Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Suomessa huonompaa stand up-koomikkoa kuin Ali Jahangiri?

Vierailija
30.08.2016 |

Kohkaamista, huutamista ja väsynyttä läppää Halla-ahosta ja Räsäsestä... Ei mitään mielenkiintoista tai hauskaa.

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedberg ja Lotta Backlund tulee ekana mieleen.

Vierailija
22/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Alin pari kertaa livenä ja nähnyt muutamia videoita ja olen myös lähinnä miettinyt että miksi häntä kutsutaan sanalla koomikko kun hän ei ole hauska. Siis että ihan oikeasti ei ole hauska. Piste. Hän esiintyy hyvin, hänellä on hyvät ilmeet ja eleet ja tauotus jne., mutta ne jutut. Jos juttu on tyyliin että "Kävelin tuossa kerran kadulla ja siinä keskellä katua oli tuoli. TUOLI. SIIS MIETTIKÄÄ TUOLI." niin ei siinä auta vaikka kuinka ilmeilisi ja huutaisi.

Olen aina luullut olevani tämän mielipiteen kanssa yksin, mutta nyt tiedän että joku muukin on samaa mieltä.

Olen jutellut vaikka kuinka monen kanssa asiasta ja KAIKKI ovat samaa mieltä.

En itsekkään ymmärrä mitä hauskaa kyseisessä " koomikossa" on.

Häntä katsoessa huomaa miten vaivaantunut yleisö on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa vanha keskustelu, kun eilen jouduin kuuntelemaan tämän "koomikon" esiintymistä vastoin tahtoani. Olen joskus ollut hänen keikallaan Helsinki Comedy Festivalilla ja totesimme koko seurueemme kesken, ettei ikinä, ikinä enää toista kertaa. Se huutaminen jostain hiivatulehduksesta vartin ajan oli sen tason läppää, että mieluummin olisin pistellyt nauloja kynsieni alle kuin kuunnellut toista kertaa.

No, stand upin suurkuluttajana käyn usein keikoilla ja kaikki käy, kunhan ei ole Jahangiria. Nyt oli joku esiintyjistä eilen perunut ja tämä tarkoitti tietysti sitä, että ainavalmis ja vapaa Jahangiri oli viimeinen esiintyjä. Oli todellinen virhe jäädä kuuntelemaan, kun hän toistuvasti vain haukkui yleisöä kusipäiksi, paskoiksi, miten hän on parempi kuin kukaan yleisössä ja hänellä menee niin paljon paremmin kuin kenelläkään siellä. Joka käänteessä haukkui yleisön kusipäiksi. Olen todella moniruokainen komiikan suhteen mutta kylläpä oli yksinkertaisesti niin kaukana viihteestä ja hauskasta tuo kuin olla voi. Pilasi muuten todella hauskan illan. Eipä hänen huutamiselleen naurettu tai taputettu ja fiksummat tajusivat poistua ennen hänen astumista lavalle, mistä tietysti hän loukkaantui ja sai lisäsyitä haukkua heitä ja yleisöä. Kamala tyyppi, erinomaisen huono esiintyjä. Älä hauku yleisöä on ihan perussääntöjä ihan kaikessa esiintymisessä, josta se yleisö maksaa. Että pistää vihaksi.

Vierailija
24/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut. eikä tule koskaan olemaan.

Vierailija
25/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rasistit on vaa niin tyhmää YO HAHASHAHAH antakaa ku mä kerron mitä mulle tapahtu metrossa rasistin kansa..."

"persutki on vaa niin tyhmii LOL"

"räsänenkin on vaan niin tyhmä LOL WTF!!!"

kuka tommosia jaksaa kuunnella? 

Vierailija
26/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali voi rauhassa harjoittaa koomikon ammattia olemalla vaikka maailmankaikkeuden surkein koomikko koska hän voi aina pelata rasismi-kortin arvostelijoita kohtaan.

Vierailija
27/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossan gaalassa Ali kohkasi ja kohkasi rakastaen omaa ääntään yli kaike.En tuolloin tiennyt kyseisestä "koomikosta" mitään mutta myötähäpeä oli suuri ja odotin koko ajan millin hän älyää lopettaa.Ei lopettanut......

Vierailija
28/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaannuin helvetisti siitä ilmiselvästi keksitystä vitsistä mikä löytyy youtubestakin, jossa Ali kertoo huonosti näytellen isänsä muka sekoittavat sanoja. "Sit se näki ohjelman missä oli reppureissaajia ja soitti mulle, että siellä oli ohjelma jossa oli niitä PEPPURA*I*SKAAJIA! XDDDDDDDDDDDD"

Tonnin seteli.

Vierailija
29/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että Ali eo ole hauska. Siksi hämmästyttävää, että sitä näkee joka paikassa. Kai se on niin hyvä hieromaan hyvienveljien niskoja tai jotain, siksi saa näkyvyyttä.

Vierailija
30/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneintä on tää: onko täällä ketään porvoosta - tyyppinen setti, ihan sama keneltä. 

Vierailija
31/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonompia, esim. Andre Wickström.

Vierailija
32/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andre Wikström on myös sieltä surkeimmasta päästä. Nelosella on jossain paneelikeskusteluohjelmassa ja juttunsa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää.

Vierailija
33/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huonompia, esim Saariluoma. Hänet pitäisi poistaa televisiosta, kun aina alkaa vituttaa sen jutut. En edes ymmärrä miten hän voi kutsua itseään (stand-up) koomikoksi, hirveetä paskaa sen jutut.

Vierailija
34/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös eilen Paukutusklubilla jossa Ali oli yllätys esiintyjä. Ihan uskomatonta roskaa. Jukka Lindström, Aatu Raitala ja Anders Helenius olivat aivan timantteja ja kyllä tunnelma latistui kuin lehmän häntä Alin tultua lavalle haukkumaan yleisöä rasisteiksi, kiroilemaan ja huutamaan. Hyi olkoon. Toivottavasti ei toista kertaa tule paikkaamaan muita esiintyjiä. Jos on alin nimi esiintyjälistassa niin skippaan automaattisesti.

Vierailija
35/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Sutela on hyvä.

Vierailija
36/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ali NOIN huono? Olen nähnyt hänen esiintymisiään vain telkkarista, jolloin ne pahimmat ylilyönnit on leikattu pois. Muistan häneltä lähinnä vitsin "älkää lähettäkö minua Irakiin, olen iranilainen" tai jokin sinne päin... Tuo vitsi nauratti aluksi, mutta on toistunut liian monta kertaa. Ylipäänsä stand up on mielestäni vain myötähäpeää herättävää länkytystä. Siis ihan kaikkien, ei vain Jahangirin esittämänä.

Vierailija
37/102 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää "bongaile" tyttöjä kiertueilla.

Vierailija
38/102 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutamista, meuhkaamista ja sitä onnetonta hekottamista. Saa melkein jokaiseen lauseeseen mahdutettua "oikeasti". Aivan kuten moni muukin kommentoija tunnen myötähäpeää.

Surkeista surkein!

Vierailija
39/102 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Vesterinen on paras. Siinä on mies jonka ei tartte jauhaa väsyneitä pilluvitsejä ollakseen hauska.

Vierailija
40/102 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse Salminen

Lotta Backlund