Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Suomessa huonompaa stand up-koomikkoa kuin Ali Jahangiri?

Vierailija
30.08.2016 |

Kohkaamista, huutamista ja väsynyttä läppää Halla-ahosta ja Räsäsestä... Ei mitään mielenkiintoista tai hauskaa.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa yhtään hyvää stand-up-koomikkoa?

Vierailija
2/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan keskiverto koomikko se minusta on. Perus vittuilua yleisön kanssa jne, suosittelen käymään keikalla.

M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Päivänselvää

Vierailija
4/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali Jahangiri osaa esiintyä, mutta kertokaa yksikin hyvä vitsi ko. kaverilta? Ammattikoomikoista hän on heikoin mitä olen nähnyt. Juontajana ihan jees. Oikean koomikon pitäisi kertoa sellaisia vitsejä mitä kuka tahansa kaduntallaaja ei pysty keksimään kymmentä päivässä. Huutaminen ja riehuminen ei täytä vielä koomikon määritelmää. En ole koskaan tavannut ihmistä jonka mielestä Ali Jahangiri olisi edes siedettävä.

Vierailija
5/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo Leikola, Robert Pettersson, Matti Patronen...

Vierailija
6/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sani Hedberg. Diipadaapaa.

Vierailija
7/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinänsä mitään tyyppiä vastaan, mutta pikkuisen rupesi rasittamaan kun se oli yhdessä vaiheessa Yle Puheella äänessä lähes aamusta iltaan, eikö vähempi voisi riittää? Ja aika rauhatonta "keskustelua" koko ajan.

Vierailija
8/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedberg on paljon huonompi

Vierailija
9/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilari Johansson

Vierailija
10/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Paukutusjengi: Joni Koivuniemi, Anders Helenius, Jukka Lindström, Teemu Vesterinen.

Ilari Johansson on loistava, mutta olen kuluttanut hänet itseltäni..

Iikka Kivi oli miellyttävä. Robert Pettersson on hyvä, uppoaa.. Häntä ei kyllä puolta tuntia jaksa kuunnella.

Liuta tyyppejä, joista kuullaan vielä. Ølhusin amatööri-illat ovat pop.

Vierailija
11/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Alin pari kertaa livenä ja nähnyt muutamia videoita ja olen myös lähinnä miettinyt että miksi häntä kutsutaan sanalla koomikko kun hän ei ole hauska. Siis että ihan oikeasti ei ole hauska. Piste. Hän esiintyy hyvin, hänellä on hyvät ilmeet ja eleet ja tauotus jne., mutta ne jutut. Jos juttu on tyyliin että "Kävelin tuossa kerran kadulla ja siinä keskellä katua oli tuoli. TUOLI. SIIS MIETTIKÄÄ TUOLI." niin ei siinä auta vaikka kuinka ilmeilisi ja huutaisi.

Olen aina luullut olevani tämän mielipiteen kanssa yksin, mutta nyt tiedän että joku muukin on samaa mieltä.

Vierailija
12/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt Alin pari kertaa livenä ja nähnyt muutamia videoita ja olen myös lähinnä miettinyt että miksi häntä kutsutaan sanalla koomikko kun hän ei ole hauska. Siis että ihan oikeasti ei ole hauska. Piste. Hän esiintyy hyvin, hänellä on hyvät ilmeet ja eleet ja tauotus jne., mutta ne jutut. Jos juttu on tyyliin että "Kävelin tuossa kerran kadulla ja siinä keskellä katua oli tuoli. TUOLI. SIIS MIETTIKÄÄ TUOLI." niin ei siinä auta vaikka kuinka ilmeilisi ja huutaisi.

Olen aina luullut olevani tämän mielipiteen kanssa yksin, mutta nyt tiedän että joku muukin on samaa mieltä.

Olen jutellut vaikka kuinka monen kanssa asiasta ja KAIKKI ovat samaa mieltä.

Vierailija
13/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut vaikka kuinka monen kanssa asiasta ja KAIKKI ovat samaa mieltä.

Tuli lämmin ja pörröinen olo kun saan vertaistukea.

Vierailija
14/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinsortin Suomen Cosby. Enkä tarkoita sillä nyt tätä viimeisintä kohua vaan sitä, että jonkinlaisella vähemmistökortilla tehtyä komiikkaa joka ei ole kovin hauskaa.

Olen itsekin ajatellut, ettei ole kovin hauska.

Vierailija
15/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mene joskus seuraamaan live-esityksiä, missä on oikeita stand up koomikoita. Tv:n käsikirjoitetussa komediassa esiintyminen ei vielä tuo ammattitaitoa live-esiintymiseen, joten pelkkä tunnettu naama ei takaa laatua.

Vierailija
16/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkinsortin Suomen Cosby. Enkä tarkoita sillä nyt tätä viimeisintä kohua vaan sitä, että jonkinlaisella vähemmistökortilla tehtyä komiikkaa joka ei ole kovin hauskaa.

Olen itsekin ajatellut, ettei ole kovin hauska.

Siis sellainen jonka jutuille kuuluu kohteliaisuussyistä hymähtää.

Vierailija
17/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus aikoinaan Alin keikalla Helsingissä. Ei niille jutuille kyllä kukaan siellä katsomossa nauranut. Sitten kun oli 5 minuuttia mennyt ilman että kukaan nauraa, niin Ali veti ässän hihasta ja teki todella pitkään runkkausliikettä mikrofonin kanssa - seurauksena se, että nyt kukaan ei todellakaan enää aikonutkaan nauraa, varmaan pitkään aikaan.

Uskomatonta, että hänen jutuilla on oikeasti luotu kaupallinen brändi nimeltä Ali Jahangiri. Hänhän lehdessä sanoi, että keikkaa on niin paljon ettei lapsiaan ehdi näkemään. Hieman epäilen syyn olevan siinä, että suomalaisessa julkisuudessa ei ole ollut eikä ole ketään muuta alijahangiria. Meiltä on puuttunut julkkisskenestä todella iso iranilaistaustainen sujuvaa suomea puhuva mies. Hän täyttää tuon aukon.

Vierailija
18/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ali Jahangiri osaa esiintyä, mutta kertokaa yksikin hyvä vitsi ko. kaverilta? Ammattikoomikoista hän on heikoin mitä olen nähnyt. Juontajana ihan jees. Oikean koomikon pitäisi kertoa sellaisia vitsejä mitä kuka tahansa kaduntallaaja ei pysty keksimään kymmentä päivässä. Huutaminen ja riehuminen ei täytä vielä koomikon määritelmää. En ole koskaan tavannut ihmistä jonka mielestä Ali Jahangiri olisi edes siedettävä.

Koomikko kertoo vitsejä? Vähän turha ammatti, jos ei muuta vaadi kuin vitsien ulkoa opettelun.

Vierailija
19/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Sami Hedbäri.

Vierailija
20/102 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut enkä nähnyt Alin esiintyvän, mutta ihan näin mutupohjalta veikkaisin, että jos Hedbergiä huonompaa ei ole, niin silloin Ali on parempi. Eli vastaus: kyllä on huonompia.