Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tähän vastaat niin ettei kaikki suutu? :/

Vierailija
30.08.2016 |

Ollaan kutsuttu miehen kanssa molempien lähisukua meille grillibileisiin. Tarkoitus grillata, saunoa ja uida. Ja ei tietenkään kuivinsuin.

Siskollani on 3kk täysimetetty vauva ja olen luvannut, että hän saa tulla vauvan kanssa, mutta että juhlat on k-18. Nyt eräs miehen puolen sukulainen ilmoitti myös, että hänen mukanaan kulkee myös vauva. Tämä vauva on konttausikänen, nousee tukea vasten seisomaan, ei täysimetetty ja siis kohta jo 1v.

Mitä ihmettä vastaan tuommoiseen niin ettei koko suku suutu minulle? :( Ja olenko ainoa, jonka mielestä 3kk täysimetetty on eri juttu kuin konttausikäinen? Etenkin,kun puhutaan nyt tilanteesta jossa ollaan ulkona juhlimassa, uidaan ja saunotaan. Ei ole kovin kiva muillekaan juhlijoille väistellä jatkuvasti liikkuvaa konttaajaa.

Nyt tuntuu, että tein väärin,kun lupasin edes siskolleni tuota. Koin sen kuitenkin eri asiaksi ja kyse ei ole nyt siitä, että hän on nimenomaan siskoni ja tämä toinen miehen puolelta. Tykkään kyllä tästä naisesta ja olisi kiva,kun hänkin tulisi. Hänen vauvansakin on ihana, mutta tämä nyt vaan on eri asia kuin synttärikahvit. Eri juttu, jos hänenkin vauvansa saisi pelkkää tissiä ja löytyisi siitä mihin hänet on laskettu.

Tekis mieli alkaa vaan itkee. Sen kerran,kun yrittää jotain järjestää. :(

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on ongelma? Tuskin siellä ihan alkuillasta vielä ympärikännissä ollaan. 1v on mukana alkuillasta, vanhemmatkin pääsevät näin mukaan juhliin ja tajuavat varmaan ihan itse poistua sitten kun meno käy liian villiksi tai lasta alkaa väsyttää.

Vierailija
122/127 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää aikuisten juhlat ilman alkoholia.

Onko teillä joku juopposuku vai miksi tuo alkoholi pitää olla joka paikassa.

Eli kun suvussa on yksikin alaikäinen niin kukaan koko suvussa ei saa juoda edes yhtä saunakaljaa tai koko suku on kännisuku???

Sori nyt vaan, mutta ap nimenomaan näyttää haluavan järjestää asiallisella kokoonpanolla juhlat, joissa tällä kertaa voi juoda, oli se sitten 1olut tai koko laatikollinen. Senpä takia juurikin hän haluaa pitää kutsut vain aikuisille. Ja sen takia aikuiset joilla on lapsia itse VALITSEVAT koska kaikkea EI voi saada. He joko tulevat aikuisina tai sitten kiittävät kutsusta ja kertovat että eivät saa lapselle hoitoa järjestettyä jos vielä haluavat kuulostella saisiko se miksikin kuitenkin tulla. Kutsujen järjestäjälle EI ilmoiteta että meidän mukana muuten tulee sitten lapsi/koira/vaihtooppilas se ei ole mikään ilmoitusluontoinen asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tulkintaa K-18 bileet on K-18 bileet piste

Ei tule konttaavat eikä imeväiset, jos ovat alle 18-vuotiaita.

Jos on kerran johonkin rajan vetänyt, niin siitä rajasta myös kannattaa ja pitää pitää kiinni. Ne tulee jotka mahtuu kyseiseen raamiin ja muilla ei mitään asiaa piste

Lasten mehukesti on erikseen.

Vierailija
124/127 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää aikuisten juhlat ilman alkoholia.

Onko teillä joku juopposuku vai miksi tuo alkoholi pitää olla joka paikassa.

Hihhulit on näköjään vallannut tämänkin ketjun. 

Vittuako se sulle kuuluu, minkälaiset juhlat kukakin pitää!

Pidä sinä ihan keskenäs hihhulibileet ja veisaa virsiä lahkolaiskaverisi kanssa vaikka vuorokauden ympäri, mutta älä sekaannu toisten bileisiin. Jokainen järjestää just sellaset bileet kun itse haluaa.

Vierailija
125/127 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lapsi on tervetullut, jos ei pelkää humalaisia aikuisia. Luulisi tuosta ymmärtävän, että lapsi ei itse asiassa ole tervetullut.

Vierailija
126/127 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa ap tulisi kertomaan mitä vastasi ja suuttuiko kaikki.

Vierailija
127/127 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo ole niin iso asia että siitä pitäisi itkemään ruveta? Tuskin ne vieraat lapsen kanssa kovin myöhään siellä ole? Sitäpaitsi lapsi on vanhempiensa vastuulla siellä, sinun ei asialle tarvitse tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi