Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen koko ajan shoppailemassa

Vierailija
03.03.2006 |

Käytän kaiken vapaa-aikani, jota ei kyllä ole hirveästi, shoppailuun!

Olen jo mm. ostanut lapsille kevätvaatteet, kun jotain piti päästä ostamaan. Aina keksii jonkun jutun mitä pitäis shopata...

Kun en itselleni viitsi shopata, niin ostelen lapsilleni, miehelleni, kotiin...

Mä en tyydy koskaan siihen, että vain tilaisin postimyynnistä jotain. Rakastan kaupoissa kiertelyä ja tavaroiden hypistelyä ja vertailua. Välillä katumapäällä palauttelenkin ostoksiani, kun kotona huomaan, että ne eivät niin sopivia olleetkaan. Jos en ole viikkoon päässyt kauppoihin, niin alan etsiä netistä jotain kivaa. Lisäksi kiertelen hulluna kirppiksiä.

Taloudellisesti homma ei ole vielä mennyt överiksi, mutta esim. lapsilla on tuplasti liikaa vaatteita. No, kavereiden lapset hyötyvät, kun meiltä tulee paljon vaatteita kiertoon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku oon kotona, niin lähinnä netistä. Kauppoihin en pääse enkä tässä tilanteessa pienen lapsen kanssa halua lähteäkään.

Mulla ehkä pelastus se, että ostelen aika lailla kirppareilta. Nettikirppiksiltä ja live. Mut jos en oo hetkeen käynyt live, niin hirvee hinku on päästä! Tänään olin taas ja löytyhän kaikkee... Mielestäni kyllä kaikkea suunniteltua... tai sitten tosi halpaa.

Huomaan usein, että mieleni askartelee jonkun ostopäätöksen parissa. Ostaako joku tarjolla oleva tuote vai ei... tarviinko... harmittaako myöhemmin... jne. Kyllä mäkin välillä palautan jotain. Samoin pistän itseltä myyntiin. Siitä jää hyvä mieli, jos tuote tuo ostajalle yhtä paljon iloa kuin itselleni.

Ennen lasta rakastin vaatteiden ostoa itselleni. Nyt se on jäänyt sivuun, kun ei ole työelämässä. Ehkä sit joskus taas... Itelleni oon ostanut suht hintavia, mutta laadukkaita ja pitkäikäisiä vaatteita.

Huomaan myös, että puhun koko ajan vaatteista. On mulla muitakin arvoja, mutta vaatteet on harrastus ja mielenkiinnon kohde. Huvinsa kullakin...

Vierailija
2/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: kolmas shoppaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun intohimot on kans lastenvaatteet.. Itselle en kyllä ole ostanut pitkään aikaan mitään, kun ei ole mukamas rahaa.

Sitte olen heikkona tarjouksiin ja alennusmyynteihin. Ihan bimboa. En kyllä onneksi osta enää mitään, mistä en tykkää ja mitä emme tarvi. Vaan kun koko ajan mukamas tarvii jotain.

Kodinsisustus on sitte vielä yks intohimoni. Mutta siinäkin ostan laatua, ja sellaista, mitä jaksan katsella pitkään.

Mutta olis ihan tervettä, jos ei tarvis miettiä näitä osteluita.