Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei halua seurustella 19v naisen kanssa :(

Vierailija
29.08.2016 |

Olen juuri täyttänyt 19 ja turhaudun, kun kukaan ei halua seurustella kanssani. En erityisemmin etsi seurusteluseuraa, mutta mietin vain ettei kukaan ikinä osoita minulle kiinnostusta aloittaa jotakin vakavampaa. Yhden yön seuraa löydän todella helposti ja monet ehdottelevatkin minulle jatkuvasti seksisuhteita. Plaah turhauttavaa, koska en ole seksisuhdetyyppiä.

Yhdenillanjutuista pidän ja niitä harrastelenkin välillä pitääkseni hauskaa. Joidenkin näiden henkilöiden kanssa olen jäänyt pitämään yhteyttä ja he ilmoittelevat jatkuvasti uudestaan seksiä, sanovat etteivät halua seurustella. Muuten tämä ei erityisemmin haittaa, mutta harmittaa kun esimerkiksi ystävälläni tällaiset jutut johtavat usein jopa seurusteluun - ja miehen aloitteesta. Myös eräs yhdenillanjuttuni, johon olin ihastunut muttei hän halunnut edetä kanssani muuhun kuin seksisuhteeseen - hän alkoi juuri seurustella.

Turha valittaa, että ulkonäössäni on vikaa, sillä ei siinä kyllä mitään erityistä vikaa ole. Mielestäni seurustelu on kuitenkin muidenkin kuin vain superkauniiden ja komeiden oikeus. Pidän itse omasta ulkonäöstäni, mutta en kuitenkaan laske liikaa sen varaan eli kuvittele sen olevan ainoa ominaisuuteni. Olen 175cm todella hoikka, vaaleat hiukset ristiselkään asti ja kasvot ihan perusnätit. Yritän olla mukava kaikille, vaikka olen joskus vähän ujo luomaan uusia suhteita.

Ystävänikin tokaisi minulle yks päivä, että "joo sulle ei oo muuten kukaan koskaan ehottanut seurustelua, hassua!" no niin on.... plaah :( ei se seurustelu nyt niin ydinasia ole tässä elämänvaiheessa, mutta mikä piirre minussa on sellainen ettei seurustelumielessä minua juurikaan lähestytä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä horo.

Vierailija
22/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 19-vuotiaat eivät ole edes kokeneet vielä ensimmäistä kertaa. Sinä harrastat jo sarjana yhden illan suhteita. Se ei ole tytöillä sen tuomittavampaa kuin pojillakaan, mutta ehkä sen takia tapaat vääränlaisia poikia.

Mitä, jos keskittyisit opintoihin, kavereihin ja harrastuksiin ja lakkaat etsimästä. Silloin se oikea saattaakin tupsahtaa elämääsi kuin varkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa mies haluaa seurustella 19 vuotiaan kanssa jos se on hottis. Jos sinun kanssa ei kukaan halua seurustella niin sinussa on jotain muuta vikaa.

Vierailija
24/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisuutesi karkottaa varmasti ikäisesi pojat läheltäsi. Yrität roikkua jokaisessa kaksilahkeisessa kaksin käsin ja ripustaudut heihin kuin apina. Haluaisit sitten ylpeänä esitellä kavereillesi poikaystäväsi ja näyttää olevasi aikuinen. Yritä siis vähemmän ja lopeta irtosuhteiden kerääminen ja huonon maineen kasvattaminen jos et oikeasti sellainen ole. Etsi seuraa rauhallisista ihmisistä, älä kaahottajista, joilla ei ole elämässään sisältöä.

Vierailija
25/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten muutkin teininä huorailleet eli salaat menneisyytesi ja otat mieheksi jonkin kiltin kunnollisen miehen.

Vierailija
26/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksistasi jäi tosi valju mielikuva ja veikkaanpa, että sellainen olet livenäkin, valju ja yksinkertainen. Siihen yhdistettynä avoin lätyn jakelu ja nuori ikä, niin ei hyvälle kuulosta. Kerropa itsestäsi jotakin sellaista, mikä olisi kiinnostavaa.

Vierailija
27/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olet tyhmä, mutta nuori olet. Sanoisin, että et vain ole tavannut miestä joka olisi saanut sinusta sillä tavalla tarttumapintaa että olisi kiinnostunut.

Vierailija
28/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se syy tuli,kukaan ei halua seurustella yhden illan juttuja harrastaneen kanssa.

Vierailija
29/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olet tyhmä, mutta nuori olet. Sanoisin, että et vain ole tavannut miestä joka olisi saanut sinusta sillä tavalla tarttumapintaa että olisi kiinnostunut.

Tautinen pillu ei käy tarttumapinnasta...

Vierailija
30/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tautinen pillu ei käy tarttumapinnasta...

Kuppa on saanut tarttumapintaa.

Veikkaan avausta provoksi,kukaan ei jaa toosaansa tuossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi