Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei halua seurustella 19v naisen kanssa :(

Vierailija
29.08.2016 |

Olen juuri täyttänyt 19 ja turhaudun, kun kukaan ei halua seurustella kanssani. En erityisemmin etsi seurusteluseuraa, mutta mietin vain ettei kukaan ikinä osoita minulle kiinnostusta aloittaa jotakin vakavampaa. Yhden yön seuraa löydän todella helposti ja monet ehdottelevatkin minulle jatkuvasti seksisuhteita. Plaah turhauttavaa, koska en ole seksisuhdetyyppiä.

Yhdenillanjutuista pidän ja niitä harrastelenkin välillä pitääkseni hauskaa. Joidenkin näiden henkilöiden kanssa olen jäänyt pitämään yhteyttä ja he ilmoittelevat jatkuvasti uudestaan seksiä, sanovat etteivät halua seurustella. Muuten tämä ei erityisemmin haittaa, mutta harmittaa kun esimerkiksi ystävälläni tällaiset jutut johtavat usein jopa seurusteluun - ja miehen aloitteesta. Myös eräs yhdenillanjuttuni, johon olin ihastunut muttei hän halunnut edetä kanssani muuhun kuin seksisuhteeseen - hän alkoi juuri seurustella.

Turha valittaa, että ulkonäössäni on vikaa, sillä ei siinä kyllä mitään erityistä vikaa ole. Mielestäni seurustelu on kuitenkin muidenkin kuin vain superkauniiden ja komeiden oikeus. Pidän itse omasta ulkonäöstäni, mutta en kuitenkaan laske liikaa sen varaan eli kuvittele sen olevan ainoa ominaisuuteni. Olen 175cm todella hoikka, vaaleat hiukset ristiselkään asti ja kasvot ihan perusnätit. Yritän olla mukava kaikille, vaikka olen joskus vähän ujo luomaan uusia suhteita.

Ystävänikin tokaisi minulle yks päivä, että "joo sulle ei oo muuten kukaan koskaan ehottanut seurustelua, hassua!" no niin on.... plaah :( ei se seurustelu nyt niin ydinasia ole tässä elämänvaiheessa, mutta mikä piirre minussa on sellainen ettei seurustelumielessä minua juurikaan lähestytä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaista seurusteluseuraa haet? Älä vaan sano että jotain 25+ -ikäistä? Ei silloin ihmekään ettei kukaan ole kiinnostunut.

Vierailija
2/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkälaista seurusteluseuraa haet? Älä vaan sano että jotain 25+ -ikäistä? Ei silloin ihmekään ettei kukaan ole kiinnostunut.

Ihan oman ikäistäni seuraa kyllä haen eli ~ 20.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä taidat olla kuitenkin, kun ihan centtimittoja latelet.

Ehkä olet nainen, josta mies näkee jo kaukaa muuta kuin etsii.

Vierailija
4/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oman ikäistäni seuraa kyllä haen eli ~ 20.

Lisään vielä, että tiedostan että monet tämän ikäiset miehet (pojat) huitelevat vielä mieluiten hyppien irtosuhteissa, mutta kuitenkin esimerkiksi juuri ystäväni kanssa monet ehdottavat jotakin vakavampaa. Ikähaarukkani on sellainen 19-25v.

Vierailija
5/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toi sun tyhmyytes ajaa parisuhdetta hakevat pois...

Vierailija
6/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kiinnostunut jos ei haittaa että mies on sinua lyhyempi.

t. M22 172 cm

Vierailija
7/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisiä ja näköisiä ei kuulukaan muuta kuin panna. Muutaman vuoden kuluttua sitten voisi seurustella.

Vierailija
8/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tosi ruma naama tai sitten liian ujo, tai molemmat

Vierailija
9/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä taidat olla kuitenkin, kun ihan centtimittoja latelet.

Ehkä olet nainen, josta mies näkee jo kaukaa muuta kuin etsii.

No anteeks vaan :D ja hyvä mittari tyhmyyteen, täytyy sanoo! Ihan vain mieleen tuli kun kirjoitin, että laitanpa vähän osviitaksi.

Vierailija
10/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut, millähän tavalla vaikutan tyhmältä? ap

Vierailija
11/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen näköinen, ettei kanssasi uskalla seurustella. Lähtisit vielä jonkun komeemman matkaan

Vierailija
12/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut, millähän tavalla vaikutan tyhmältä? ap

No lue tuo tekstisi kuin se olisi jonkun muun kirjoittama:

ärsyttääkun en saa suhdetta, enhae suhdetta jo heti ekassa lauseessa. Kaveri saa useita seurustelusuhteita yhden illan jutuista (ts. ne kestää viikon tai kaksi) jne. jne.

eihän tuossa tekstissä ole päätä ei häntää.

Vierailija
13/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaMa :( otan osaa

Vierailija
14/30 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet teinityttö, et naunen. Seurustele 15-23-vuotiaiden kanssa.

Vierailija
15/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei kiinnosta long term tuossa iässä, ellei oikeen kunnolla synkkaa

Vierailija
16/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaikuttaa hyvältä ja kiinnostavalta, mutta en halua horoa, kun en ole itsekään sellainen.

M23

Vierailija
17/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ylimieliseltä ja tyhmältä, miehet varmaan näkevät sen. Olet myös liian pitkä naiseksi.

Vierailija
18/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot teini etkä nainen

Vierailija
19/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikulta, olet niin nuori vielä, että mikä kiire sinulla on leikkiä aikuisten leikkejä? Mitä annettavaa sinulla edes olisi vakituiselle seurustelukumppanille? No joo, itseäsi olet jaellut ilmeisen paljon jo, mutta se asia ei te sinusta ainakaan hyvää tyttöystävämateriaalia, vaan kelpaat vain kertakäyttöisen typykän rooliin. Lopeta siis tyttöhyvä se jakelu ja keskity olennaiseen. Kasva aikuiseksi ja harrasta jotakin sellaista, mistä saat hyviä keskustelunaiheita kunnon miesten kanssa, tyhjäpäisyys ei viehätä kauan.

Vierailija
20/30 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla siinä minkälaiseen miehiin kiinnität huomion. Jos nuo yhdenillan hoidot ovat sinusta kiinnostavia, mutta luonteeltaan pelimiehiä yms niin eihän siitä suhdetta synny. Kokeileppa etsiä seuraa muualta kuin baarista ja jos nettiin menet niin "tositarkoituksella" ja unohdat ne pleijerit niin varmasti löytyy.

Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme