Apua keksikää mistä saan rahaa!? 😢
Miten voisin muuttua rahaksi?? Aivan hirveä hätä ja keinot loppu Olen myynyt kaiken mitä voin myydä, irtisanonut kaikki palvelut paitsi puhelimen, syön minimaalisen niukasti, siirtänyt laskuista eräpäivät mitkä siirrettävissä on, tuntuu että olen tehnyt kaiken mahdollisen mitä kykenen!
Olen siis pitkällä sairauslomalla ja auto hajosi, se olisi pakko saada korjattua että pääsen joskus täältä korvesta töihin 😳 Kustannusarvio yli tonnin, ei mulla ole sellaisia rahoja! Auto on lähes arvoton rahallisesti, käyttöarvo kultaakin kalliimpi kun julkiset ei kulje. Aivan hirveä paniikki ja tuntuu että en voi kuin nostaa kädet pystyyn ja kuolla pois 😭
Ja siis en VOI mennä töihin, ei yksinkertaisesti ole työkykyä vielä 😟 Tästäkö tää syrjäytyminen nyt alkoi??? Ei oo ketään keltä lainata rahaa, pankki ei anna koska kontolla maksuhäiriöitä jotka yrittäjyyden ajoilta 😢
En oikeasti tiedä miten tästä selviää!?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Auto pitää korjata jotta pääset töihin mutta et voi mennä töihin? Jep. Eli koska et voi mennä töihin, ei autoa kannata tonnilla tällä hetkellä korjauttaakaan töiden takia.
Niin että pääsee joskus töihin tuossa sanottiin.. ei se hetkessä se tonni varmaan löydy
Vierailija kirjoitti:
Diakoniatyöstä joku oli saanut, oli tv: ssä
No ei sieltä mihinkään auton korjaukseen rahaa saa, mutta voi saada lahjakortin ruokakauppaan ja ehkä johonkin laskuun apua esim. sähkölaskuun.
Huoli-ilmoitus tee itsestäsi... Nopeammin saat kyllä apua, jos joku muu tekee...
Yhteys diakoniaan, ruokajonot, sossuun harkinnanvaraista kyselemään, ei tuossa oikein muuta enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Huoli-ilmoitus tee itsestäsi... Nopeammin saat kyllä apua, jos joku muu tekee...
Voi luoja. Tuolla logiikalla Suomessa voisi moni tehdä itsestään huoli-ilmoituksen. :D
Voisitko tehdä jotakin etätyötä? Jos ei ole yhtään rahaa, niin joku puhelinmyynti tms nyt ensihätään.
No jos et töihin ole menossa niin ethän sä mitään tonnia tarvitse tällä hetkellä auton korjaukseenkaan.
Vierailija kirjoitti: No jos et töihin ole menossa niin ethän sä mitään tonnia tarvitse tällä hetkellä auton korjaukseenkaan.
Miksi täällä on niin paljon tyhmiä ihmisiä? Ei ap sitä tonnia noin vain saa kasaan vaan jostakin on nyt vähitellen kaavittava rahaa kasaan, että auto on sitten korjattuna kun ap menee takaisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: No jos et töihin ole menossa niin ethän sä mitään tonnia tarvitse tällä hetkellä auton korjaukseenkaan.
Miksi täällä on niin paljon tyhmiä ihmisiä? Ei ap sitä tonnia noin vain saa kasaan vaan jostakin on nyt vähitellen kaavittava rahaa kasaan, että auto on sitten korjattuna kun ap menee takaisin töihin.
Konala ei ole töissä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konala ei ole töissä missään.
Ei niin. Täällä se mankuu päivittäin. Nyt tämmönen tarina.
Osta 300 euron katsastettu auto. Sillä ajaa vähintään vuoden. Viallinen auto seisontaan tai myyntiin.
Selvitä sosiaalisen luoton mahdollisuus, kun olet päässyt töihin
Vierailija kirjoitti:
Osta 300 euron katsastettu auto. Sillä ajaa vähintään vuoden. Viallinen auto seisontaan tai myyntiin.
Selvitä sosiaalisen luoton mahdollisuus, kun olet päässyt töihin
Tässäpä oivallinen vinkki.
Paras neuvo on ostaa alle tonnin auto ja myydä se rikkinäinen jollekin joka osaa korjata itse. Minä myin moottorivikaisen autoni pois kun en halunnut laittaa tonnia remonttiin. Sain siitä 400€ ja ostin polkupyörän. Sinulle pyörä ei taida olla vaihtoehto mutta 500€:lla saattaa tuurilla löytyä toinen auto.
Voit myös myydä jotain huonekaluja pois , et kaikkia ehkä käytä joka päivä. Ostat sitten tilalle toiset kun pääset töihin.
Tsemppiä, asioilla on tapana järjestyä. Parane pian.
Auto pitää korjata jotta pääset töihin mutta et voi mennä töihin? Jep. Eli koska et voi mennä töihin, ei autoa kannata tonnilla tällä hetkellä korjauttaakaan töiden takia.