Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies arvostelee koko ajan ulkonäköä, paha olo

Vierailija
29.08.2016 |

Niin. Taustatiedoksi, että meillä on kaksi lasta, joista nuorimmainen on nyt kahdeksan kuukauden ikäinen. En ole koskaan ollut ylipainoinen, mutta viimeisimmän raskauden jälkeen painoindeksi käväisi lievän ylipainon puolella. Painoa on kuitenkin tippunut tähän mennessä 18 kiloa, ihan liikunnan ja ruokavalion sekä imetyksen avulla. Läheisetkin ovat huomanneet painonpudotuksen ja kannustaneet kovasti. Liikutaan ja ulkoillaan, syödään peruskotiruokaa. Tiedostan, etten ole mikään timmi fitnessmimmi, mutta en myöskään ole ylipainoinen. Pehmeyttä on varmasti tullut vartaloon kuitenkin lisää.

Mies on nyt edellisimmän raskauden myötä alkanut kommentoimaan ulkonäköäni negatiiviseen sävyyn. Aluksi jaksoin suhtautua asiaan jopa huumorilla, koska tiesin, että ylimääräistä oli kertynyt. Nyt vaikka painoa on pudonnut mielestäni reilustikin, jatkuu miehen kommentit negatiivisella linjalla. Ja musta alkaa tuntumaan niin pahalta ja ahdistavalta. :( Esim. takapuoleni on leveä, pylly roikkuu, hauislihakset ei näy kuten ennen. Sängyssä ollessaan hyllyttelee milloin mitäkin osaa ruumiistani arvostellen. Tänään miehen tultua töistä juteltiin niitä näitä mukavia, kun mies yhtäkkiä nosti paitaani ja sanoi "Onks sulla lupa tohon wrecking balliin?" Tarkoittaen siis mahaani. Ja mulle tuli niin paha mieli. Menin sitten ulos ripustamaan pyykkejä ja itkemään, en halunnut miehen näkevän mielipahaani.

Pakkohan tässä on nostaa kissa pöydälle ja puhua miehen kanssa, mutta miten sen tekisi? En tiedä ymmärtääkö mies aiheuttavansa minulle pahaa mieltä kommenteillaan? Mulla on aina ollut hyvä itsetunto, mutta nyt se tuntuu murenevan. Ahdistaa, kun se ihminen jota rakastaa eniten, ei pidäkään minua enää viehättävänä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on henkistä väkivaltaa. Vielä teidän yhteiset lapset. Nosta kissa pöydälle ja kunnolla.

Vierailija
22/26 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdy ja ota vastaan kommentti. Katso miestä silmiin, vaikka sitten kyyneleissä.

Toista kommentti "mun pylly roikkuu. Tarkoitatko todella sitä?"

Ja siitä on helppo jatkaa. "Miltä luulet minusta tuntuvan kun sanot että pyllyni roikkuu?"

Tarkentavia lisäkysymyksiä.

"Toivotko minulle mielipahaa? Tarkoitatko että en ole silmissäsi kaunis tai houkutteleva?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitsee kumppanin pinnallisilla arvoilla, hänet yleensä menettää pinnallisilla asioilla. Ei sen kummempaa.

Vierailija
24/26 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Johan oot provoon keksinyt. Oikein pistänyt parastani vai että wrecking ball

Vierailija
25/26 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/26 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sille, että minä en tuollaista puhetta kuuntele ja laittaisin lusikat jakoon. Elämä on liian lyhyt paskoihin parisuhteisiin. Olisi liian kamalaa olla kiusaamisen uhri omassa kodissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan