Olenko ainoa nainen, joka ei oleta miehen maksavan?
Esim elokuvalippua? Kahvia? Ylipäätään treffejä, tai yhtään mitään!
Haluan itse maksaa oman osuuteni koska ensinnäkin haluan maksaa itse ja pystyn siihen. En halua olla tilivelvollinen kenellekkään eikä tulisi mieleenkään alkaa vaatia miestä maksamaan yhtään mitään. En ikinä edes kehtaisi. Viimeinen asia mitä haluaisin miehen ajattelevan minusta on se, että olisin hänen kanssaan vain rahan vuoksi.
N24
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minä aina tarjoudun maksamaan (kaivan lompakon esiin ja pidän näennäisesti itsestäänselvyytenä, että maksan), mutta jotta mes saa toisen mahdollisuuden, pitää hänen maksaa.
Jos nainen ei maksa osuuttaan, tai tarjoa toisilla treffeillä, suhteesta voi tulla korkeintaan panosuhde. Ainoastaan (todellista) tasa-arvoa kannattavasta naisesta voi tulla kumppani.
Jos kumpikin on tuloiltaan samalla viivalla, silloin on minusta ihan ok maksaa puoliksi. Jos toisella on enemmän rahaa, silloin taas olisi outoa, että köyhempi maksaisi aina saman. Ja jos miehellä on rahaa, hän kyllä yleensä maksaa kyselemättä, koska harvoinpa aikuiselle ihmiselle on satanen kovin iso raha.
Jos nainen haluaa panosuhteen, silloin maksaa itse. Jos taas on vakavin aikein mukana, käyttäytyy kuin nainen, eli antaa miehen maksaa eikä mene sänkyyn eka treffeillä. Flirtata voi kyllä hävyttömästi jos homma pelittää. Ja kyllähän se pelittää jos nainen on vakavissaan.
Et.
Enkä edes tunne yhtäkään naista joka oikeassa elämässä edes odottaisi miehen maksavan kaiken treffeillä, saati missään muuallakaan.
Oikeassa elämässä muuten on yllättävän paljon miehiä jotka itse automaattisesti haluavat tarjota/maksaa riippumatta siitä kumpi on aloitteen treffeille tehnyt.
Näitä "en koskaan maksa mitään"-miehiä tuntuu pyörivän vaan av:lla.
Kyllä mies saa mun puolestani maksaa, maksaa kuitenkin tilitä jonne menee minun tuloni.
Ainahan noita löytyy naisia jotka ottavat valtikseen sen että ovat miesten kynnysmattoja, kuka haluaa olla rehti ja maksaa treffeillä miehenkin ruuat, kuka antaa miehen vähän käydä vieraissa ja kuka opettelee hampaat irveessä ääs to mouthin.
Ei siitä oikein pääse mihinkään että tuollaiset uhrautuja naiset eivät oikeasti voita mitään, vaan häviävät aina.
He saavat sen pelleluuseri miehen joka nujertaa heiltä loputkin itsekunnioituksen rippeet.
Yleensä ne "minäolenniinreilujayksijätkäitsekin" naiset ovat ihan vain kokemattomuuttaan noin naiiveja.
En oleta mutta jos ei tarjoa niin toisia treffejä ei todennäköisesti tule. En tykkää piheistä. Suhteen edetessä maksan mielelläni itse vähintään oman osani mutta mulle miehen vakavaraisuus on tärkeää. Siis se että ei ole velkahelvetissä ja työtön. En mitään räikköstä laske saavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä aina tarjoudun maksamaan (kaivan lompakon esiin ja pidän näennäisesti itsestäänselvyytenä, että maksan), mutta jotta mes saa toisen mahdollisuuden, pitää hänen maksaa.
Jos nainen ei maksa osuuttaan, tai tarjoa toisilla treffeillä, suhteesta voi tulla korkeintaan panosuhde. Ainoastaan (todellista) tasa-arvoa kannattavasta naisesta voi tulla kumppani.
Kyllä minä tarjoan toisilla treffeillä, mutta en ensimmäisillä. Miehen pitää maksaa ne ensimmäiset.
Samoin päästää minut ovesta ensimmäisenä. Samoin tarjoutua kantamaan painavat kassit.
Et. Kerran kun random mies tuli baarissa tarjoamaan juomaa, kieltäydyin ja tilasin sen sijaan itse kyseiselle miehelle. Jostain syystä tuntui, ettei mies tykännyt siitä, ja hänellä olo pakko päästä tasoihin.
Et ole. Itse tapailin kerran yhtä miestä ja ihan vapaa ehtoisesti maksettiin kumpikin oma osuutemme. Vaikka mies olisi ollut valmis tarjoamaan vähän liikaakin kaikenlaista, minä jarruttelin ja totesin että haluan maksaa oman osuuteni itse. Parikertaa tuli maksettua sitten toisen puolesta.
Kyllä sinulla on aivan uskomattoman selektiivinen muisti.