Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
421/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin miehet on enemmän pilden perässä kuin naiset pippelin, deittien maksaminen tulee jatkumaan ja se on ihan miesten itsensä syy :D. Tämä on oikeasti ikiliikkuja, joten ap ei jankkaamisellaan mitään muuta saa aikaan kuin naisen puutteen. Otetaan vaikka 5 miestä ja neljä naista, joku jää siis miehistä ilman. Miehet yksi ja kaksi päättävät että mehän ei mitään naisten juomia makseta. Tällöin miehet kolme, neljä ja viisi riemastuvat että jee, more for me, nyt pidän noita naisia oikein erityisen hyvin että saan parhaan!!! Miehet yksi ja kaksi jäävät ilman ja ottavat lusikan kauniiseen käteen. Ja niin edelleen. Aina kun rupeaa pihiksi joku pillunhaluinen täyttää tyhjiön. Naiset tietysti kokevat tällaisesta "huolenpidosta" juuri sitä fiilistä että tässäpä luotettava isäehdokas lapsilleni. Eli ap tässä kusee tasan vain omiin muroihinsa ja ei siinä mitään, more for other men.

Kuten jo sanoin, niin naisia on kyllä riittänyt siitä huolimatta, etten naisille tarjoa. Jos naisille tarjoaminen on ainoa keino nainen saada, niin tuo nainen tuskin kanssasi kovin pitkään tulee pysymään, kun tulee vastaan, joka tarjoaa enemmän oli se sitten rahaa tai ulkonäköä.

Mikä sinun ongelmasi sitten on?? Se, että toiset ihmiset elävät toisin kuin sinä?

Se, että ihan mukavatkin ihmiset eivät ole ajatelleet tätä asiaa sen verran pidemmälle, etteivät pitäisi tarjoamattomia ihmisiä huonokäytöksisinä. Tästä ajattelumallista pitäisi päästä eroon. Älykkäät ihmiset toki ymmärtävät, mutta älykkyys on kovin harvinaista. Sitten kun miellyttävä ulkonäkökin pitäisi löytyä samasta naisesta, niin homma menee hankalaksi.

Olen ollut monilla treffeillä, joilla ei ole tarjottu tai olen kieltäytynyt tarjouksesta. Koskaan tarjoaminen tai tarjoamattomuus ei ole ollut ratkaiseva tekijä jatkon kannalta. Sen sijaan pakkomielteisyys on. Eli jos mies alkaisi jankuttaa jostain periaatteista niin se siitä.

t. Se jonka ekat treffit olivat kävelytreffit ja päättyivät minun maksamaani teehen ja croissanteihin

Tuskin kukaa täällä olisikaan jankuttamassa pakkomielteisesti jostain tarjoamisesta treffeillä. Itse en tee elettäkään maksaakseni naisen ostoksia ja jos tämä ottaa asian puheeksi, niin sitten voidaan siitä puhua. Toivon, ettei ota ja voidaan keskittyä olennaiseen. Jos nainen ottaa tuon puheeksi negatiivisessa sävyssä, niin menee oikeastaan maku jo täysin kyseisestä naisesta ja voin suoriltaan sanoa, että uusia treffejä ei tule.

Vierailija
422/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaivautua kun ei kukaan nainen halua pihiä miestä, sitä kohtaloa en toivoisi kellekään. Jos aiot olla vain kaveri niin eri asia.

Minkä takia olisi ok odottaa, että kaveri maksaa itse oman lippunsa, mutta ei että treffiseuralainen maksaa? Tämä naisten logiikka on välillä jotain niin käsittämätöntä. Esitetään että se on täysin luonnollista että mies maksaa, mutta sama logiikka soveltuu vain ja ainoastaan treffitilanteeseen. Eikös täällä ollut vähän aikaa sitten ketju, jossa miestä syytettiin siitä, että pyysi bensarahaa naiselta 300 kilometrin yhteisestä automatkasta. Missään muussa ihmissuhteessa se ei olisi ok, että toinen on vapaamatkustaja, mutta treffeillä MIEHEN NYT VAAN KUULUU MAKSAA SAATANA!!!

Alkaako mennä tunteisiin ;-) Pidä taukoa, käy vaikka kävelyllä. Yksikään palstalainen ei muuta käytöstään, vaikka huutaisit kuinka ahdistuneesti.

Siinä vaiheessa, kun viihde-keskustelussa pitää alkaa huutaa ja kiroilla, on ottanut jutun liian tosissaan. Ihan oikeastiko annat jonkun keskustelupalstan vaikuttaa tunteisiisi?

Totta, naiset pitävät kynsin ja hampain kiinni "oikeudestaan" loisia miehen rahoilla. Jos ennenkuin mies on edes naisen kanssa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vaivautua kun ei kukaan nainen halua pihiä miestä, sitä kohtaloa en toivoisi kellekään. Jos aiot olla vain kaveri niin eri asia.

Kaikki naiset eivät myy itseään niin kuin sinä

Voi oksennus. Siis hyi helvetti. Juuri sinä ja kaltaisesi miehet ovat syy siihen, että ei tullut toisia treffejä yhdenkään miehen kanssa joka ei tarjoutunut treffeillä tarjoamaan. En tiedä olivatko ne kaikki tuollaisia kusipäitä, ehkä eivät, mutta en ottanut riskiä että ovat.

En siis ole sama kirjoittaja, ihan vain poikkesin kertomaan miten inhotat jokaista normaalia naista.

Tuleeko sinulle kuvottava olo jos mies ei tarjoa sinulle mahdollisuutta olla maksullinen nainen? Miksi tulee? Eikö tasa-arvoinen olo ole kiva?

Eipä todellakaan ole tullut mieleen, että olisin  "maksullinen nainen", jos joku mies on sattunut tarjoamaan kahvit joskus,  ja tuskin on tarjoajakaan näin ajatellut. 

Vain sinun päässäsi voi näköjään syntyä tuollainenkin päätelmä.

Juurihan itse kehuskelit oikein, että toisia treffejä ei tullut ellei mies tarjonnut sinulle. Eli se oli vaatimus No 1, että mies maksaa. Muuten ei heru lisäseuraa.

Luuletko todella vieläkin näisten naisten touhussa olevan mitään logiikan hiventäkään? Väitetään, että niin ei ole sanottu, vaikka se on selvästi jokaisten luettavissa mitä on sanottu.

Vierailija
424/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää loppuelämää ja antoisia treffejä.

t. Se nainen, joka maksaa päästäkseen rakastamansa miehen seuraan (eikä silti pidä tätä maksullisena tai loisijana vaan arvostaa ja rakastaa)

Vierailija
425/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi oksennus. Siis hyi helvetti. Juuri sinä ja kaltaisesi miehet ovat syy siihen, että ei tullut toisia treffejä yhdenkään miehen kanssa joka ei tarjoutunut treffeillä tarjoamaan. En tiedä olivatko ne kaikki tuollaisia kusipäitä, ehkä eivät, mutta en ottanut riskiä että ovat.

En siis ole sama kirjoittaja, ihan vain poikkesin kertomaan miten inhotat jokaista normaalia naista.

Tuleeko sinulle kuvottava olo jos mies ei tarjoa sinulle mahdollisuutta olla maksullinen nainen? Miksi tulee? Eikö tasa-arvoinen olo ole kiva?

Eipä todellakaan ole tullut mieleen, että olisin  "maksullinen nainen", jos joku mies on sattunut tarjoamaan kahvit joskus,  ja tuskin on tarjoajakaan näin ajatellut. 

Juurihan itse kehuskelit oikein, että toisia treffejä ei tullut ellei mies tarjonnut sinulle. Eli se oli vaatimus No 1, että mies maksaa. Muuten ei heru lisäseuraa.

Luuletko todella vieläkin näisten naisten touhussa olevan mitään logiikan hiventäkään? Väitetään, että niin ei ole sanottu, vaikka se on selvästi jokaisten luettavissa mitä on sanottu.

No en :)

eikä keskustelutaitoa. Kommunikaatio on kuten lapsilla. Mies kun sanoo, että kirjoitit itse juuri todisteeksi että naiset ovat maksullisia niin vastaus on "ite oot ku toista haukut". Tulee mieleen omat lapsuusajat.

Vierailija
426/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä todellakaan ole kehuskellut täällä yhtään mitään. Vastasin vain tuohon  heittoosi maksullisesta naisesta.

Vierailija
427/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän joskus olin tollasen "tasa-arvoa" kunnioittavan miehen kanssa treffeillä ja se tasa-arvo loppui just siihen kun minä maksoin ruoat..leffaan äijä ei sit enää kerennytkään. Onneks tapasin melkein heti tän nykyisen mieheni ja olen onnellisesti naimisissa ja 2 lasta. Onneks ei tarvii miettii maksaako mies vai ei. Mutta vikahan varmaan oli vaan minussa. ;)

Kuvailemasi tilannehan ei nimenomaan ole ehdottomaani mallia, jossa molemmat maksavat omansa, vaan tuota mallia, jossa tarjotaan vuorotellen. Jos minun malliani oltaisiin käytetty, niin et olisi tässäkään tilanteessa jäänyt tappiolle. Nyt sukupuoliroolit olivat vain päinvastaiset ja mies loisi ilmaiset ruuat ja lähti menemään. Tuskin se ilmainen ruoka oli motiivi, vaan sinä et yksinkertaisesti vain kiinnostanut häntä tarpeeksi. Sivutuotteena kuitenkin tarjosit hänelle vain ilmaisen lounaan.

Totta. Asia ei kyllä pahemmin hetkauta kun en itsekään enää yrittänyt ottaa mieheen yhteyttä. Ei ollut niin kiinnostava. Mutta reilua oli kyllä että mies sanoi suoraan tän tasa-arvo asian. Olen kyllä tottunut maksamaan oman osani, kyse ei ole siitä että miehen tarvitsisi kaikkea maksaa. :) nykyisessäkään suhteessa ei mene niin että mies maksaa kaiken, mutta suurimman osan kyllä koska häntä hävettää esim kaupassa/ravintolassa jos minä maksan.

Kivan tossukan olet löytänyt. Toivottavasti on sitten luonteeltaan miellyttävä, vaikka älyllisesti hieman heikommalta vaikuttaakin.

Aivan ihana tossukka onkin. Älyhän ei tähän asiaan liity mitenkään, jos toinen haluaa olla herrasmies. ;)

Vierailija
428/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja maksamme yleisesti ottaen kulut puoliksi. Mutta kun menemme kahvilaan ravintolaan mieheni maksaa.

Mies haluaa maksaa, näin tää vaan on meillä aina mennyt. Olenkohan nyt lompakkoloinen?

Mies oli joskus ravintolassa töissä ja ihmetteli aina perheitä, jotka maksoi kaikki tilauksensa erikseen, ihan kuin vieraat ihmiset. Mutta kukin tyylillään.

Enpä ole ollut koskaan treffeillä jossa joutunu itse kahvin maksamaan. Tietty kalliit teatteriliput on vähän eri asia. Mut jos mies ei edes kahvia tarjoa, en noin pihin kanssa alkaisi seurustelemaan.

Vierailija
429/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukka ja pihi mies.

Vierailija
430/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, oon elämäni aikana käynyt ties miten monilla kymmenillä treffeillä ja yhtä nuorta opiskelijapoikaa lukuunottamatta joka ikinen on tarjonnut ensi-treffeillä. Eli kyllä apn kaltaiset pahvipäät lienee reilusti vähemmistö jopa Suomessa.

Mun nykyinen mies taas on kavereineen sitä mieltä että naisen ei ikinä kuulu maksaa ravintolassa. Eli haluaa aina maksaa ja käydään siis ulkona paljon. Oon kyllä pari kertaa saanut maksaa juomia yms mutta yleensä tulee valitusta jos yritän. Maksaa myös yhteiset matkat ja vastikään osti mulle miltei tonnin laukun. No ap voi olla sitä mieltä ettei haluaisi olla tämmöisen "maksullisen" naisen kanssa joka hyväksyy tällaista mutta mun miehestä taas oon täydellinen hänelle joka suhteessa. Ja enpä itsekään haluaisi tapailla ap:n kaltaista pihistelijää :) eli ihanne tilanne kaikille, ei apn tarvitse täällä koittaa sivistää miten toisten ihmisten PITÄISI toimia. Joten jatkakoon vaan samaan malliin kun kuulemma ei ole naisista pulaakaan, ei sun tarvi meille käytöstäsi selitellä :)

Vierailija
431/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö kanssani teatteriin omakustannushintaan? Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
432/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän joskus olin tollasen "tasa-arvoa" kunnioittavan miehen kanssa treffeillä ja se tasa-arvo loppui just siihen kun minä maksoin ruoat..leffaan äijä ei sit enää kerennytkään. Onneks tapasin melkein heti tän nykyisen mieheni ja olen onnellisesti naimisissa ja 2 lasta. Onneks ei tarvii miettii maksaako mies vai ei. Mutta vikahan varmaan oli vaan minussa. ;)

Kuvailemasi tilannehan ei nimenomaan ole ehdottomaani mallia, jossa molemmat maksavat omansa, vaan tuota mallia, jossa tarjotaan vuorotellen. Jos minun malliani oltaisiin käytetty, niin et olisi tässäkään tilanteessa jäänyt tappiolle. Nyt sukupuoliroolit olivat vain päinvastaiset ja mies loisi ilmaiset ruuat ja lähti menemään. Tuskin se ilmainen ruoka oli motiivi, vaan sinä et yksinkertaisesti vain kiinnostanut häntä tarpeeksi. Sivutuotteena kuitenkin tarjosit hänelle vain ilmaisen lounaan.

Totta. Asia ei kyllä pahemmin hetkauta kun en itsekään enää yrittänyt ottaa mieheen yhteyttä. Ei ollut niin kiinnostava. Mutta reilua oli kyllä että mies sanoi suoraan tän tasa-arvo asian. Olen kyllä tottunut maksamaan oman osani, kyse ei ole siitä että miehen tarvitsisi kaikkea maksaa. :) nykyisessäkään suhteessa ei mene niin että mies maksaa kaiken, mutta suurimman osan kyllä koska häntä hävettää esim kaupassa/ravintolassa jos minä maksan.

Kivan tossukan olet löytänyt. Toivottavasti on sitten luonteeltaan miellyttävä, vaikka älyllisesti hieman heikommalta vaikuttaakin.

Aivan ihana tossukka onkin. Älyhän ei tähän asiaan liity mitenkään, jos toinen haluaa olla herrasmies. ;)

Älyhän siihen liittyy olennaisesti. Jos mies kokee miehuutensa olevan jotenkin kiinni siitä, että hän maksaa, niin ei kovin välkky kaveri voi olla kyseessä. Hän ei osaa lainkaan kyseenalaistaa vanhanaikaisia arvoja.

Vierailija
433/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoanaaleilla ei taida ole kokemusta naisista, jotka ovat täysillä mukana seurustelussa. Raha on tekee yhteiset kokemukset mahdollisiksi, mihin sen paremmin voisi sijoittaa?.

Tarkoitat kai _miehen_ raha? Naisen oma raha sitten naisen käyttöön, sitä ei käytetä yhteisiin kokemuksiin.

Vierailija
434/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa ja maksamme yleisesti ottaen kulut puoliksi. Mutta kun menemme kahvilaan ravintolaan mieheni maksaa.

Mies haluaa maksaa, näin tää vaan on meillä aina mennyt. Olenkohan nyt lompakkoloinen?

Mies oli joskus ravintolassa töissä ja ihmetteli aina perheitä, jotka maksoi kaikki tilauksensa erikseen, ihan kuin vieraat ihmiset. Mutta kukin tyylillään.

Enpä ole ollut koskaan treffeillä jossa joutunu itse kahvin maksamaan. Tietty kalliit teatteriliput on vähän eri asia. Mut jos mies ei edes kahvia tarjoa, en noin pihin kanssa alkaisi seurustelemaan.

Olet jos et tarjoudu maksamaan. Jos mies kieltäytyy tarjouksesta, niin omaa typeryyttään ja pönkittäköön egoaan maksamalla. Toki jos yhteisessä taloudessa ollaan ja muutenkin kulut puolitetaan, niin onhan se yksi mahdollisuus, että toinen maksaa, jolloin pärjätään yhdellä maksulla.

Vierailija
435/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin, oon elämäni aikana käynyt ties miten monilla kymmenillä treffeillä ja yhtä nuorta opiskelijapoikaa lukuunottamatta joka ikinen on tarjonnut ensi-treffeillä. Eli kyllä apn kaltaiset pahvipäät lienee reilusti vähemmistö jopa Suomessa.

Mun nykyinen mies taas on kavereineen sitä mieltä että naisen ei ikinä kuulu maksaa ravintolassa. Eli haluaa aina maksaa ja käydään siis ulkona paljon. Oon kyllä pari kertaa saanut maksaa juomia yms mutta yleensä tulee valitusta jos yritän. Maksaa myös yhteiset matkat ja vastikään osti mulle miltei tonnin laukun. No ap voi olla sitä mieltä ettei haluaisi olla tämmöisen "maksullisen" naisen kanssa joka hyväksyy tällaista mutta mun miehestä taas oon täydellinen hänelle joka suhteessa. Ja enpä itsekään haluaisi tapailla ap:n kaltaista pihistelijää :) eli ihanne tilanne kaikille, ei apn tarvitse täällä koittaa sivistää miten toisten ihmisten PITÄISI toimia. Joten jatkakoon vaan samaan malliin kun kuulemma ei ole naisista pulaakaan, ei sun tarvi meille käytöstäsi selitellä :)

Kyllähän sinä käytät miehesi rahoja selvästi oman elämänlaatusi parantamiseen, joten olet pahimman luokan loinen. Ei se siitä kauniilla sanoilla mikskään muutu. Lähinnä ihmetyttää millaisia kokemuksia miehelläsi on naisista, kun kokee, että tarvitsee maksaa naisen seurasta.

Vierailija
436/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen sisko, täysin samaa mieltä kanssasi 😊 Niin ja ap:lle ja muille peräkammarinpojille tiedoksi: Tämä ei ole mikään SUOMALAISTEN naisten juttu, että odotetaan miehen tarjoavan treffeillä. Tämä on ihan universaali asia. Olen asunut Jenkeissä ja siellä miehet hukuttavat naiset lahjoihin jo tapailun aikana, vaatimalla vaativat että saavat tarjota KAIKEN ja muutenkin kohtelevat naista paljon herrasmiesmäisemmin kuin Suomessa. He suorastaan loukkaantuvat jos nainen yrittää maksaa oman osuutensa treffeillä. Suomi on yksi tada-arvoisimpia maita maailmassa ja täällä mies yleensä tarjoaa treffeillä siltikin. Mitä luulet, millainen treffikulttuuri on muualla maailmassa, jossa miehen ja naisen perinteiset roolit ovat vahvasti esillä

Mitä tahdot oikein sanoa? Että on vain hyvä ja oikein ihanaa mitä enemmän miehet maksavat ja mitä vähemmän suhteet ovat tasa-arvoisia? Siis haluat nyrkin ja hellan väliin, luovutat palkkasi miehelle jotta hän voi ihanasti tarjota(=kontrolloida) sinulle huveja?

Sitä yritän sanoa, että tämä oletus että mies tarjoaa treffeillä ei ole mikään suomalaisten naisten erikoisuus, vaan näin on toimittu kautta aikain ympäri maailmaa. Ap, ajattele tarjoamista ikään kuin lahjana. Lahja osoittaa toiselle, että lahjan antaja välittää hänestä, on kiinnostunut hänestä ja ylipäänsä konkreettinen keino osoittaa toiselle arvostavansa hänen seuraa. Jos annat äidillesi synttärilahjan, niin onko hänkin "maksullinen nainen", mitä jatkuvasti hoet? Eikä deittailu tai parisuhde ole seksin ostamista, vaan halua viettää toisen kanssa aikaa ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Valitettavasti parisuhteessa ja perhe-elämässä kuluu rahaa, kuin myös yksin ollessa. Se on vain ykkösiä ja nollia bittiavaruudessa, miksi omanarvontuntosi on niin riippuvainen siitä?

Vierailija
437/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen sisko, täysin samaa mieltä kanssasi 😊 Niin ja ap:lle ja muille peräkammarinpojille tiedoksi: Tämä ei ole mikään SUOMALAISTEN naisten juttu, että odotetaan miehen tarjoavan treffeillä. Tämä on ihan universaali asia. Olen asunut Jenkeissä ja siellä miehet hukuttavat naiset lahjoihin jo tapailun aikana, vaatimalla vaativat että saavat tarjota KAIKEN ja muutenkin kohtelevat naista paljon herrasmiesmäisemmin kuin Suomessa. He suorastaan loukkaantuvat jos nainen yrittää maksaa oman osuutensa treffeillä. Suomi on yksi tada-arvoisimpia maita maailmassa ja täällä mies yleensä tarjoaa treffeillä siltikin. Mitä luulet, millainen treffikulttuuri on muualla maailmassa, jossa miehen ja naisen perinteiset roolit ovat vahvasti esillä

Mitä tahdot oikein sanoa? Että on vain hyvä ja oikein ihanaa mitä enemmän miehet maksavat ja mitä vähemmän suhteet ovat tasa-arvoisia? Siis haluat nyrkin ja hellan väliin, luovutat palkkasi miehelle jotta hän voi ihanasti tarjota(=kontrolloida) sinulle huveja?

Sitä yritän sanoa, että tämä oletus että mies tarjoaa treffeillä ei ole mikään suomalaisten naisten erikoisuus, vaan näin on toimittu kautta aikain ympäri maailmaa. Ap, ajattele tarjoamista ikään kuin lahjana. Lahja osoittaa toiselle, että lahjan antaja välittää hänestä, on kiinnostunut hänestä ja ylipäänsä konkreettinen keino osoittaa toiselle arvostavansa hänen seuraa. Jos annat äidillesi synttärilahjan, niin onko hänkin "maksullinen nainen", mitä jatkuvasti hoet? Eikä deittailu tai parisuhde ole seksin ostamista, vaan halua viettää toisen kanssa aikaa ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Valitettavasti parisuhteessa ja perhe-elämässä kuluu rahaa, kuin myös yksin ollessa. Se on vain ykkösiä ja nollia bittiavaruudessa, miksi omanarvontuntosi on niin riippuvainen siitä?

Lahja annetaan ihmiselle, joka halutaan yllättää ja jota halutaan muistaa. Se, että on automaattinen oletus, että mies maksaa tuntemattoman naisen illallisen on jotain ihan muuta kuin lahja.

Onhan naiset olleet nyrkin ja hellan välissä ilman äänioikeutta ja muitakaan oikeuksia vuosikausia. Olisiko tästäkin perinteestä pitänyt pitää kiinni siksi, että se on perinne?

Vierailija
438/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jos et tarjoudu maksamaan. Jos mies kieltäytyy tarjouksesta, niin omaa typeryyttään ja pönkittäköön egoaan maksamalla. Toki jos yhteisessä taloudessa ollaan ja muutenkin kulut puolitetaan, niin onhan se yksi mahdollisuus, että toinen maksaa, jolloin pärjätään yhdellä maksulla.

Jostain kumman syystä vaihtoehtoja on kaksi. Joko mies maksaa (mikä on hyväksyttävää) tai sitten maksellaan erikseen (jota pidetään moukkamaisena). Hyvin harvoin jos koskaan näkee, että nainen maksaisi säännöllisesti. Tämä kertoo vain siitä, että miehen rahat kelpaa naiselle enemmän kuin hyvin. Asiaa ei oteta mitenkään puheeksi ettei rahahanat mene kiinni ja jos mies ottaa asian puheeksi niin tunteen kukka lakastuu koska moukka mies. Naisia siis kiinnostaa miehen rahat aivan äärimmäisen paljon ja alitajuisesti vähintään tunne-elämä on kiinni siitä miten paljon mies haluaa naisesta maksaa.

Vierailija
439/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap... Vaikka maksat naiselle parit treffit alussa, ei se tarkoita että nainen olettaa sinun maksavan jatkossa kaiken. Mulla ainakin mennyt niin, että mies maksaa kun "treffaillaan" ja kun suhde on muuttunut seurusteluksi maksetaan omat osuutemme ja minäkin maksan miehen juttuja. Kun muutetaan yhteen, se maksaa enemmän joka tienaa enemmän. Omituista ettei nää asiat ole ihan itsestäänselvyyksiä monille miehille. Btw, olen päätynyt seurustelemaan vain sellaisten miesten kanssa jotka ovat tarjonneet minulle treffeillä, olipa se sitten kahvikupponen tai illallinen hienossa ravintolassa. Jos mies ei voi edes ekoja treffejä kustantaa niin millaisen kuvan se antaa naiselle? Sellaisen, että jos tuon kanssa päädyn asumaan yhteen, naimisiin tai hankkimaan perheen, käyttää hän kaikki rahansa vain itseensä eikä yhteisiin juttuihin. No thank you.

Minusta se antaa todella pihin kuvan naisesta, jos ei edes omaa kahviaan tahi illallistaan voi maksaa. Ei todellakaan lupaa hyvää parisuhdetta ajatellen. Jos kumpikin maksaa omansa, niin se enteilee hyvää ja tasapuolista suhdetta, jossa kumpikin on valmis joustamaan - näin ainakin minun logiikalla ajatellen.

Vierailija
440/818 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äitini _odota_ saavansa minulta lahjaa eikä varsinkaan lopeta olemasta äitini ja erota minua suvustani. Treffailevat naiset kuitenkin _odottavat_ saavansa mieheltä rahallista panostusta ja hyvin paljon suhteen kehittyminen/loppuminen on kiinni tästä rahavirtojen määrästä ja suunnasta.