Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ vai terveys?

Nestia
29.08.2016 |

Olisin mahdollisesti saamassa takaisin edellistä työpaikkaani, jossa edellinen määräaikainen sopimukseni loppui vuosi sitten. Työ oli todella rankkaa kolmivuorotyötä, pitkiä vuoroja ja olin jo viimeksi aika rasittunut jatkuvasti. Olen tällä hetkellä ilman mitään työtä, joten tietystikin töihin haluaisin, mutta mietityttää oma terveys. Olin todella pitkään työn loputtua fyysisesti loppu, ja terveydentilanikin huomattavasti huonompi kuin ennen sitä työtä. Minulla todettiin myös pitkäaikaissairaus tuon saman työkuvan osaksi aiheuttamana tai ainakin lietsomana.

Arvostan itse terveyttä paljon, mutta samalla mietin rahaa ja sitä että en olisi enää työtön. En osaa päättää kumpi olisi tärkeämpi, vaikka terveys onkin, olisi myös tärkeää päästä töihin. Kaipaan arkeeni työtä ja pidän työstä, mutta terveys mietityttää.

Onko joku ollut samankaltaisessa tilanteessa tai mitä itse valitsisitte? Olen nyt ihan umpikujassa asian kanssa. :( En tiedä kuunnellako järkeä vai tunteita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys, tietenkin. Töitä tulee ja menee, terveyttä et välttämättä saa takaisin koskaan. Itse irtisanoiduin työpaikastani joka kävi terveyteni päälle. Sekuntiakaan en ole katunut, vaikka karenssi tuli lääkärintodistuksesta huolimatta! Opiskelin toisen ammatin, ja työllistyin siihen jo opiskeluaikana. Nyt tienaan paljon paremmin kuin vanhassa työssäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi