Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkaa erolla, jos en mene töihin - nyt vertaistukea!

Vierailija
29.08.2016 |

Olen siis FM ja kieltenopettajan pätevyys. En vaan kestä opettaa ja olen jo unohtanut kielet, joita opiskelin. Täytän kohta 40 ja lapset on jo niin isoja, et pärjää yksin. Tykkään kuitenkin kotirouvan elämästä ja olenkin yrittänyt tulla raskaaksi mutta turhaan.

Sovittiin aikoinaan, että mies käy työssä ja mä hoidan lapset kunnes ovat niin isoja, että pärjäävät yksin. Nyt ovat 13 ja 11 ja miehen mukaan mun pitäisi mennä töihin. Mitä tällainen keski-ikäinen, täysin vailla tuökokemusta oleva kielten maisteri voisi muka tehdä??

Nyt itkettää, kun mies sanoo, että töihin tai ulos. Luulin, että saan hoitaa kotia. Mies vielä saamassa todella suuren perinnön isovanhemmaltaan, useita miljoonia ja sillä voitaisiin elellä hyvin vaikka Espanjassa. Mutta tähän perintöön on avioehto, samoin kuin kaikkeen muuhunkin miehen perimään omaisuuteen. Ainoa, mihin avioehtoa ei ole on meidän talo, eli jos se myydään saan ehkä 200 000 max velkojen maksun jälkeen.

Jään nyt ihan puille paljaille, jos mies toteuttaa uhkauksensa. Hän valittaa, että kaikki ansiot mennyt minun elättämiseen. En voi uskoa, ettei meillä ole jäänyt yhtään yhteistä rahaa, mies on kuitenkin kovapalkkainen asiantuntija. Luulen, että on piilottanut rahaa, mutta väittää kiven kovaa että kaikki mennyt elämiseen.

Nyt siis uhkaa erolla, eikö olekin törkeetä?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tämän on olla provo. Onhan?

Vierailija
2/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lompakkoloismiehen kirjoittama provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei ole jo ennen eronnut. Äänestät varmaan vihreitä tai vasureita ja olet sitä mieltä, että tasa-arvoa on se, että mies elättää ja sinä shoppaat ja kaivat persettä, koska synnytys.

Vierailija
4/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä miehelle, anna mennä!

Vierailija
5/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah. Pojot ukolle.

Mee röihin.

Vierailija
6/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä tämä klassinen jälleen, että se kodin hoitaminen ja lasten hoitaminen lasketaan 0 €/h mulkeroiden toimesta.

Vierailija
7/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lusmu.

Ei jatkoon.

Vierailija
8/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloismiehen pitäisi yrittää vähän ahkerammin (tää on älyttömän laiska provo - tosin niinhän on lompakkoloismieskin).

Vierailija
9/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 000:lla voit ostaa hyvin jonkun pienen asunnon Espanjasta ja jää rahaa elämiseenkin. Sitten laitat itsesi nätiksi ja menet baariin, isket sieltä jonkun komean varakkaan paikallisen miehen. Miehesi tulee kateelliseksi kun laitat instagramiin kuvia miehen kainalossa. Siitäpä saavat ne lapsetkin nenilleen kun äiti löysikin paremman.

Vierailija
10/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä törkeetä. Kyllä mun mielestä sun pitäis saada elää leveetä elämää miehen varoilla.

Vierailija
11/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme, ettei ole jo ennen eronnut. Äänestät varmaan vihreitä tai vasureita ja olet sitä mieltä, että tasa-arvoa on se, että mies elättää ja sinä shoppaat ja kaivat persettä, koska synnytys.

mitä vihreillä tai vasureilla tän kanssa on tekemistä? jos jotain, niin kokoomuslaista tai keskustalaista arvomaailmaahan tuo kotirouvaihanne ja perheenelättäjämiehen rahoilla eläminen edustaa.

Vierailija
12/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pää ei kyllä kestäis pelkkänä kotirouvana oloa...

Vierailija
13/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 / 5

BOOOOOOOOOOOOOOOORRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!

liian ilmiselvä ja sitäpaitsi vanha

Vierailija
14/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon ap, eli lompakkoloismies, etkai oikeasti luule jengin olevan näin tyhmää?!

Vierailija
15/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 000:lla voit ostaa hyvin jonkun pienen asunnon Espanjasta ja jää rahaa elämiseenkin. Sitten laitat itsesi nätiksi ja menet baariin, isket sieltä jonkun komean varakkaan paikallisen miehen. Miehesi tulee kateelliseksi kun laitat instagramiin kuvia miehen kainalossa. Siitäpä saavat ne lapsetkin nenilleen kun äiti löysikin paremman.

Niin ja aina sieltä töitä stripparina löytyy vähän vanhemmallekin rouvalle.

Vierailija
16/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene töihin. Ala suosiolla sossupummiksi, kun mies lähtee ja vie toimeentulon.

Vierailija
17/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sovitte, että olet kotona niin kauan, että läpset pärjää niin nythän on juuri se tilanne käsillä. Miten kuvittelet olevasi työmarkkinoiden suhteen myöhemmin paremmassa tilanteessa, jos nyt jo tuntuu hankalalta?

Vierailija
18/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin ahne, itsekäs ja pinnallinen mies, niin kannattaa antaa jättää. Ei noin ahne mies ikinä pysty puhtaaseen tunteeseen, vaan tuollaiselle miehelle suhteet ovat ennen kaikkea kauppasuhteita.

Vierailija
19/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin ahne, itsekäs ja pinnallinen mies, niin kannattaa antaa jättää. Ei noin ahne mies ikinä pysty puhtaaseen tunteeseen, vaan tuollaiselle miehelle suhteet ovat ennen kaikkea kauppasuhteita.

Vierailija
20/38 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää ollut sen vanhan tv-sarjan juoni? Tiina Lymi esitti tätä opettajaäitiä.

Kummiskin 0/5