Pääsisin ensi kesänä kesätöihin päiväkodin keittiölle, mutta hävettää kun mummini on siellä siivoojana
Minulle olisi alustavasti paikka varattuna jos vaan vahvistan ottavani sen. Mitä muut minusta ajattelisivat? Keittiötyö kun ei ole mitään kauhean arvostettua ja siivoojan vielä vähemmän.
Kommentit (15)
paskasti palkattua paskahommaa
ei kannata ottaa vastaan
Tällä hetkellä kannattaa ottaa työ vastaan. Ei ole vara valita. Ja asiahan voi olla ihan hienoakin muiden mielestä. Ja toisaalta mitä väliä mitä muut ajattelee, ainakin tienaat rahaa.
Onpa työkokemusta ja saa palkkaa jolla voi ostaa vaikka uudet persposkishortsit ja siideriii!
Sekä keittiö- että siivoushommat on rehellistä ja tärkeää työtä, mitä ei kenenkään tarvitse hävetä!
Arvostan siivoojat korkealle! Turhaan häpeät. On ihanaa kun on siistiä!
Vuoden 2017 kesätyöt jaetaan kunnissa ja kaupungissa vasta ensi keväänä.
Joko olet ymmärtänyt väärin tai olet provo.
Hävettää ihminen, joka elättää itsensä omalla työllään??
Mene rohkeasti :) Saat arvokasta työkokemusta. Yksi kesä mummin kanssa samassa työpaikassa on lopulta lyhyt aika. Sykkaako sinulla hyvin mummin kanssa? Sehän voi olla super hauskaa :)
7, siis mummin kautta olisi tällainen etulyöntiasema.
9, ihan ok mutta aika harva teini nyt haluaa näyttäytyä samassa työpaikassa mumminsa kanssa...
Ap
Mitäs jos se onkin sun mummos joka häpeää olla sun kanssa samassa duunissa?
Sori, sinä et pääse päiväkodin keittiöön töihin, ellet jo ole alalla tai ainakin kouluttautumassa alalle. Silloin voit olla harjoittelijana ammattitaitoisen ihmisen ohjauksessa. Miksi kouluttautuisit alalle, jota halveksit?
Tänä päivänä ei ihan kuka tahansa tutun tuttu todellakaan mene päiväkodin, koulun tai hoivan keittiöön töihin ilman koulutusta. Onneksi.
Huono provo.
T. tuhannen oppilaan koulun dieettikokki ja todella ylpeä osaamisestani
Kylläpä sua hävettää erikoiset asiat.
Kyllä minä ainakin olin päiväkodin keittiöllä tiskaamassa yhden kesän kun olin 16v? :O Tästä tosin on 8v aikaa, en tiedä onko jokin pykälä muuttunut.
- Ei ap
Minäkin olin ilman mitään kokemusta koulun keittiöllä. Mikä juttu tämä nyt on ettei pääsisi?
Kyllä nirsoilu kannattaa aloittaa jo nuorena, niin vanhana sitten osaa.