Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Siiis. Onko Gusti Patricia Strömin pojan isä?
Vierailija kirjoitti:
Hahah gusti valehdellut ohjelmaan ikänsä! 24v😂 Herra siis oikeasti -88
:------------DDD Mikäköhän tohonkin on ollut syynä? Tykkää valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Jyri Ninnua mummoksi?
Sano mama :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah gusti valehdellut ohjelmaan ikänsä! 24v😂 Herra siis oikeasti -88
:------------DDD Mikäköhän tohonkin on ollut syynä? Tykkää valehdella?
Varmaan sen takia, että saisi nuorempaa lihaa.
Patricia Strömin poikahan on jo 9 v ja vuonna 2015 Patricia on vastannut kommentrissa että lapsen isä on häntä 4 v vanhempi. Ja Patricia on itse nyt 25 v.
Eli ei voi olla Gusti.
Vierailija kirjoitti:
Siiis. Onko Gusti Patricia Strömin pojan isä?
On.
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet näytä olevan kiinnostunut Sallasta? Mun mielestä se on just sellainen stereotyyppinen mistä miehet kiinnostuu, nätti blondi, hymyiler paljon, timmi kroppa, nätit hiukset
Ehkä koska antaa itsestään yksinkertaisen ja hieman tylsän vaikutelman.
Eli lähes kolmikymppinen aikuinen mies panee 16 vuotiaita.. Oksettava saasta. Pedo.
Luinko oikein? "timmi kroppa" ja salla samassa lauseessa :D
Painakaapa pausea kohdassa kun jyri nostaa hänen hametta :D
Vierailija kirjoitti:
Patricia Strömin poikahan on jo 9 v ja vuonna 2015 Patricia on vastannut kommentrissa että lapsen isä on häntä 4 v vanhempi. Ja Patricia on itse nyt 25 v.
Eli ei voi olla Gusti.
No hehän eivät kauheasti ole olleet edes tekemisissä Gustin kanssa, joten tietääköhän edes ikää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olin juuri tulossa kommentoimaan samaa. Söpö tyttö silti.
Siis. Herranjumala miten vastenmielisen näköinen ja kuuloinen toi Gusti on. Miten kukaan on nähnyt siinä MITÄÄN? Ja vielä jälkikasvua... Oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet näytä olevan kiinnostunut Sallasta? Mun mielestä se on just sellainen stereotyyppinen mistä miehet kiinnostuu, nätti blondi, hymyiler paljon, timmi kroppa, nätit hiukset
Ehkä koska antaa itsestään yksinkertaisen ja hieman tylsän vaikutelman.
Ymmärrän, tuon paikan miehet ovat kuitenkin akateemisia älykköjä.
Vierailija kirjoitti:
Siis peppu vai? Ihan normaali nuoren naisen takapuoli.
Kyllä se gusti on sen patrician lapsen isä. Koska gusti on oikeasti 28-29v. Joten juuri sen about 4v patriciaa vanhempi. Joten äläpä sinä yksi ano yritä huijata
Gusti on aina vähän eri ikäinen aika eri papereissa...
Luin just Patrician postauksen "nuorena äidiksi". Siellä kommenteissa kertoo, että ei aluksi tajunnut olevansa raskaana, koska samoihin aikoihin menetti netsyytensä (en ole aivan varma miten se liittyy kuukautisten pois jääntiin mutta anyway) eli luultavasti ekalle kerrallaan tullut Gustille raskaaksi. Ai hitto.
Vierailija kirjoitti:
Luin just Patrician postauksen "nuorena äidiksi". Siellä kommenteissa kertoo, että ei aluksi tajunnut olevansa raskaana, koska samoihin aikoihin menetti netsyytensä (en ole aivan varma miten se liittyy kuukautisten pois jääntiin mutta anyway) eli luultavasti ekalle kerrallaan tullut Gustille raskaaksi. Ai hitto.
Montakohan pikku kustua on jo abortoitu? Vetelee näköjään paljaalla.....