Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
En tajua ihmisiä jotka pitävät Siljaa jonain kaunottarena. Pottunokka, huono iho, ohuet hiukset ja liian korkea otsa sekä hiusraja. Olen monesti kuullut näyttäväni Siljalta ja myönnän että meissä on paljon samaa näköä. En ymmärrrä sitäkään jos minua kehutaan hyvännäköiseksi sillä omasta mielestäni näytän ihan rumalta perunalta, aivan kuten Siljakin. Sen sijaan Laura, Salla ja Taru ovat mielestäni todella kauniita naisia.
Gusti vaikuttaa sympaattiselta ja sanavalmiilta nuorelta mieheltä.
Voin niin kuvitella että Gusti feidaa muksunsakin heti kun alkaa kyllästyttää leikkiä isiä.. inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän siljan ja jyrin reaktion täysin.
Vittu mikä kusipää kusto!Ihanasti jyri puhui siljasta vaikka silja pettikin jyriä gustin kanssa.
Silja ja Jyri oli oikeasti jo eronnut ennen kun Silja kyläili Gustin luona. Gusti on sen verran juonitteleva ja ovela, että luulen sen sanoneen aivan tarkoituksella ton, että palasivat yhteen sen jälkeen, jotta Siljasta tuli huonompi kuva. Juuri sellainen mies se on.
Milloin tämä tapahtui? Olen ymmärtänyt että silloin kun j ja s erosi he eivät palanneet koskaan enää yhteen? Jyri muutti pois samanapäivänä kun ero tuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu mikä kusipää kusto!Ihanasti jyri puhui siljasta vaikka silja pettikin jyriä gustin kanssa.
Silja ja Jyri oli oikeasti jo eronnut ennen kun Silja kyläili Gustin luona. Gusti on sen verran juonitteleva ja ovela, että luulen sen sanoneen aivan tarkoituksella ton, että palasivat yhteen sen jälkeen, jotta Siljasta tuli huonompi kuva. Juuri sellainen mies se on.
Milloin tämä tapahtui? Olen ymmärtänyt että silloin kun j ja s erosi he eivät palanneet koskaan enää yhteen? Jyri muutti pois samanapäivänä kun ero tuli?
Joo ei palannutkaan. Gusti sepitti kaiken.
No voihan se olla et Silja ja Jyri ovat suhteen aikana eronneet ihan hetkeksi ja palanneet yhteen. Aika monelle käy niin ennen lopullista eroa.. tai ei kaikki edes eroa mut silti
Riutuuko Sofia ammottavassa puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
Tatu näyttää röhnöpossulta :<
Mäkään en ymmärrä mikä siinä Tatussa viehättää, näyttää oikeasti ihan possulta eikä kyllä hurmaa älyllään myöskään. Kaiken lisäksi ylimielinen...
Mihin se Tatun exä Taru hävisi? Koko ennakkojaksossa ei näytetty sitä?
Hyi yök tuo Gusti. Hyi saakeli oikeesti. Jo ulkonäkönsä puolesta ihan hirveä ja kun avaa suunsa niin vielä hirveämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Jyri ei muuttanut pois samana päivänä, kun ero tuli vaan eroa ns. tehtiin pidempään ja asuivat yhdessä ystävinä. Kun Jyri oli muuttanut pois, Silja kertoi asiasta blogissaan. Eli ero oli päätetty ja heti sen jälkeen Siljalla oli juttua Gustin kanssa. Jyri ja Silja eivät palanneet enää yhteen (vaikka Gusti niin mielellään väittää), mutta asuivat jonkin aikaa samassa asunnossa, kunnes Jyri muutti pois.
Paniko Ode ja Sofia siinä kun säälittävästi vonkasi odea?
Oliko nämä Nella ja Patricia samaan aikaan paksuna Kustille? Ja onko nuo sisarpuolet tekemisissä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Oliko nämä Nella ja Patricia samaan aikaan paksuna Kustille? Ja onko nuo sisarpuolet tekemisissä keskenään?
Ja ei kai nämä neitoset tule vielä Kustin eksinä tilanteseen tuonne piitsille? Tulisivat antamaan Kustille vaikka korvatillikat:DD
Vierailija kirjoitti:
Ei Ode anna Sofialle
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei pannu, vähä sellasia viitteitä kyllä oli ku samassa sängyssä kuiteski oli... mut mun mielestä jäi siihen. Sofia kyllä melko reppana ku kaikin mahdollisin keinoin yrittää saada hyväksyntää ja päästä paneen...
Kamala tuo Gusti! Nyt kyllä sillai ymmärrän paremmin Siljaa ja Jyriä. Ja mää kyllä heti siitä puhetavasta ja varsinki siinä Jyrin kans keskustelussa huomas et hirvee manipuloija ja kieroilija...
Hahah gusti valehdellut ohjelmaan ikänsä! 24v😂 Herra siis oikeasti -88
Kommentit poistuu? G valehdellut ikänsä, oikeasti -88 eikä mikään 24v eli -92 tai -91
Onpa rantaeksät pelanneet kovin panoksin ja niin huomiohakuisia ovat, että antavat sotkunsa kaiken kansan tietoisuuteen. Ei pisteitä ropise yhdellekään, hyi hävetkää kaikki rantaeksät ja teidän eksän eksät ja tulevat exät!!!! Ei minkäänmoista rotia elämään löydy teiltä!!! Hyi koko sakki, ettäs kehtaattekin tuolla tavalla!!!!
Sanoiko Jyri Ninnua mummoksi?