Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Käyköhän tuo Jykä koko ajan pesulla, kun on turpaani päässä? Eihän sillä oo etes tukkaa...
Reilu puolituntia vielä... Edelleen harmittelen ku palsta hiljenee just ku pääsee kattoo seuraavaa jaksoa -.- Ois kiva keskustella "realiaikasena". Kahtookohan täällä nyt kukaan tuota 4. Jaksoa? :0
Vierailija kirjoitti:
Reilu puolituntia vielä... Edelleen harmittelen ku palsta hiljenee just ku pääsee kattoo seuraavaa jaksoa -.- Ois kiva keskustella "realiaikasena". Kahtookohan täällä nyt kukaan tuota 4. Jaksoa? :0
Ei tunnu kukaan katsovan tv-aikataulussa, kun tää palsta hiljenee aina kokonaan :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Tatun puheisiin on uskominen, niin siitähän riittäisi äidille ja tyttärelle....
Ei se koko vaan miltä se näyttää esteettisesti, on nimittäin olemassa hiton rumia kaluja, joita en esim. koskaan ottaisi suuhuni, vaikka olis kuinka iso, toisaalta ei tietysti ihan kymmensenttinenkään kovin kiinnostava ole, mutta näyttäähän tuo Tatun vehje Siljalle edelleenkin kelpaavan, vaikka sen pienuudesta aikaisemmin vihjailikin.
Lakkaa vedetään ruutalla suun kautta.
No huh katsoin 5.jakson ennakkoon.
Nyt alkoi todellakin Siljan ja Jyrin oikea luonne paljastua. Aivan uskomattomia :D
Silja oli kyllä ihan järjettömän kaunis kun pelasivat futista ja sitten kun lähtivät Tatun kanssa yöksi muualle.
Mutta ihan älytöntä joka tapauksessa tuo Gustin haukkuminen. Sitten kun Gusti kysyy kasvotusten et mikä homma tää on, niin molemmat kieltää etteivät oo puhuneet mitään ja et Jyri vaan ei halunnut et se tulee. :D
Jokub tääl väitti et Silja "kuulemma" seinäruusu koko ohjelman ajan. Ei kyl pidä paikkansa :D
Vierailija kirjoitti:
Vai miten ois liuotin? Syövyttää anyhow, todella järkevää. Kunnon nistimeininki, pystyy ilmeisesti vetämään hihaankin. Onnea valitsemalleen tielle.
En todellakaan puolustele huumeiden käyttöä, mutta onhan alkoholikin liuotin, ja kova liuotin onkin. Aivot saavat kyytiä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
No huh katsoin 5.jakson ennakkoon.
Nyt alkoi todellakin Siljan ja Jyrin oikea luonne paljastua. Aivan uskomattomia :D
Silja oli kyllä ihan järjettömän kaunis kun pelasivat futista ja sitten kun lähtivät Tatun kanssa yöksi muualle.
Mutta ihan älytöntä joka tapauksessa tuo Gustin haukkuminen. Sitten kun Gusti kysyy kasvotusten et mikä homma tää on, niin molemmat kieltää etteivät oo puhuneet mitään ja et Jyri vaan ei halunnut et se tulee. :D
Silja ja Jyrde eivät tuntuneen pitävän siitä, että totuus heidän suhteestaan tai sen lopusta paljastuu. Vähän jäi tietty epäselväksi, että tapahtuiko tämä Siljan ja Gustin juttu oikeasti silloin kuin S ja J erosivat vai vähän aiemmin? Gustin mukaan palasivat yhteen vielä sen jälkeen (tai niin ymmärsin), mutta ota näistä nyt selvää kun kaikki kolme puhuvat eri tarinaa....
Melkein unohdin, että 4. Jaksossa tuli joku tatun exä, siis eihän sitä näkynyt ruudussa ollenkaan? :D ihan vapaasti saivat Silja ja Salla taistella tatusta
Gusti varmaa tietää Siljasta jotain ja Silja pelkää et se kertoo kun poras siel keittiös:"Mä tiiän etse menee puhuu kameroille musta paskaa ja valehtelee ja pilaa mun elämän'"
Eli silja yritti käännyttää katsojia ja muita et Gusti valehtelee jos se sanoo Siljasta jotain.. eli Siljal pelko persiis.
No olipas äksöniä 5. Jaksossa! Tai lähinnä tuo Silja -kuvio. Vähä mulla jäi kyllä epäselväksi et mitä oikeen on tapahtunu ku kaikki puhuu eriä ja tiiäppä nyt sitte että kukaa puhuu totta! Jännä muuten varmaan muitten asukkejen mielestä ku tottakai ois niinku helppo uskoa Jyriä tuossa kuviossa, mutta onneks eivät kuitenkaa kaikki kääntyneet heti Gustia vastaan. Toffehan sano jo ennen ko koko Gusti oli tullu et, muistaakaa et kuunnella se toinenki tarina että ei voi heti tuomihtee Gustia ihan kusipääksi... Ja sitähän ne siin kans kelais et jos se Gusti ois tehny nin ruman tempun mitä Jyri puhu, mitä nyt ikinä sit olikaan puhunu. Niin olisko Gusti suostunu ohjelmaaan, ei kyllä.. Varmasti tietää että totuus tulee julki ja jos siellä ois oikeesti jotai tosi karmeaa menneisyydessä, nii ei ois suostunu mukaa.
En tosiaankaan puolustelu Gustia enkä tosiaankaan tykkää siitä yhtään, mut ite yllätyin ehkä sitä et muut asukkaat osasivat kahtoo kolikon toista puolta eikä vaa naiivisti haukkunu Gustia maan rakoon, koska Jyri sanoo...
Ot, mutta menin nukkumaan ton ohjelman jälkeen ja näin unta Tatusta :/ Vaadin ohjelma-ajan siirtämistä klo 21:een.
Vierailija kirjoitti:
Ot, mutta menin nukkumaan ton ohjelman jälkeen ja näin unta Tatusta :/ Vaadin ohjelma-ajan siirtämistä klo 21:een.
Itekki nään aina unta mistä millonkin tuon ohjelman jälkeem, ku menee heti nukkuun, ohjelma jää vielä kelautumaan päähän ja tyypit hyppelee sit unissa 😄
Nauroin ku Salla selitti Tatulle et miks kaikki tytöt tykkää siitä, et tytöt ihastuu kusipäihin😄 Kusipäähän se on mut en kyllä tajua miks siihen pitäis ihastua!
Vierailija kirjoitti:
Nauroin ku Salla selitti Tatulle et miks kaikki tytöt tykkää siitä, et tytöt ihastuu kusipäihin😄 Kusipäähän se on mut en kyllä tajua miks siihen pitäis ihastua!
Joo ja sit se Sallan psyykkaus Siljalle vielä "Älä mee sänkyyn sen kanssa, se ei välitä meistä, en mäkään oo siitä kiinnostunut" :------------DDD
Jakso 5 siis kertoo mistä Siljan ja Tatun juttu lähti. Tuntui vähän yhtäkkiä alkavan ja jos silja ei ole pitänyt Tatua yhtään omantyylisenään :D Tatu näyttää musta OIKEESTI ihastuneelta ja siltä, että haluaa tosissaan olla Siljan kanssa
Joo nyt on sitten 5.jaksokin taputeltu. Joku kirjoitti aiemmin, että olisi hyvä kun tänne voisi kommentoida reaaliaikaisesti samalla ohjelmaa katsoessa eikä vain silloin kun keskustelu aukeaa aamulla. Olen aivan samaa mieltä.
No. Alussa pidin Lucasta, sen jälkeen nauroin hänen dramaattisuudelle ja nyt olen vain melko raivona kuinka hän viitsii aikuisena ihmisenä flipata joka jaksossa. Eilen kun potkaisi jalkapallon ärsyyntyneenä puskaan ja mumisi jotain, teki vain mieli ravistella häntä että haloo herää! Tosi ikävän oloiseksi muuttunut. Ja sitten Gusti. Sai kauheaa solvailua ennenkuin koko taloon tuli ja tähän asti ei ole mitään sanottavaa hänestä. Päinvastoin. En tunne tai tiedä häntä, joten en liiemmin arvostele muutakuin ohjelman perusteella. Sen sijaan Siljasta (ei edes Jyristäkään niin paljon vaikka flippasikin) tuli kuva, että on varsin hyvin hämmentänyt pakkaa ja pelailee aika kaksinaamaisesti kummassakin tiimissä. "Hän ei ole sanonut, hän ei ole tehnyt, Jyri ylireagoi". No kyllä Jyrde ylireagoikin, mutta ei savua ilman tulta. Lisäksi mun on vaikea uskoa, että Silja vain on ollut Gustilla yötä ilman seksiä niinkuin Jyrille kertoi. Tää voi olla se "pilaa mun koko elämän ja valehtelee"-avautumisen taustalla. Kenties jo tekstaillut suhteen aikana Gustille ja painunut heti eron jälkeen painettavaksi. Kertonut Jyrille muuta ja Gusti tietää taas muuta. Siksi pitää olla molempien "kelkassa". Outo suhdesoppa. No tässä 5.jaksossa sitten taisi astua Tatukin kuvioon mukaan ja se todellakin siitä, että olisi ennen puhunut Jennin kanssa kuin Tatulle alkoi lämmetä. Eihän näin ole voinut käydä. Okei, se on ok että kuka on kenenkin kanssa ja tunteilleen ei mitään voi, mutta ryhdikästä olisi ollut tosiaan ensin Jennin kanssa jutella eikä vain väittää niin. Luin monta vuotta Siljan blogia ja olen aina pitänyt hänestä enkä ala arvostelemaan tyttöä, koska en tunne, mutta parin viime jakson aikana on tosta käytöksestä tullut vähän negatiiviset vibat. Tosin en tee mitään johtopäätöksiä, koska ohjelma on toki leikattu miten on ja paljon jää näyttämättäkin. Välittyy vain aika paha fiilis tuosta touhusta ja ihmisten kohtelusta. Lisäksi mun mielessä pyörii joku Jennin kommentti aikaisemmasta jaksosta, olikohan 2.jakso "Silja on sellainen että saa aina mitä haluaa", hymyillen kyllä mutta jotenkin tuntui että tossa ystävyydessä Silja on ollut aina se, joka saa ja mielellään Jennin vanhatkin kelpaa oikein puukoksi selkään. Ei tainnut olla ensimmäinen kerta tuo Tatu. Mutta en hauku!
Lopuksi... Salla menetti Lauran kanssa pisteitään mun silmissä. Siljan oli pakko valita treffeille Toffe tai Tatu ja kun valitsi Tatun, Salla oli kuin myrkyn niellyt ja Lauran kanssa heti kiviä yhteen "peli alkaa, peli alkaa!" Jos kahdesta on valittava niin tottakai hän sitten valitsee. Lisäksi Salla oli niin ällöttävä kun halaili ja kuiski Siljalle, että maine menee ja saa paskaa niskaan, jos Tatun kanssa seksiä harrastaa. Salla, joka varmasti Jyriäkin painanut joskus tulee laukomaan tuollaista ja tekemään Siljasta tilivelvollista niin menisi mäkeen. Minkäslaisen kusipään se teki Sallasta, kun seilasi Jyrin ja tämän bff Jonathanin kanssa samanaikaisesti? Mutta tämä oli vain sarjaa. En tod.näköisesti katso jos tulisi uusi kausi.
Miten tuo lakan/liuottimen/whateva käyttö tapahtuu? Kyllä munkin mielestä bensa haisee hyvälle mut jos mä sitä tankatessa ohimennen pari kertaa ilmasta nuuhkaisen niin en mä sekasin mene. En kyllä haluaisikaan mutta noin periaatteessa kiinnostaa miten nää tätä vetää?? Sisäisesti "nautittuna" luulis poltteen olevan aika hirveä :o