Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Jennillä ei tainnut sit kertaakaan olla silmät kokonaan auki tän sarjan aikana 😂
Sofialla taitaa olla roikkutissit
Vierailija kirjoitti:
Nään tän jakson jo toista kertaa ja missasin taas sen turbaanin!! 😐
Googlaa kuvahakuna exiä rannalla jyri ja sieltä löytyy kylpytakkiin verhoutunut turbaanipää.
siis nelosjaksohan siel olis nyt nähtävissä netissä. eikö kukaan kato?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki vetää röökiä?
mikään ei ole niin turn off kuin röökaava muija.Niin et jätkät saa röökaa mut muijat ei, hahahahahaha!
mulle onkin ihan sama mitä jätkät tekee kun en ole niistä kiinnostunut.
Miksiköhän sofia aiheuttaa panetuksen tunnetta vaikka tuolla on paremman näköisiä ja runkoisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
siis nelosjaksohan siel olis nyt nähtävissä netissä. eikö kukaan kato?
Ei si pysty vielä katsomaan hölömö.
Ai tää silja on mammojen vihaama ja mainostama life of silja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki vetää röökiä?
mikään ei ole niin turn off kuin röökaava muija.Niin et jätkät saa röökaa mut muijat ei, hahahahahaha!
mulle onkin ihan sama mitä jätkät tekee kun en ole niistä kiinnostunut.
Mulla tappais ladybonerii röökiä enemmän se jos äijä ois kitisemässä jossain AV:lla tuntemattomien mimmien tekemisistä.
Ei ollu tää sun juttu ees vahva kolmonen...
Ai kauhee toi Siljan kommentti "Kattelin Tatua kireissä boksereissa, ettei sil ainakaan kyl iso ole..." 😅 Mahtaa olla selitettävää kotisohvalla 😅
Ahhaha :D Vähän nauroin tuolle Siljan kommentille ;D ja oli jotenki hauska nähdä Silja ja Tatu siinä rannalla ja kun kävelivät kaksistaan talolle :D Btw Silja on kieltämättä tuolloin ollut vähän lapsellinen :D Kun pakkasi niitä laukkuja valmiiksi et lähtee menee jos Gusti tulee :D Ja 5.jakson klipistä päätelleen sen ja Tatun juttu alkaa. Jännä muuten nähdä.
Silja ja se Tatun ex Taru ovat muuten irl nykyään hyviä kavereita. Instassa paljon yhteiskuvia ja on Silja hänet blogissaankin maininnut.
Mun mielestä Siljalla on hyvä huumorintaju :D Muutaman kerran heittäny tuol hyvän kommentin :D
Toffe ja Laura on niin söpöjä! <3
Ja tuo Siljan kommentti 😄😅
Toi sofia on niin nolo! Eikä edes kummosen näkönen...
Tatu ollut jo kolmen kanssa tuolla :D
Luca ihme skitso, lentääköhän ulos?
Vähän outoa, että Silja ja Jyri osas niin hyvin muka aavistaa, että Gusti tulee...
Jyri on mies johon en ikinä koskisi, mut hitsi vaikuttaa muuten mukavalta ja hauskalta kaverilta!
Jyri on kyllä jees. Eiköhän Silja ja Jyri tajua jos piirit on suhtsamat ja jos Gusti vaikka maininnu jollekki frendilleen tv-sarjasta johon menossa ja hän taas toiselle jne. Ja sitkun älysivät et on exiä rannalla, nii Silja arvaa et se tulee.
Kenen exä ei oo vielä tullu? Toffe, Laura ja Luca vissiin ainoat joilta puuttuu, siis alkuperäsistä. Eikai kaikille edes tule kai.
Salla on kyllä jotenkin ihan helvetin hyvän näköinen.