Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exiä rannalla ! Katsomossa

Moi
29.08.2016 |

Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba

Kommentit (3151)

Vierailija
901/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä iskuohjeen Silja antoi Jennille Tatusta? Aika outoo, että Tatu kelpaa Siljalle tuon kaiken jälkeen.

Vierailija
902/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä iskuohjeen Silja antoi Jennille Tatusta? Aika outoo, että Tatu kelpaa Siljalle tuon kaiken jälkeen.

"Kelpaa", eihän se muunlaisia saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii siinä sit kävi et kaks kuuminta sinkkua, Toffe ja Laura, löi hynttyyt yhteen. Ihan niinku arvelin alusta asti. Enkä yhtään ihmettele, kyllähän nuo painivat ihan eri sarjassa niin ulkonäön ku luonteenki puolesta...

Sitä ihmettelin että ku ei kukaan näytä olevan ees tulossa niiden väliin, vaikka alkuun kaikki miehet olis halunnu nimenomaan Lauran. Ja kyllähä melkee kaikki naisetki sano Toffea kuumimmaksi. Ainoa pieni mahollisuus olis ollu Silja mut eipä taida olla mahkuja. Vaikka Toffe sitä kovasti kehuki, mut tais olla enemmän vaan käsikirjoitusta...

Nää Tatun naiskuviot on kyllä nii myötähäpeää aiheuttavia... Ja toi Jenni, ei muutaku hyvä et lähti, ei psyyke ois kestäny yhtää enempää. Ja Sofiasta paljastuu kokoaja enemmän tuollasta rasittavaa draamakuningatarta. Rasittava kaikinpuolin. Lucan kimpoilut, hohhoijaa! Käy jopa vähä pelottavaksi.Matin propsit kyllä nousi ku osas aidosti pyytää anteeksi puheitaan... Ode, myötähäpeä! Miten joku voi olla nuin täynnä itseään, puhuu halventavasti naisista, pelkkinä panokavereina. Ja Ninnun säätö on kyllä niin limasta.

Vierailija
904/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja 19v. Sanoo että 22v. On vähän liian nuori mulle XDD siis mitä? Ymmärrän jos sanoisi noin vaikka 16 vuotiaasta.

Sitten mietin tota jennin väkivaltasuutta, oli se tappelu sitten puoliksi feikki tai ei, mutta eikö jennillä oo ollut ennenkin taipumusta just tollaseen päälle käymiseen ja arvaamattomuuteen? Eikö se sitä yhtä eksääkin vainonnut ikkunoiden takana yms?

Mä en yhtään ihmettele jennin väkivaltasuutta. Niin epätasapainoselta vaikuttaa!

Vierailija
905/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Luca on ihan pimee :D

Vierailija
906/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että kukaa ei mee Lauran ja Toffen välii ku tietävät itekki että ei muilla oikeen ole mahdollisuuksia. Valitsevat sitten helpomman "saaliin", kyllähä varmasti moni mielellää ottasLauran tai Toffen petikaveriksi..!

Vierailija
907/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpönenä nöpönenä nöpönenä Tatu

Vierailija
908/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ode oli tosi rasittava ja lapsellinen :D Mitä hittoa Ninnu miksi alkoi nuolemaan sen kanssa.

Btw Ninnulla on törkeen kauniit kasvot. Jotenkin tosi lumoavat. Ei siis sellaiset klassisen kauniit, vaan you know en osaa selittää :D Aivan ihanat syvät silmät

Mä taas en pidä sen silmistä, jotenkin tosi kapeat ja pienet, näyttää kuin sitä häikäisis koko ajan :D Mielipidekysymys tämäkin.

Jep ja ihan helkutin iso ja kyömyinen nenä. Tuo mielestäni pilaa sen kasvot, että en ymmärrä mitä odekin siinä näkee.

Vierailija
909/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia näköjään ällöttää Ode ja Ninnu, mut mun mielestä oli just sulosta et Ode kehu niin vuolaasti Ninnua :D

Vierailija
910/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silja 19v. Sanoo että 22v. On vähän liian nuori mulle XDD siis mitä? Ymmärrän jos sanoisi noin vaikka 16 vuotiaasta.

Ei oo 22-vuotiaalla tarpeeksi massii elään Sipun "jetset" elämää.

Vierailija
911/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 30 vuotias perheenisä ilkiää rietastella tv:ssä? Hänellähän on 2 lasta, toinen heistä jo koululainen. Millaista on elää Porvoossa tämän kaiken jälkeen?

Vierailija
912/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia näköjään ällöttää Ode ja Ninnu, mut mun mielestä oli just sulosta et Ode kehu niin vuolaasti Ninnua :D

Sä taidat langeta helposti pelimiehiin? :)

Vierailija
913/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffe <33

Ei mulla muuta

Vierailija
914/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäispä Silja tumman tukan takasin, olis kertakaikkisen upea!!!! Noi vaaleet hiukset on superpliisut kukaan noista vaaleista typyköistä ei näytä yhtään miltään, tumma Ninnu on upein. Laura olis upea tummemmalla tukalla.

Vierailija
915/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnu ja Laura on naisista kauneimmat, tosin vain Laura sisäisesti. Ninnu vaikuttaa yllättävän helpolta, luulin tasokkaammaksi naiseksi.. :o miehistä taas Toffe parhain. Kaikki muut miehet on hemmetin helppoja, noiden kans pääsis sänkyyn kuka tahansa! :D naisista kamalin on ehdottomasti Sofia ja miehistä ehkä Luca... tai Ode!

Vierailija
916/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin ku joskus etittiin siihen ''Treffit auringossa'' ohjelmaan porukkaa niin olikohan se just tää ohjelma? :D eihän ex on the beachiin mitään hakuja oo ollu..

Vierailija
917/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin ku joskus etittiin siihen ''Treffit auringossa'' ohjelmaan porukkaa niin olikohan se just tää ohjelma? :D eihän ex on the beachiin mitään hakuja oo ollu..

Sama ohjelma

Vierailija
918/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetäispä Silja tumman tukan takasin, olis kertakaikkisen upea!!!! Noi vaaleet hiukset on superpliisut kukaan noista vaaleista typyköistä ei näytä yhtään miltään, tumma Ninnu on upein. Laura olis upea tummemmalla tukalla.

Joo Siljalle vois sopia vähän tummemmat hiukset tosi hyvin! En vaan tajua että miks niin monet tuollaiset vähän pissistyyliset naiset aina jojoilee mustasta ihan vaaleaan ja takaisin :D Tosi harvalle suomalaiselle oikeasti sopii ihan ääripäät hiustenväreissä, ois mielenkiintoista nähdä välillä jotain luonnollisempaa blondia, vaaleanruskeaa tai suklaanruskeaa tms.

Vierailija
919/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kaikki naiset ja myöskin miehet näyttäis paremmalta tummalla tukalla. Niin se tumma vaan tekee seksikkäämmäksi! Samoin rusketus :D

Vierailija
920/3151 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jossai vaiheessa, ekassa jaksossa varmaan, joku puhu tuosta "treffit auringon alla", että luultavasti on se...

Jossai haastattelussa kysyttiin osallistujilta et miten on lähteny ohjelmaan. Nii mun mielestä joku miehistä, oisko ollu Toffe, sano että mua kysyttiin tähän, eka en ollu lähössä, mutta sitte kuiteski lähin.

Mietin vaa et miten voi olla et joitaki kysytään jos kerran on tollanen haku...

Ketju on lukittu.