Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Silja teki/sanoi juuri oikein. En minäkään puolustelisi ystäväni tai kenenkään muunkaan väkivaltaista käytöstä.
Siis toi jennihän on ihan sairas! Ei siis nyt negatiivisessa mielessä, vaan ihan sekaisin, ei ollenkaan vakaa. Miksi koko henkilö on edes otettu sarjaan? Mä kyllä luulen, että tappelu on osittain ainakin järjestetty, että saatiin katsojille joku syy jennin kotiin lähtöön. Kyllähän sofiakin tappeli! Jos tappelu olisi ollut syy häätöön, niin reiluinta ois ollut, et molemmat lähtee kun eivät osanneet käyttäytyä.
Sitten mua järkyttää noiden tyttöjen kielenkäyttö. Siis ihan hirveää kuunneltavaa. Toi pelkkä vitun viljely halventaa noita ihmisiä... Siljakin jonka piti olla mukamas fiksu ja rauhallinen.
Hyi että anteeksi vain, mutta en todellakaan myöskään tajua, mitä kaikki nuo naiset näkevät Tatussa.. Ei edes komea tuossa, vaikka makuasioitahan nämä ovat. Ja koko ajan kehutaan herrasmieheksi, vaikka vaan pyörittelee naisia. Tuohon en itse koskisi pitkällä tikullakaan!
Ja Sofia vaikuttaa myös todella wtjuntilta tuon kolmannen jakson perusteella. Ei, Jennin riidanhaaste ja päällekäynti ei ole ok, mutta Sofia itse ensin säätelee Tatun kanssa, mutta sitten olisi halunnut treffeille oman exänsä kanssa jne... Säälittävää.
Tuo Sofia on ihan kauhee!
Siis ei edes ärsytä mitkään lucat ja odet, mut toi sofia :DDD miten kukaan kestää sitä?
Sofia vaikuttaa myös ärsyttävältä epätoivoiselta tyrkyltä. Kauhean kuuloista kun naiset sanoo "nyt kyl panettaa" "mennään panee". Noinkin karskisti vielä ilmaistuna. Ymmärrän toki tarpeet on naisillakin näissä asioissa mutta jotenkin karskin kuuloista naisen suusta! ja usean miehen olen kuullut sanovan että on kyllä aikamoinen turn off kun naiset puhuu sillä tavalla. Eri asia kahden kesken kun tunnetaan tai seurustellaan että jos pikku dirtytalk saa jotkut syttymään niin mikäs tuossa en käy arvostelemaan kukin tyylillään mutta noinkin uusien tuttavuuksien kesken ja telkkarissa vielä.
Taitaa noissa tyttöjen koulukiusaamistaustoissa olla sitten perää!!!
On kyllä jäätävän typerä ohjelma, kuka tuollaista sontaa katsoo? Itse olen seurannut bb:tä ja hottiksia mutta tämä vetää kyllä ihan pohjakosketuksen!
Mua alkoi tässä kolmannessa jaksossa ärsyttää Sofia ja Ninnu.. Sofian jankkaus Jennille ja muille, "mitä oisin voinut tehdä" "yritin kääntää päätä pois" kun ensin yllytti Tatun suuteloimaan ja oli aivan täysin touhussa mukana. Ninnussa puolestaan alkoi nyppiä se, miten aikuinen ihminen lääppii joka ikisen kanssa siellä, johan sillä on ollut useamman kanssa sutinaa kun Tatulla :D
Laura on todella nätti ja söpö. :) Vaikuttaa minusta moneen muuhun verrattuna ihan fiksultakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi että anteeksi vain, mutta en todellakaan myöskään tajua, mitä kaikki nuo naiset näkevät Tatussa.. Ei edes komea tuossa, vaikka makuasioitahan nämä ovat. Ja koko ajan kehutaan herrasmieheksi, vaikka vaan pyörittelee naisia. Tuohon en itse koskisi pitkällä tikullakaan!
Ja Sofia vaikuttaa myös todella wtjuntilta tuon kolmannen jakson perusteella. Ei, Jennin riidanhaaste ja päällekäynti ei ole ok, mutta Sofia itse ensin säätelee Tatun kanssa, mutta sitten olisi halunnut treffeille oman exänsä kanssa jne... Säälittävää.
Jos naiset näkevät, että Tatu on ns. helppo.
Ja Sofia Tatustakin: "Kyllä vaikuttaa, että se on kiinnostunut musta enkä oo sille mikään kakkosvaihtoehto" No kyllä kuule taisit olla... Ja kyllä kyllä "käänsi pään pois kun Tatu häntä yritti suudella" ja "mistä hän olisi voinut tietää että mitä Tatu aikoo". "Mitä hän olisi voinut siinä tilanteessa tehdä". Itse oikeen yllytti siinä "Jos sä haluut suudella mua nyt niin sä suutelet" ja "Nyt panettaa mennään panee". Ei lainkaan epätoivoista. Epätoivoisuuden ja tyrkkyyden multihuipentuma.
Mutta mietikkääpäs sitä, että jos Jenni tosissaan veti tuollaiset kilarit Sofialle tuosta Tatu jutusta niin mitkäs on ollut hänen fiilikset Siljaa kohtaan kun Silja parhaillaankin leikkii kotia Tatusen kanssa?
Mikä siinä on että kun naisilla on sutinaa saman miehen kanssa niin käydään sitten sen naisen kimppuun? Miestäkö ei tässä tilanteessa voi kyseenalaistaa? Sitten molemmat naiset säälittävinä kerjäävät hyväksyntää ja huomiota tältä mieheltä. Kyllä täytyis sen verran olla omanarvontuntoa että näin ei pääse tapahtumaan. Tosin omanarvontunto ei tässä ohjelmassa taida olla se suurin yhdistävä tekijä ohjelmaan osallistuneiden keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisää on tulossa :D Ens jaksossa Tatu ilmeisesti siirtyy lämppäämään Sallaa (siis missä vaiheessa Silja astuu kuvaan?) ja Sofia skitsoo ihanalle Odelle siitä, ettei tämä tullut vaihtamaan hänen lamppujaan.
En tiedä onko tässä keskustelussa mainittu jo, enkä jaksa selata montaa sivua läpi, mutta mahtaako kukaan tietää tämän Sofian instaa?
Vierailija kirjoitti:
Tylsä sarja.... kaikki polttaa tupakkaa, juo viinaa ja nai..... On tutkimustuloksia siitä, että vähemmän kouluttamattomat polttavat enemmän kuin kouluja käyneet. Ois ollu kiva päästä treffeille mukaan.
No en noista muista tiedä mut Siljalla ja Jennillä ei ainakaan oo peruskoulun jälkeistä koulutusta :D Mua hävettäis. Nää on niit tulevii yh-mammoja ketkä valittaa sossunluukulla ku valtio ei kustanna kaikkea.
Pari jaksoa katsoneena ihmettelen edelleen, miksi Toffe on tuolla, tuntuu olevan niin erilainen kuin esim. muut pojat. Tatu on luku sinänsä (mitä muijat näkee tuossa), Jyri, MR. NOBODY, Luca luulee olevansa luomakunnan kruunu, kun vähän laittaa italiaa puheen sekaan ja exät, no joo..
Vierailija kirjoitti:
Mutta mietikkääpäs sitä, että jos Jenni tosissaan veti tuollaiset kilarit Sofialle tuosta Tatu jutusta niin mitkäs on ollut hänen fiilikset Siljaa kohtaan kun Silja parhaillaankin leikkii kotia Tatusen kanssa?
Pakko sanoo vaikka en Jennistä sen enempää pidäkkään, Silja teki mun mielestä tosi paskan tempun Jennille. Kuka ystävä tekee noin? En yhtään ihmettele et noiden välit meni, ei tollasen jälkeen pysty luottamaan :D Mulle tehtiin nuorempana noin, hyvä kaveri nappas mun ihastuksen ketä olin hehkuttanut kuukausia. No, ne seurusteli kaks kuukautta, toivottavasti oli sen ystävyyden menettämisen arvoista :D Silja on varmaan just noita naisia ketkä unohtaa ystävät heti kun mies tulee kuvioihin.
Luca vaikuttaa ihan hirveältä ja sovinistiselta. Supermustasukkainenkin, vaikka muuta yrittää kovasti vakuutella. Pari kommenttiakin on jäänyt mieleen, esimerkiksi tuossa ennakkojaksossa oleva kommentti Ninnulle. Keskustelivat Ninnun kanssa, tosin Luca enemminkin huusi ja kirosi, ja kun Ninnu vastasi tiukemmin takaisin niin heti Luca oli "älä sinä ala mulle huutamaan". Pysyisin hyvin kaukana kyseisestä "miehestä". Pisti kans silmään, kun 4. jaksossa Luca huomauttaa Odelle ettei hokisi jatkuvasti vittua, mutta mitäpä tämä Luca sitten itse tekee koko ajan? :D
Ihan oikein että Jenni joutui lähtemään, ei ole oikein tuollainen käytös. Huomaa ettei Jenni (ainakaan tuossa hetkessä) tajunnut tehneensä väärin, kun pilkallisesti imitoi ja matki Sofiaa yhteenoton jälkeen. Noh, onneksi Sofia sai heti lohtua Tatulta ":))" Vaikuttaa aikamoiselta käärmeeltä tuo Sofia, valehteli Jennille niin että korvat heilui...