Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Mä en oo missään vaiheessa tykännyt Lucasta. Vaikutti heti jotenkin limaiselta, ja nyt sitten näyttää myös äkkipikaisia ja arvaamattomia piirteitä.
Paljon todella on ikää?
Haluisin nähdä sen exän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninnu ja Laura on naisista kauneimmat, tosin vain Laura sisäisesti. Ninnu vaikuttaa yllättävän helpolta, luulin tasokkaammaksi naiseksi.. :o miehistä taas Toffe parhain. Kaikki muut miehet on hemmetin helppoja, noiden kans pääsis sänkyyn kuka tahansa! :D naisista kamalin on ehdottomasti Sofia ja miehistä ehkä Luca... tai Ode!
Miten seksin harrastaminen tai flirttailu sinkkuna vähentää naisen tasokkuutta? Tai miehenkään. Omalle luonteelleni (tai naamalleni :D) ei sovi yhden yön jutut, mutta en pidä itseäni sen tasokkaampana kuin Ninnuakaan. Upean näköinen nainen
Helppoudella ehkä tarkoitetaan sitä, että antaa seksiä kaikille pyytäjille, ei seksin harrastamista tai flirttailua sinänsä.
Puhuin TASOKKUUDESTA, en helppoudesta. Lisäksi jos silmää miellyttää ja mieli tekee eikä syytä olla hyppäämättä petiin niin siitä vaan. Mun mielestä vaan hyvä, jos jotkut saavat helposti seksiä mieluisilta ihmisiltä. Tärkeintä on, et molemmat osapuolet samalla viivalla asian suhteen.
Lisäksi exiä rannalla -ohjelmasta en tekisi päätelmää siitä, että Ninnu, Jenni tai Tatu antavat seksiä kaikille pyytäjille. Aika turhaa häpäisemistä tuollaiset puheet
Vähä mietteitä kolmannesta jaksosta...
Jenni-Sofia-Tatu -kuvio. Kaikki ällöttäviä, Sofia koska niin kaksnaamanen Jennin kans jutellessa. Tavallaan nuissa olosuhteissa ei oo mitään väärää vaikka vikitteliki Tatua. Tatu muuten vaan ällöttävä ja lisäksi aika munaton jätkä ku ei mun mielestä käsittele nuita naikkosia oikein. Jenni, no epävakaa, sekaisin, siis hyvä ku joutu lähteen.
Luca muuttuu kokoajan ällöttävämmäksi! Ja oikeesti jo vähä pelottava. Tais hoksata että jääki täällä pian kokonaan ilman naisseuraa...
Ninnu, pisteet laski kaiken lääppimisen jälkeen. Ei siinä siis mitään tavallaan "väärää" ole mut mun mielestä tuo on vaan jotenki limasta.Vaikka onki näyttävä noin muuten!
Salla ei herättäny hirveesti mitään uusia tunteita... Samoin Jyri ja Matti. Paitsi Matille propsit anteeksipyynnöstä!
Silja mun mielestä vielä ainaki kivan olonen eikä herätä suuria pahennuksen tunteita.
Laura ja Toffe on ihania ja söpöjä. Harmi ku niitten "säätöä" ei tuon enempää oo näytetty. Mut taitavatkin olla sen verran oman arvon tuntevia että pitävät vähän pienempää profiilia.
Ode, kamala! Siis saattas vaikuttaa ihan kivannäköseltä jos ei ois noin limanen luonne!
Kyllä muaki ahistas näin heterona jos joku nainen tuijottas koko ajan mun tissejä! Viitaten Jenniin ja Lauraan...
Vaikka varmaan muutenki Laura tunnetaan tuolla tisseistään. Ja eipä se toffen kommentista tuntunu olevan moksiskaan, päinvastoin!
Silja vaikuttaa ihan fiksulta. Kun saapui puhui Jyristä ja heidän suhteestaan tosi kauniisti. Samoin Lucasta sanoi ettei tykkää että mies tulee heti iholle, mutta totes että se on Lucalle varmaan luontaista koska kulttuuri jne. Joku Jenni ois varmaan todennu: "Ällö kun tulee lähelle."
Vierailija kirjoitti:
Pysykää aiheessa! Ketään ei kiinnosta lukea mistään trashy josesta tai neverheard sussesta!
No sun ei varmaan tartte kirjotella tänne yhtään mitään ku lähet tollaselle haukkumislinjalle...
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä sitä, miten jonkun mielestä naisen tasokkuus tai pisteet laskevat, jos nainen sinkkuna harrastaa paljon seksiä tai flirttailee. Aika vanhanaikaista. Ymmärtäisin tuollaisen mielipiteen vain katkeran sovinistin suusta kuultuna.
No mutta meneekö järkevä ihminen tollaseen roskaohjelmaan kaiken kansan nähtäville harrastamaan seksiä ja flirttailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä sitä, miten jonkun mielestä naisen tasokkuus tai pisteet laskevat, jos nainen sinkkuna harrastaa paljon seksiä tai flirttailee. Aika vanhanaikaista. Ymmärtäisin tuollaisen mielipiteen vain katkeran sovinistin suusta kuultuna.
No kyllä se vähän horon vaikutelman antaa kun 31 v nainen käy suurinpiirtein kaikki yksitellen läpi tuolla. Itseä ainakin hävettäis sen puolesta.
Mistä tiiätte oden seurustelevan? Varmasti pettää muijaansa. Ig on nyt yksityinen, oliko vielä aiemmin julkinen?
Seksi kuuluu avioliittoon. Hyvä muistaa.
En kyllä yhtään muista oliko se Silja vai Jenni vaiko jopa molemmat, mutta joutuivat teininä ihan oikeuteen kun pahoinpitelivät jonkun tytön. Muistaako kukaan paremmin? Kertoivat asiasta blogissa silloin, mutta varmasti piilotettuna nykyään.. Oli ihan iltalehdessä juttua?
Silja pahoinpideltiin kun oli jotain 14-vuotias. Ei ole itse pahoinpidellyt. En tiedä Jennistä.
Siitä oli uutisissakin joku juttu joskus.
http://m.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/teinitytto-tumppasi-tupakan-14-…
Tässä uutinen. Silja on siis tuo uhri. Linkki oli blogissa joskus. Kertoi äitinsä olleen hänen "asianajajana" oikeudessa :D en tiiä mitä sillä sitten tarkoitti, liekkö Siljan äiti lukenut lakia joskus.
Kamala tuo Siljan pahoinpitely. Miten julmia ihmisiä. :( Mikähän tuossa oli "syy"?
Vierailija kirjoitti:
Silja pahoinpideltiin kun oli jotain 14-vuotias. Ei ole itse pahoinpidellyt. En tiedä Jennistä.
Siitä oli uutisissakin joku juttu joskus.[/quoteKoulukiusaaminen on henkistä pahoinpitelyä, johon Silja on kuulemma syyllistynyt samoihin aikoihin. Oisko jotku kostaneet siskonsa puolesta vai mikä lie sitten syy onkaa.
Siljan uus ig kuva...pikkasen käsitelty
Ode olisi komea, ellei olisi luonteeltaan noin kamala. :D