Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä niin paljon puhutaan Siljan ja Jennin koulukiusaamisesta ja siitä miten he ovat jättäneet kiusaamisellaan muihin ikuiset arvet. Kiinnostaisi ihan oikeasti tietää että millaista se kiusaus on ihan konkreettisesti ollut ja mitä he ovat ihan oikeasti tehneet, kun heistä on tullut niin pahoja koulukousaajia? Juttua on paljon, mutta yhtäkään konkreettista esimerkkiä ei ole mainittu kiusaamisesta.
Onhan tuol vaik millä mitalla!
On joku konkreettinen esimerkki? Joskus sanonut Jenni et hyi vittu, tai Silja. Sit se on koulukiusaamista.
Minusta Silja on todella kaunis ja mielenkiintoisen näköinen nainen. Häntä on mukava katsella :)
Minustakin Silja on suosikkini ja ainoastaan hänen takiaan koko sarjaa seuraan. Olen lukenut hänen blogiaan jostain vuodesta 2011-2012.. joku sanoi etTä Silja on muka seinäruusu, oon tosta kyl täysin eri mieltä. Pääasias Siljaan, Ninnuun ja Odeenhan koko juoni tuntuu keskittyvän.
En usko että Silja olisi oikeasti kiusannut ketään.:)
No jos lukee Siljan facea vuodelta 2011-2012 tai blogia, niin vaikuttihahan se ihan kauhealta teiniltä. :D Sillä oli vielä sillon kavereita ja jutut oli aika kaameita. Mut onhan se kasvanu. Olin itsekkin 15-16-vuotiaana ihan kusipääkakara mut en enää
Meinaan vaan että on voinut hyvinkin olla kovis/koulukiusaaja, mutta nykyään tosi fiksun oloinen. T.2768
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä niin paljon puhutaan Siljan ja Jennin koulukiusaamisesta ja siitä miten he ovat jättäneet kiusaamisellaan muihin ikuiset arvet. Kiinnostaisi ihan oikeasti tietää että millaista se kiusaus on ihan konkreettisesti ollut ja mitä he ovat ihan oikeasti tehneet, kun heistä on tullut niin pahoja koulukousaajia? Juttua on paljon, mutta yhtäkään konkreettista esimerkkiä ei ole mainittu kiusaamisesta.
Ihan sama jos on nätti. Spruits.
No mut miettikää nyt jos tonne ois otettu vaan kauniita, korkeasti koulutettuja ihmisiä jotka omalsivat hyvät käytöstavat, eihän tossa ois mitään katottavaa. Kuka kattois sitä jos ne vaan pitäs jotain kahen drinkin rapujuhlia. Toisaalta ykskään em. piirteiden omistaja ei edes suostuisi kyseiseen formaattiin. Tällä siis ajan takaa kun porukka ihmettelee miten tuolla porukka ei osaa käyttäytyy
Auttakaa tyhmää.. Aion mennä katsomaan tota jennin oikeudenkäyntiä käräjäoikeuteen keskiviikkona, mutten löydä mistään mihin aikaan se on.. Joku muu asiasta perehtynyt, mihin aikaan se on/mistä löydän ajan?
Mä en usko että Jennin oikeudenkäyntiä välttämättä pidetään avoimin ovin tai ainakin jos pidetään niin siellä tullaan kyllä käsittelemään Jennin terveystietoja (mielenterveys) jolloin yleisö poistetaan salista. Miksi edes haluatte mennä katsomaan? Salissa ei välttämättä ole kuin pari tuolia yleisölle asianomistajien takana. ( ainakin näin oli kun mä olin todistamassa oikeudessa) eli sali saattaa olla tosi pieni ja olet sillä etäisyydellä jennistä, että voisit sanoa hänelle käsipäivää :) ei yhtään kiusallista?
Vierailija kirjoitti:
Auttakaa tyhmää.. Aion mennä katsomaan tota jennin oikeudenkäyntiä käräjäoikeuteen keskiviikkona, mutten löydä mistään mihin aikaan se on.. Joku muu asiasta perehtynyt, mihin aikaan se on/mistä löydän ajan?
Soitat tai käyt käräjäoikeuden kansliassa kysymässä. Ei niistä nyt mitään "näytösaikoja" ole nettiin koottu. Ole omatoiminen jos kerran haluut mennä kuuntelemaan :'D
Vierailija kirjoitti:
Ajat tulee salien ulkopuolelle aamulla. Siis ohjeelliset ajat. Oikeudessa aikataulut eivät aina pidä, jotkut jutut on nopeita, joissakin menee pitkään.
Nimimerkillä 6 tuntia oikeustalolla odottamassa istunut.
Vierailija kirjoitti:
Kysy Jenniltä tai joltain muulta osapuolelta. Onko pokkaa...
Minkä takia ihmisiä kiinnostaa noin vitusti toi jennin oikeudenkäynti?? Vaikka se akka olis kiusannu mua koko elämän, vieny mun miehen ja nussinu mun isää ja äitiä ni ei siltikää vois kiinnostaa paskan vertaa
Pitää päästä haaskalle nauramaan. Kannattaisko päästä jo yli, pilaatte vaan oman elämänne. Ihmiset muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia ihmisiä kiinnostaa noin vitusti toi jennin oikeudenkäynti?? Vaikka se akka olis kiusannu mua koko elämän, vieny mun miehen ja nussinu mun isää ja äitiä ni ei siltikää vois kiinnostaa paskan vertaa
Samaa ihmettelen.
Olin unohtanu kokonaan et Sallalla oli Lucan kans juttua ennen Tatua :D Muutenki nuo alkupään jaksojen tapahtumat oli päässy ihan unholaan, ku kaverin seurana tuli kerrattua jaksoja :)