Exiä rannalla ! Katsomossa
Eka jakso katottu. Jyrin exä salla saapui. Jyri väittää ettei se oo sen ex.jyristä tuli pieni gay viba
Kommentit (3151)
Siis toi Ninnu on kyl aikamoinen h#ora oikeesti. Käykö se kaikki nuoret kollit tuolla läpi? Ens jaksossa varmaan gustin vuoro? Olipas toffella iso vehje muuten :DD mut siis meneekö noi kundit sen takii heti panee Ninnua ku tietää et se on helppo? Mä en kehtais olla tollanen
Amands kyllä tosi kaunis ja luonne vaikutti myös ihanalta! Kaunis kroppa ja ihanat kasvot. Niin luonnon kaunis ja aito ihminen😍
Amanda niin täydellinen, että ihmettelen kyllä miten on oden kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Siis toi Ninnu on kyl aikamoinen h#ora oikeesti. Käykö se kaikki nuoret kollit tuolla läpi? Ens jaksossa varmaan gustin vuoro? Olipas toffella iso vehje muuten :DD mut siis meneekö noi kundit sen takii heti panee Ninnua ku tietää et se on helppo? Mä en kehtais olla tollanen
Samaa mieltä, mutta ei saa huoritella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua toi loppu :D!!!! Oden ja Sofian salakuuntelut haha
Mitä siinä oli? Netti pätki..
Silja ja Tatu oli huoneessa ja silja "mä voin näyttää millä mä pelaan" ja tatu "voi vittu" :D ode ja sofia hihku oven takana
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tuossa lopussa tapahtui? Oliko Ninnu ja Toffe samassa sängyssä ja Laura käveli sisään?
Joo. Siellä en vällyjen välissä "nukkui".
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei oi täydellinen, nätti ja nätti hymy mutta kyllä löytyy vikoja. Iso otsa, silmäpussit ja vinot kulmahampaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silja ja Tatu oli huoneessa ja silja "mä voin näyttää millä mä pelaan" ja tatu "voi vittu" :D ode ja sofia hihku oven takana
Mitäköhän silja tällä tarkoitta? Tai mitä Tatulle siellä vessassa teki?🤔 Jännäää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei oi täydellinen, nätti ja nätti hymy mutta kyllä löytyy vikoja. Iso otsa, silmäpussit ja vinot kulmahampaat.
Mun mielestä juuri noiden asioiden takia luonnollisen kaunis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän silja tällä tarkoitta? Tai mitä Tatulle siellä vessassa teki?🤔 Jännäää
Anto varmaan poskihoitoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllisti? Villi veikkaus.
Ei olla ainoita joilla tullu bi epäilyjä Jyristä. Sofia sano samaa :D
Sofia: "mä luulen et Jyri on bi". sama kävi mielessä
Luulen et tässä sarjassa suurin osa ellei kaikki panojutut ovat käsikirjoitettuja. Esim Silja ja Tatu eivät selvästikkään harrastaneet seksiä mutta silti loppuun piti heilläkin laittaa jotain panoääniä. Ja nyt miksi ihmeessä Toffe panisi Ninnua? Ei mitään järkeä. Samoin näytettiin että Sofia ja Tatu olisi panneet, mutta silti Sofia ei tiennyt kommentoida Tatun strategisia mittoja. Lisäksi melkein kaikki naiset sano jossain artikkelissa että eivät aio harrastaa seksiä talossa. Tuotanto tosin nähtävästi "päätti" toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, mutta ei saa huoritella.
Asioista pitää puhua niitten oikeilla nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+jakorasia.
Ei yllättänyt. Ninnu taitaa olla vaan pahin tuolla tällä hetkellä
Mulle ei niinku todellakaan avautunut tuo Laura-Toffe-Ninnu kuvio. Ensin Laura sanoo olevansa ehkä vähän rakastunut, siitä Toffe ei ilmeisesti oikein tykkää. Sitte Laura haluaa ottaa etäisyyttä, vai Toffe haluaa vai kuka haluaa ja mitä haluaa? Sitte jossain välissä Toffe peittää kameran ja yhtäkkiä Ninnu onki huoneessa, kenen kans Toffella ei oo aikasemmin ollut mitään. Sitte Laura tulee pokerina huoneeseen kysymää et nukuttekste? Välihuomautuksena et jos mies, johon oisin jo melkee sanonu olevani rakastunu, olisi nukkumassa tai mitä lie tekemässä toisen naisen kans, en todellakaa olis menny pokalla kyseleen et nukutaanko täällä jo :0 Ja yhtäkkiä kameraa ei olekaan peitetty, siis sillon ku Laura tulee. Ja kuvassa näkyy vaan Toffe joka on ilmeisesti nukkumassa.
Öö...ei nyt ihan selvinny tuo kuvio. Ja vielä välissä yhtäkkiä Toffe ja Silja heitetään treffeille kahestaan, vaikka molemmilla säätö omalla tahollaan.
Mulla meni maku koko ohjelmaan ku meni nii sekavaksi, eikä tiiä mikä on käsikirjoitusta ja mikä ei. Ja mikä leikkaajien taiteilua...
Jossai välissä kuitenki Silja ka Tatu pussaili jossai nurkassa? Tatusta kyllä nyt huomaanettä on ihastunu :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei niinku todellakaan avautunut tuo Laura-Toffe-Ninnu kuvio. Ensin Laura sanoo olevansa ehkä vähän rakastunut, siitä Toffe ei ilmeisesti oikein tykkää. Sitte Laura haluaa ottaa etäisyyttä, vai Toffe haluaa vai kuka haluaa ja mitä haluaa? Sitte jossain välissä Toffe peittää kameran ja yhtäkkiä Ninnu onki huoneessa, kenen kans Toffella ei oo aikasemmin ollut mitään. Sitte Laura tulee pokerina huoneeseen kysymää et nukuttekste? Välihuomautuksena et jos mies, johon oisin jo melkee sanonu olevani rakastunu, olisi nukkumassa tai mitä lie tekemässä toisen naisen kans, en todellakaa olis menny pokalla kyseleen et nukutaanko täällä jo :0 Ja yhtäkkiä kameraa ei olekaan peitetty, siis sillon ku Laura tulee. Ja kuvassa näkyy vaan Toffe joka on ilmeisesti nukkumassa.
Öö...ei nyt ihan selvinny tuo kuvio. Ja vielä välissä yhtäkkiä Toffe ja Silja heitetään treffeille kahestaan, vaikka molemmilla säätö omalla tahollaan.Mulla meni maku koko ohjelmaan ku meni nii sekavaksi, eikä tiiä mikä on käsikirjoitusta ja mikä ei. Ja mikä leikkaajien taiteilua...
Jossai välissä kuitenki Silja ka Tatu pussaili jossai nurkassa? Tatusta kyllä nyt huomaanettä on ihastunu :)
Nyt kun sanoit niin toi vaikutti tosiaan ihan feikiltä. Mä en ees nähny Ninnua siinä Toffen vieres :D Toffen iso letku kyllä näkyy puoliheijarissa kun pukee.
Ai tämä olikin tosiaan se, josta ennakokatselun perusteella jo jauhettiin viikko sitten ja joka loppui juuri tuon osalta epämääräisen vihjailevasti. Eikös tänään ole taas uusi jakso ennakkoon tiedossa vai miten nämä menevät?
Tässä ketjussa on tuskin hirveästi muita kuin ohjelmassa maineensa menettäneitä realityhuoria jotka kommentoivat omia tekemisiään.
Paskasakin soppareissa ilmeisesti luki että tv-nussimisten lisäksi pitää ohjelmaa mainostaa keskustelupalsta spämmillä.