Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön täällä hei!

Vierailija
29.08.2016 |

Viime vuoden lopulla loppui määräaikainen työsuhde ja sen jälkeen olen ollut työttömänä. Puoli vuotta olen etsinyt töitä. Minulla on ylioppilastutkinto, kaksi ammattikoulututkintoa ja amk- tutkinto. Aluksi etsin oman alani töitä (sosiaaliala sekä hotelli/ ravintola-ala). Kriteereinä se, että työ olisi kokoaikaista päivätyötä ja työmatkaa max. 1h suuntaansa. No ei tärpännyt. Johonkin pubiin oisin voinut rekryfirman kautta päästä tekemään tuoppien keräystä pe- la yönä neljäksi tunniksi.

Kesästä asti olen hakenut ihan mitä työtä vain, johon uskon kykeneväni. Hakemuksia olen lähettänyt varmasti yli 20. Ainoastaan yhdestä siivousfirmasta on vastattu ja kutsuttu haastatteluun. Sielläkin työtä tarjolla 4h päivässä!

Ansiosidonnaista saan käteen 950e/kk, joka menee asumiseen ja ruokakauppaan, vakuutuksiin, lasten kuluihin ym. elämiseen. Kun jäin työttömäksi, uskoin, että saan pian töitä ja paikkasin tulojen romahtamista käyttämällä luottokorttia. Sinne on nyt kerääntynyt 8 kk:n aikana 2500e maksettavaa!! Aina vaan ajattelin, että mä maksan nää heti pois kun pääsen töihin.

Ja niitä kuuluisia marjojakin olen myyntiin poiminut, mutta nekään kympit ei montaa kauppareissua kestä.

Niin mitä mä tässä valitan? En oikein itsekään tiedä. Ärsyttää vaan kun töitä ei löydy, ja joulukin on tulossa ja luottokortti huutaa hoosiannaa. Kaikkea tarpeetonta olen myynyt pois, niistä saa aina sen verran rahaa että saa sen sikanaudan ja perunapussin marketista ostettua. Plääh. Mutta onhan mulla terveet lapset, katto pään päällä ja VAPAA-AIKAA :D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän