Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa Saara Aalto! Mutta ...

Vierailija
29.08.2016 |

minä en vaan lämpene. Haluaisin osallistua Saara-hypetykseen mutta minä en vaan pidä hänestä, siis sillä tavalla kuin pidetään omista lempilaulajista tai muista omasta mielestä hyvistä. Saaralla on hyvä ääni, esiintyy itsevarmasti, on varmasti tosi mukava jne jne. mutta kun ei kolahda. Enkä tajua miksi!? Jokin, se kuuluisa karisma, vaan puuttuu?

Onnea silti!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oivalsin juuri että Saatan täytyy olla vailla karismaa kun hänen laulamisesta on teknistä suorittamista. Mutta voiko se vaikuttaa puolisiiliin, en tiedä.

Vierailija
22/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te Saara fanit ette osta Saaran levyjä? Ne, kun yleensä löytyvät aina parin euron hintaan alelaarista, kun kukaan ei ole halunnut niitä ostaa. Taitaa tämä teidän Saara fanitus olla samanlaista sosiaalista näkyvyyden hakemista, kuin Pertti Kurikan Nimipäivien näkyvä fanittaminen.

Mä en ole Saaran fani,  koska kuten aiemmin (en muista mikä numero olin) sanoin, tuo musatyyli ei iske muhun ollenkaan. Mutta en ymmärrä, miksi pitää somessa vuosikausia kirjoittaa, että "vaikuttaa" siltä, että hän teeskentelee tai että hänellä ei ole karismaa. Ne on todella ilkeitä kommentteja musta. Jos on pakko kritisoida, niin sitten käytöstä, vaatteita, osaamisen puutetta, biisivalintoja tms. Mä en vaan ikinä voisi sanoa julkisella foorumilla edes anonyymina noin. Ja tota on jatkunut monta vuotta joukkolynkkauksena yhtä ihmistä kohtaan. Musta se on sydämetöntä ja kohtuutonta. Ja korostaa sitä, että tässä maassa on rankkaa olla erilainen.

ps. En kannattanut PKN:ää enkä bändin valintaa viisuedustajaksi. En tykännyt biisistä enkä esityksestä. Se, olivatko esiintyjät kehitysvammaisia vai, ei vaikuttanut milliäkään mielipiteeseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tätä negatiivisuuden määrää täällä :D Kirjoitin jo aiempaan Saara-ketjuun, että tuo X-factor esiintyminen sai itselleni ainakin kyyneleet silmiin. Oli todella hieno veto. En missään nimessä ole ollut mikään Saara-fani (ehkä jo sen verran ikää ettei fanitukset oikein ole mun juttu), mutta kyllä hänelle hattua nostan tuosta esityksestä. Saaran ei tarvitse tulla miksikään levyttäväksi perusartistiksi että voisi menestyä todella isosti. Hän voi rakentaa kansainvälisen uran ihan toisenlaisella tavalla. Ehkä hän haluaa musikaalitähdeksi? Mitäs sitten??? Suomessa se ei onnistu mutta muualla kyllä. Hän on selvästi vähän "vääränlainen" näille kotimaisille markkinoille, mutta eipä varmaan häntä se haittaa koska haluaa laulaa englanniksi. En itse pidä tuota naista mitenkään epäaitona. Ihmettelen oikeastaan mistä tuo väite on peräisin? Teatraalinenkin ihminen voi olla täysin aito oma itsensä, hän ei vain ole se tietyn muotin mukainen ihminen.

Itse ainakin toivon Saara Aallolle kansainvälistä menestystä! Tuo esiintyminen tulee poikimaan hänelle paljon upeita mahdollisuuksia, toivottavasti osaa tarttua niihin!

Vierailija
24/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tekninen suorittaja, tämä on kuultu jo.

Miksiköhän Nicole Scherzinger sitten nousi seisomaan ja sanoi, että "olet taiteilija. Kun suljin silmäni, niin maalasit mitä kauneimman kuvan eteeni"

Noin ei vain sanota pelkälle ns. tekniselle suorittajalle.

Kuinka pätevä arvioija tuo Scherzinger sitten muka on? Olkoonkin itsekin joku laulaja jostain mistälie kisasta, mutta ei se tarkoita, että oikeasti osaisi arvioida toisten suorituksia.

Vierailija
25/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te Saara fanit ette osta Saaran levyjä? Ne, kun yleensä löytyvät aina parin euron hintaan alelaarista, kun kukaan ei ole halunnut niitä ostaa. Taitaa tämä teidän Saara fanitus olla samanlaista sosiaalista näkyvyyden hakemista, kuin Pertti Kurikan Nimipäivien näkyvä fanittaminen.

Kenelle vastasit? Ei tässä ketjussa ole varmaan ainoatakaan Saara-fania. Voin silti pitää jostain esityksestä, vaikka en kyseistä artistia fanitakaan.

Vierailija
26/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menestyy, sillä onhan hän oikein taitava laulaja. Omaan makuuni ei kuitenkaan ole laisinkaan.

Vierailija
27/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Tekninen suorittaja, tämä on kuultu jo.

Miksiköhän Nicole Scherzinger sitten nousi seisomaan ja sanoi, että "olet taiteilija. Kun suljin silmäni, niin maalasit mitä kauneimman kuvan eteeni"

Noin ei vain sanota pelkälle ns. tekniselle suorittajalle.

Kuinka pätevä arvioija tuo Scherzinger sitten muka on? Olkoonkin itsekin joku laulaja jostain mistälie kisasta, mutta ei se tarkoita, että oikeasti osaisi arvioida toisten suorituksia.

Osaa hän kuitenkin kertoa, mitä hän itse ihmisenä tunsi.

Vierailija
28/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas huviksesi, kun Scherzinger laulaa Dont cry gor me Argentina.

Ja arvioi sitten uudelleen hänen pätevyyttään laulajana.

Vierailija
29/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laulaja, mutta ei kokonaisuudessaan iske. Uskon kuitenkin, että voisi menestyä, kunhan löytäisi sen oman juttunsa - ainakin vielä tässä vaiheessa uraa se juttu voisi  löytyä esiintymisestä osana isompaa ryhmää, jossa yleisön mukaan vetäminen jakaantuisi koko porukalle ja toisaalta teknisesti pääsisi hyödyntämään vahvuuksiaan.

Tai voihan olla, että hänelle tapahtuu jossain vaiheessa itsestään jokin "kukkaan puhkeaminen" ja ne esiintymisen puutteet alkavat itsestään kadota. Joka tapauksessa hyvä, että yrittää täysillä.

Vierailija
30/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suvaitseminen tarkoita sitä, että pitää pitää ko. henkilöstä. Eikä täälläkään kukaan ole sanonut, ettei Saara Aalto saisi olla sellainen kuin on, joten suvaitsevaisuus ei liity tähän asiaan mitenkään.

Okei, no entä sitten ihan vaan käytöstavat. oisko ne mitään?

Vierailija
31/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oivalsin juuri että Saatan täytyy olla vailla karismaa kun hänen laulamisesta on teknistä suorittamista. Mutta voiko se vaikuttaa puolisiiliin, en tiedä.

Ajatteletko tosiaan noin. Minusta kyllä asia on niin, että Saaran laulu on teknistä suorittamista *siitä* aiheutuu karisman puutos. Hiuksiasia on mielenkiintoinen, en usko attä karsiman puutos voi viedä hiuksia, mutta karisma voi mennä hiusten mukana, näin ajattelen.

Vierailija
32/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella, enpä ole ajtelleutkaan, mutta saattaa tosiaan olla että Saara on tekninen suorittaja ja vailla karismaa koska Pertti Kurikan Nimipäivien fanittaminen on sosiaalisen näkyvyyden hakemista. Mielenkiintoinen ajatus, luulen että hiusten leikkaaminen puolisiiliksi johtuu samasta sosiaalisesta ilmiöstä.

Vierailija
33/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella, enpä ole ajtelleutkaan, mutta saattaa tosiaan olla että Saara on tekninen suorittaja ja vailla karismaa koska Pertti Kurikan Nimipäivien fanittaminen on sosiaalisen näkyvyyden hakemista. Mielenkiintoinen ajatus, luulen että hiusten leikkaaminen puolisiiliksi johtuu samasta sosiaalisesta ilmiöstä.

Pertti Kurikan Nimipäivien fanituksen syy oli varmaankin se, että Saaralla ei ole karismaa, koska hän on tekninen suorittaja. Tuossa on paljon hyvää ajatusta.

Vierailija
34/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto tätä negatiivisuuden määrää täällä :D Kirjoitin jo aiempaan Saara-ketjuun, että tuo X-factor esiintyminen sai itselleni ainakin kyyneleet silmiin. Oli todella hieno veto. En missään nimessä ole ollut mikään Saara-fani (ehkä jo sen verran ikää ettei fanitukset oikein ole mun juttu), mutta kyllä hänelle hattua nostan tuosta esityksestä. Saaran ei tarvitse tulla miksikään levyttäväksi perusartistiksi että voisi menestyä todella isosti. Hän voi rakentaa kansainvälisen uran ihan toisenlaisella tavalla. Ehkä hän haluaa musikaalitähdeksi? Mitäs sitten??? Suomessa se ei onnistu mutta muualla kyllä. Hän on selvästi vähän "vääränlainen" näille kotimaisille markkinoille, mutta eipä varmaan häntä se haittaa koska haluaa laulaa englanniksi. En itse pidä tuota naista mitenkään epäaitona. Ihmettelen oikeastaan mistä tuo väite on peräisin? Teatraalinenkin ihminen voi olla täysin aito oma itsensä, hän ei vain ole se tietyn muotin mukainen ihminen.

Itse ainakin toivon Saara Aallolle kansainvälistä menestystä! Tuo esiintyminen tulee poikimaan hänelle paljon upeita mahdollisuuksia, toivottavasti osaa tarttua niihin!

Oi, vihdoinkin joku toinen, jolla kyyneleet irtos tuon esityksen takia. Minulle kävi niin, että unohdin koko Saaran, kun kuuntelin hänen upeaa tulkintaansa tuosta laulusta. Lumouduin ja liikutuin, enkä pohtinut sivusiilejä ymv. epäolennaisuuksia.

Vierailija
35/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pertti Kurikan Nimipäivien fanituksen syy oli varmaankin se, että Saaralla ei ole karismaa, koska hän on tekninen suorittaja. Tuossa on paljon hyvää ajatusta.

No, väität siis, että Saaralla ei ole karismaa koska hän on tekninen suorittaja ja siitä aiheutuu että Pertti Kurikan Nimipäivää fanitetaan. Enpä usko, minusta sosiaalinen näkyvyys aiheuttaa hekemista jonka vuoksi Pertti Kurikan nimipäivät ja Saaralla on tekninen suorittaja koska hänellä ei ole karismaa. Puolisiili on osa karismaa ja sosiaalinen ilmiö, myöskin.

Vierailija
36/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, väität siis, että Saaralla ei ole karismaa koska hän on tekninen suorittaja ja siitä aiheutuu että Pertti Kurikan Nimipäivää fanitetaan. Enpä usko, minusta sosiaalinen näkyvyys aiheuttaa hekemista jonka vuoksi Pertti Kurikan nimipäivät ja Saaralla on tekninen suorittaja koska hänellä ei ole karismaa. Puolisiili on osa karismaa ja sosiaalinen ilmiö, myöskin.

Ei tuossa ole mitään järkeä. Saara on tekninen suorittaja eikä hänellä ole karismaa mistä aiheutuu sosiaalista hakemista jonka vuoksi Pertti Kurikan nimipäivät on fanitettu ja puolisiili houkuttelee leikkaamaan.

Vierailija
37/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa vielä. Kuuntelin tuossa huvikseni youtubesta erilaisia Chandelier-covereita. Ei kyllä yksikään päässyt Saara Aallon tasolle, ei lähellekään! Siinä aikaisemmassa ketjussa kovasti parjattiin että Saara ei osaa tulkita eikä ole tunnetta jne jne... Ei kyllä pidä paikkaansa kun noita covereita kuuntelee. Kuuntelin myös Sian live-esityksiä omasta biisistään, hävisi ihan 100-0 Aallolle. Vaikuttaa todella siltä että Aalto on joutunut jonkun viharyhmän kohteeksi, miten muuten on selitettävissä tällainen nettiraivo naistapoloa kohtaan? 

Kaikkea hyvää Saaralle, et ole vielä liian vanha tekemään läpimurtoa, toivottavasti saat nyt oikeat ihmiset auttamaan sinua eteenpäin!

Vierailija
38/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se chandelier oli tunteikas.

En tiedä, mitä tarkoitatte karismalla. Ei minusta anna puulla tai edes madonnalla ole mitään erityistä karismaa.

Ainoa karismaattinen, jonka minä tiedän, oli freddy mercury.

Vierailija
39/40 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Saaran esiintyvän livenä hiljattain ja hänellä on karismaa! Taitava ja yleisönsä ottava laulaja.

Miksi haukutte täällä Saaraa?

Hän on myös erittäin rohkea. Kuinka moni muu suomalainen artisti on uskaltautunut johonkin kansainväliseen kisaan näyttämään taitonsa? Eiköhän tuolla Englannin kisassa ole aika tavalla eri tason kun meidän kotimaisissa kisoissa?

Toivotan parasta onnea ja menestystä Saaralle!!

Kun ei oikein saatu Olympia mitaleita, niin jospa Saara toimi meille toisenlaista kultaa!!!

Vierailija
40/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaraan artistina kantaa ottamatta, oli kyllä niin kauheaa luettavaa se sen Facebook-päivitys että väkisin aloin ajatella että onko hän ihan normaali. Niin paljon räikeitä kielioppivirheitä (esim. Isot kirjaimet)!