Ihanaa Saara Aalto! Mutta ...
minä en vaan lämpene. Haluaisin osallistua Saara-hypetykseen mutta minä en vaan pidä hänestä, siis sillä tavalla kuin pidetään omista lempilaulajista tai muista omasta mielestä hyvistä. Saaralla on hyvä ääni, esiintyy itsevarmasti, on varmasti tosi mukava jne jne. mutta kun ei kolahda. Enkä tajua miksi!? Jokin, se kuuluisa karisma, vaan puuttuu?
Onnea silti!
Kommentit (40)
Mä en pidä hänen laulamisestaan. Teknisesti hyvä, mutta siihen se sitten jääkin. Hän ei laula kauniisti.
Kyllä Saaralla olisi mahkuja vaikka mihin, mutta ei täällä Suomessa, koska tarvitsisi paremman markkinoinnin, sopivat biisit ja muuta brändäystä, mihin ei täällä riitä rahkeita tai kiinnostusta, koska pop-markkinat nyt on aika rajalliset tämän kokoisessa maassa, ja meillä on jo Anna Abreu ja sitten nää SANNIt ja muut. Ulkomailla Saara voisi hyvinkin olla eksoottinen ja kiinnostava, ja paljon pahempaakin pa*kaa sitä nuo levy-yhtiöt suurille massoille ovat siellä saaneet työnnettyä.
Vierailija kirjoitti:
minä en vaan lämpene. Haluaisin osallistua Saara-hypetykseen mutta minä en vaan pidä hänestä, siis sillä tavalla kuin pidetään omista lempilaulajista tai muista omasta mielestä hyvistä. Saaralla on hyvä ääni, esiintyy itsevarmasti, on varmasti tosi mukava jne jne. mutta kun ei kolahda. Enkä tajua miksi!? Jokin, se kuuluisa karisma, vaan puuttuu?
Onnea silti!
Se jokin, mikä puuttuu on toiselta puolelta osa hiuksista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea silti!
Niin totta. Saara on tekninen suorittaja, jolla ei ole karismaa eikä hiuksia toisella puolella päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea silti!
Niin totta. Saara on tekninen suorittaja, jolla ei ole karismaa eikä hiuksia toisella puolella päätä.
Itse tulin ajatelleeksi, että kaikki tuo johtuu karisman puutteesta.
Juu. Tekninen suorittaja, tämä on kuultu jo.
Miksiköhän Nicole Scherzinger sitten nousi seisomaan ja sanoi, että "olet taiteilija. Kun suljin silmäni, niin maalasit mitä kauneimman kuvan eteeni"
Noin ei vain sanota pelkälle ns. tekniselle suorittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea silti!
Totta, karisman puutteesta johtuu se, että Saara on tekninen suorittaja, jolla ei ole tunnetta tulkinnossaan eikä hiuksia toisella puolella päätä.
AVlle kirjoittelijat kärsivät itse karisman puutteesta.
Älkää nyt kirjoitella tällasia, koska Saaran superfani suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea silti!
Totta, karisman puutteesta johtuu se, että Saara on tekninen suorittaja, jolla ei ole tunnetta tulkinnossaan eikä hiuksia toisella puolella päätä.
Toisaalta olen kyllä sitä mieltä että tekninen suorittaminen ilman tunnetta kielii karisman puutteesta. Näin tarkemmin ajateltuna.
Olen tässä pohtinut sunnuntai-illasta alkaen, että Saara on tekninen suorittaja ja kärsii karisman puutteesta.
Saara on jättänyt minutkin aikaisemmin kylmäksi, se jokin tosiaan on puuttunut. Tätä viimeisintä koelaulua voisin kuitenkin katsoa/kuunnella uudelleen ja uudelleen. Tunnetta oli, osittain varmasti kappalevalinnan ansiota. Monet eivät tunnu huomaavan eroa entiseen, se heille suotakoon. Silti mietin, miten paljon ennakkokäsitykset vaikuttavat. Tuomareilla (ja englantilaisilla kommentoijilla) ei sellaisia ollut, he perustavat mielipiteensä tuohon yhteen ainoaan esitykseen, ja palaute on ollut hyvää, ainakin pääosin.
Usein kommentoidaan, että Saara ei ole aito, vaan teeskentelee ja esittää esiintyjää. Samoin ihmisiä tuntuu ärsyttävän hänen prinsessaihailunsa, ilmeensä, osin lapsellinen ääni ym.
Kuitenkin tämä sama kansa vaatii koko ajan suvaitsevaisuutta ja erilaisuuden hyväksymistä. Mitäs jos asia onkin niin, että Saara on todella tuollainen persoona? Jos hän ei teeskentelekään, vaan on onnellinen oma itsensä? Eikös sitä voisi suvaita myös, kun ei hän käsittääkseni ketään vahingoitakaan?
Se ei tarkoita sitä, että hänestä pitäisi tykätä, ei tietenkään. Mutta yleensä ottaenkin pitäisi minusta aina pysähtyä hetkeksi miettimään, jos joku ihminen ärsyttää omalla olemisellaan. Tietenkin huono käytös ärsyttää, mutta pelkkä persoona... Mä yritän ainakin kehittyä tossa asiassa, koska huomaan ärsyyntyväni ihmisistä turhista syistä.
Saaran persoona sopisi musta sinne Itä-Aasiaan (Kiina, Japani ja Korea lähinnä). Toivottavasti tuo kisa avaa hänelle isoja ovia sinne.
ps. En ole Saaran fani. Arvostan hänen laulutaitoaan ja yritteliäisyyttään. Lähinnä tuo musatyyli ei iske muhun, olkoon laulajana kuka hyvänsä. Mutta kyllä joku pikku siniristilippu sydämessäni alkaa läpättää, kun joku suomalainen breikkaa maailmalla edes hiukkasen.
En pidä persoonasta (vaikuttaa teennäiseltä ja muka-ihanalta), ääni ei myöskään säväytä ja esiintyminen ei ole aidon tuntuista vaan esitettyä. Parhaiten tuo em. mainittu tulee esiin siinä että teknisesti Saara on yksi taitavimpia laulajia mitä olen koskaan kuullut, mutta esitykset jäävät aina vähän valjuiksi.
Ei suvaitseminen tarkoita sitä, että pitää pitää ko. henkilöstä. Eikä täälläkään kukaan ole sanonut, ettei Saara Aalto saisi olla sellainen kuin on, joten suvaitsevaisuus ei liity tähän asiaan mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea silti!
Toisaalta olen kyllä sitä mieltä että tekninen suorittaminen ilman tunnetta kielii karisman puutteesta. Näin tarkemmin ajateltuna.
Kyllä asia varmaankin näin on. Olen samaa mieltä ja itsekin ajatellut, että Saara on tekninen suorittaja joka kärsii karisman puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä pohtinut sunnuntai-illasta alkaen, että Saara on tekninen suorittaja ja kärsii karisman puutteesta.
Ööö, mitä jos hankkisit elämän? Ja pohtisit ihan muita juttuja:)
Miksi te Saara fanit ette osta Saaran levyjä? Ne, kun yleensä löytyvät aina parin euron hintaan alelaarista, kun kukaan ei ole halunnut niitä ostaa. Taitaa tämä teidän Saara fanitus olla samanlaista sosiaalista näkyvyyden hakemista, kuin Pertti Kurikan Nimipäivien näkyvä fanittaminen.
Minä en pidä hänen äänestään. Hän kuulostaa liian lapselta/piirretyn elokuvan hahmosta. Sama fiilis kuin sinulla, haluaisin pitää, mutta ei kertakaikkiaan kolahda.