Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena olemisen jaksot ikäkausittain

Vierailija
29.08.2016 |

15 viekoitteleva teininainen
20 kaikkien miesten päiväuni ja seksuaalisen himon kohde

25 ihanneikä vaimoksi tai pitkäaikaiseksi tyttöystäväksi. Edelleen seksikäs ja kiihottava

30 viimeistä viedään. Parhaat ovat edelleen lähes 25 vuotiaiden veroisia mutta suurin osa kiinnostaa miehiä nyt etupäässä suvunjatkajana

35 äiti. Ne jotka eivät ole äitejä, menettävät statustaan kiihtyvällä tahdilla

40 perheen sydän

50 seesteisyyden aika

65 isoäiti

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaat ovat raamit :\

Vierailija
2/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jotakuinkin näin, itse olen jo siellä toiseksi viimeisessä vaiheessa. Miehiin pätee ihan sama, ellei heille iske viiskymppisenä spedevaihe, jossa pitää osaa typerän iso moottoripyörä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sillä tavalla. En tajua mitä tarkoitat ilmaisulla "viekoitteleva teininainen". Ei 15-vuotias ole mikään nainen. Minulle tulee tuosta heti mieleen se yököttävä naapurin ukko, joka yritti lähennellä minua kun olin 15, juurikin sanoilla "et ole enää pikkutyttö, olet jo nainen..." yööööööööks!!! Itsepä en kokenut olevani mikään nainen, en to-del-la-kaan. Vasta siinä 25-vuotiaana alkoi tuntua naiselta. 15-vuotiaana olin kasvukipuileva nörtti, jota kiinnosti ihan mikä muu tahansa enemmän kuin yhtään kenenkään viekoittelu, varsinkaan lähentelevien ukkojen.

Vierailija
4/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
5/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai sillä tavalla. En tajua mitä tarkoitat ilmaisulla "viekoitteleva teininainen". Ei 15-vuotias ole mikään nainen. Minulle tulee tuosta heti mieleen se yököttävä naapurin ukko, joka yritti lähennellä minua kun olin 15, juurikin sanoilla "et ole enää pikkutyttö, olet jo nainen..." yööööööööks!!! Itsepä en kokenut olevani mikään nainen, en to-del-la-kaan. Vasta siinä 25-vuotiaana alkoi tuntua naiselta. 15-vuotiaana olin kasvukipuileva nörtti, jota kiinnosti ihan mikä muu tahansa enemmän kuin yhtään kenenkään viekoittelu, varsinkaan lähentelevien ukkojen.

ysiluokalla 4 tytöllä oli yli 20 vuotias poikaystävä ihan itse baarista hommattuna 90 luvulla joten osuu ihan hyvin tuohon jos katsoo nykyisten 40 vuotiaiden elämää.  

Vierailija
6/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olemisen ajanjaksot:

15 ihana teinimies

20 seksikäs, kiinteä ja innokas rakastaja

25 edelleen seksikäs ja kiinteä ja haluttava. Pitkäaikaiseen suhteeseen

30 parasta ennen päiväys mennyt umpeen. Jos on huomattavasti nuoremman näköinen, niin saattaa kelvata paremman puutteessa

35 isä. Ne jotka eivät ole vielä isiä, ovat säälittäviä setämiehiä

40 toinen perheen elättäjä tai vaihtoehtoisesti itsestään liikoja kuvitteleva vanha mies

50 viidenkympin villitys

60 isoisä tai edelleen harhainen vanha mies

Vierailija
7/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 30-v. on kiva ikä olla nainen. Katselen 22-40 -vuotiaita miehiä ja kenellekään niistä en ole väärän ikäinen :)

Vierailija
8/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, naisen elämässä on paljon, paljon muutakin kuin miesten erilaisten halujen, toiveiden, haaveiden ja odotusten kohteena oleminen. On se ihan oma elämä ja omat pyrkimykset, omat haaveet, toiveet ja odotukset, omat tavoitteet ja päämäärät. Onneksi elämämme ei ole noin karua ja näköalatonta, kuin jollaisena ap sen näkee.

Vierailija
9/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ysiluokalla 4 tytöllä oli yli 20 vuotias poikaystävä ihan itse baarista hommattuna 90 luvulla joten osuu ihan hyvin tuohon jos katsoo nykyisten 40 vuotiaiden elämää.  

Mun ysiluokalla 80-luvun alussa vain yhdellä tytöistä oli poikaystävä, ja hänkin saman ikäinen. Aika outo luokka on sulle sattunut, liekö joku muoti-ilmiö ollut silloin heillä? Vai olitko jossain erityisluokassa? Ja entäs ne luokkasi muut tytöt, eikö heillä ole mitään merkitystä?

Vierailija
10/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa on loistava keskustelija, hyvä ystävä, tsemppaaja, kuuntelija, yhdessä tekevä?

Vierailija
11/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 ihana teinimies

30 parasta ennen päiväys mennyt umpeen. Jos on huomattavasti nuoremman näköinen, niin saattaa kelvata paremman puutteessa

40 toinen perheen elättäjä tai vaihtoehtoisesti itsestään liikoja kuvitteleva vanha mies

50 viidenkympin villitys

Ha-ha mutta ei päde mieheen. Ei naiset ajattele että 15 on ihana teinimies tai että 20-25v ovat jotain parhaita. Ei. Miehet kypsyvät hitaammin ja naiset tuntevat vetoa kypsempiin mieheen, joilla tarkoitan vähän päälle 30 miehiä. Turha sitä on biologiaa yrittää kiistää.

Vierailija
12/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa on loistava keskustelija, hyvä ystävä, tsemppaaja, kuuntelija, yhdessä tekevä?

Hyvä kysymys ja minulla on sinulle vastaus. Alle 30v nainen ei tarvitae kyseisiä ominaisuuksia mihinkään koska on haluttava jokatapauksessa ja miehiä riittää joka sormelle. 30 jälkeen mainitsemasi ominaisuudet tekevät naisesta hyvän puolison ja myös äidin.

Vierailija
13/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 ihana teinimies

50 viidenkympin villitys

Ha-ha mutta ei päde mieheen. Ei naiset ajattele että 15 on ihana teinimies tai että 20-25v ovat jotain parhaita. Ei. Miehet kypsyvät hitaammin ja naiset tuntevat vetoa kypsempiin mieheen, joilla tarkoitan vähän päälle 30 miehiä. Turha sitä on biologiaa yrittää kiistää.

Itse asiassa pätee. Minusta 20-25-vuotiaana mies on parhaimmillaan, ei siitä mihinkään pääse. Mitä biologiaa siinä muka on, älä yritä esiintyä asiantuntijana. Yli kolmikymppinen mies on minulle kelvannut vasta sitten, kun olen jo itsekin kolmenkympin ylittänyt. Ei koskaan aiemmin, vanhoina ukkoina sellaisia pidin.

Vierailija
14/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 ihana teinimies

50 viidenkympin villitys

Hei sinä harhainen setä. :)

Vierailija
15/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se mieskin siinä 20-30 vuotiaana on parhaimmillaan. Iloinen, elämänhaluinen, kaikki on vielä tuoretta ja ihanaa elämässä. 30+ alkaa tulla esille sellaista vaativaa känkkäränkkää, kun elämä ei taivukaan oman mielen mukaan, miehillä yleensä enemmän kuin naisilla. Vanhemmat miehet on usein aika vittumaisia tyyppejä, enkä todella ymmärrä naisia, joiden mielestä mies paranee kypsyessään. Paremmin ymmärrän näitä puumanaisia, joilla on iloa ja "kalakavereita"!

Vierailija
16/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se mieskin siinä 20-30 vuotiaana on parhaimmillaan. Iloinen, elämänhaluinen, kaikki on vielä tuoretta ja ihanaa elämässä. 30+ alkaa tulla esille sellaista vaativaa känkkäränkkää, kun elämä ei taivukaan oman mielen mukaan, miehillä yleensä enemmän kuin naisilla. Vanhemmat miehet on usein aika vittumaisia tyyppejä, enkä todella ymmärrä naisia, joiden mielestä mies paranee kypsyessään. Paremmin ymmärrän näitä puumanaisia, joilla on iloa ja "kalakavereita"!

Voi teidän vanhempien naisten denialismia :D Miksihän sitten minulla on ollut vientiä yllin kyllin valmistumisen ja 30 vuotta täyttämisen jälkeen siinä missä 15 tai 20 vuotiaana yksikään tyttö/nainen ei vilkaissutkaan.

Kaikki mitä sanotte todistaa vastaansanomattomasti aloittajan oikeellisuudesta. Deal with it!

Vierailija
17/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ajanjaksot:

20 kelpaa parikymppisille naisille

30 ei kelpaa parikymppisille naisille

40 ei kelpaa parikymppisille naisille

50 ei kelpaa parikymppisille naisille

60 ei kelpaa parikymppisille naisille

70 ei kelpaa parikymppisille naisille

80 ei kelpaa parikymppisille naisille.

Ei ole helppoa.

Vierailija
18/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttava teoria.

Vierailija
19/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teidän vanhempien naisten denialismia :D Miksihän sitten minulla on ollut vientiä yllin kyllin valmistumisen ja 30 vuotta täyttämisen jälkeen siinä missä 15 tai 20 vuotiaana yksikään tyttö/nainen ei vilkaissutkaan.

Kaikki mitä sanotte todistaa vastaansanomattomasti aloittajan oikeellisuudesta. Deal with it!

Voi teidän vanhojen pappojen denialismia. Ette te kelpaa nuoremmille ja vaikka kuinka haukutte nuoria naisia vanhoiksi, se ei muuta sitä tosiasiaa, että teidän päiväys on mennyt jo ajat sitten.

Vierailija
20/25 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haha! tämä ei ole minkään asian kieltämistä, vaan sellainen subjektiivinen kokemus, että pidän enemmän nuorempien miesten luonteesta ja elämänilosta, kuin vanhempien miesten valittamisesta ja kaljamahoista. Vähän sama, kuin moni mies pitää enemmän nuorista ja iloisista naisista, kuin nalkuttavista vanhoista ämmistä.

Se miksi sulla on vientiä valmistumisen jälkeen, on toki järkeenkäypää: nyt sulla enemmän rahaa ja/tai potentiaalia perheenisäksi, sillä naisilla on tunteiden lisäksi myös järki. 

ps. olen ihan uskollinen vaimo ollut miehelleni so far. Mutta kyllä hän oli mukavampi tyyppi 15 vuotta sitten kun tavattiin. Nyt hän on kireä keski-ikäistyvä kontrollifriikki (irvistys).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän