AV:n vakiopalstailija!! Millainen olet?! Ikä, ammatti, koulutus...
Kommentit (32)
välillä vakio, välillä kauan poissa.
ammatti kokki
avomies käy työssä, ei eläimiä eikä lapsiakaan vielä (yrityksen alla on)
sellaista normaalia perusturvallista elämää vietetään
tradenomi, kolme lasta, naimisissa onnellisesti, Turun seutu...
tällä hetkellä hoitovapaalla kotona.
oon koukussa tähän palstaan, ikää 29, ei lapsia, opiskelen 2. ylempää korkeakoulututkintoa
Joko täällä kaikki valehtelevat tai sitten ihan oikeasti pelottaa... Olen useamman kuukauden jo pysytellyt palstalta pois sen huonon tason vuoksi. Kaipasin mukavaa ja aikuista sekä asiallista keskustelua, mutta sitä täältä harvoin saa. Kuvittelin kaikki palstailijat siispä kouluttamattomiksi hanttapuliäideiksi (ja ei, tämä ei tarkoita sitä, että kaikki kouluttamattomat olisivat mielestäni jotenkin vähemmän älyllisiä!). Totuus, sitä en osaa päätellä tämän ketjun vastauksista..
terv: kotiäiti, joka samalla opiskelee kasv.tiet.maisteriksi, ikä 26v, 2 lasta
Juu taitaa kuulkaas olla niin, että me akateemiset ollaan niitä lirupäitä, jotka täällä aukoo päätään, haastaa riitaa ja provosoi ketjuja ajanvietettä saadakseen..
Olen ammatiltani store manager, tällä hetkellä hoitovapaalla. En aio enää näillä näkymin mennä töihin vaan jään miehen ansion turvatessa kotiin. Täällä vamaan monenlaista äitiä, annetaan kaikille täysi tuki sen enempää lokeroimatta tai vähättelemättä/halveksimatta muitten elämäntilanteita.
Oikeastiko te luulette, että akateemiset on jotenkin ylevämpiä ihmisiä kuin muut tallaajat? Olettepa kulkeneet silmät kiinni yliopistolla!! Kyllähän täällä tietää ihan kirjoittamisen tasosta, ettei monikaan ole täällä miltään peruskoulupohjalta. Käytetään sivistyssanoja ja kirjoitetaan oikeasti hyvää kieltä (sisältö sikseen... ;) ). Välillä, kun porukkaan tulee ihminen, joka ei ole tottunut kirjoittamaan, sen huomaa!
Teen mm. laitoshuoltajan hommia tällä hetkellä. Yritän päästä kevään hauissa korkeampaan koulutukseen.
Korjaan toisinaan, jos ne sattuvat olemaan juuri niitä mielestäni rasittavimpia. Yleensä en viitsi vaivautua. Jos joku puhuu koulukiusauksesta, sen yleensä korjaan. Kiusaus kun on joko ruoka tai se " äläkä saata meitä kiusaukseen" -juttu.
10
Mä korjaan kans joskus... sori mammat.
Työjutuissa mulla meinaa hermostuttaa sanan TYÖNKIERTO käyttäminen. Se on työkierto. Työtä kierrätetään, ei kierretä / vältellä.
käyn täällä muutaman kerran viikossa