Miksi vastuullisuus=kalkkeutuminen??
Täälläkin suurin osa " nuorista" naisista ovat mielipiteiltään jo samaa luokkaa kuin omat vanhempani silloin kun minä olin teini. Mitään ei saa tehdä, lapsilla on tarkemmat säännöt kuin armeijassa, mitään kivaa ei enää saa tehdä kun on saanut lapsia. Musiikkia ei enää kuunnella lujalla, kotiteatterikin on hankittu vain näön vuoksi, kun eihän elokuvia voi katsoa lujalla kun lapset nukkuu. Alkoholia ei saa käyttää eikä saa olla vähääkään lapsellinen. Onko kiva tosiaan olla jo noin VANHA alle kolmekymppisenä??
Kommentit (7)
Olen 20v. Olen aina ollut tällainen :)
musakin soi ihan entiseen malliin. Mutta en kyllä tiedä muita vanhempia joilla tuota ollaan hiljaa kun lapset nukkuu -sääntöä ei olisi.
Kuuntelen musaa yölläki nii kovaa ku vaan kaiuttimist irti lähtee yölläki enkä välitä vaik lapsi ei sais nukuttuu ja naapurit valittais. nii ja viinaaki otan aina ku sattuu huvittaan enkä kyl rajota ton muksunkaa riehumisii millää taval.
Ei tosiaan oo pakko kalkkeutuu vaik tekiski lapsen!
lapsi ei siihen kuole jos jätät sen yksin ja käyt baarissa pikaisesti yksillä, vai mitä?
nii pääsen bilettää. Kyl se muutaman tunnin yksin pärjäilee ja oppiipahan ainaski itsenäiseks ku ei oo joku hössöttävä äippä koko aikaa niskaa hengittämäs. T 5.
Ei ne jotka näkevät asioista monta puolta ja valitsevat sen keskitien.
samanlaista äitiä kuin oma äitini vaan että minä ymmärrän lapsiani ja säilyn itsekin nuorekkaana. Ja nyt täällä sitten kauhistelen jo teidän kanssa nykyteinien kamalaa elämäntyyliä:)