Miksi psykoterapeuttini tuli hyvin uteliaaksi, kun kerroin olevani bi-seksuaali?
Eikö tuo nyt ole hyvin tavallista ja ammatti-ihmisen pitäisi suhtautua asioihin neutraalisti?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, sitä testannut.
Sanoin, koska se on totta. Sivulauseessa tulin maininneeksi. Ei itselleni mikään iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, koska se on totta. Sivulauseessa tulin maininneeksi. Ei itselleni mikään iso juttu.
Testannut sitä miten reagoit, että osaatko pitää puoliasi, otit itseesi uteluista mutta et palauttanut keskustelua siihen mistä halusit puhua.
Onko sulla jotain seksitraumoja vai miksi sä siitä olet puhunut? Kuulostaa jotenkin siltä, että sä itse olet siitä jotenkin innostunut ja haluat ihmisiltä reaktioita. Aika moni ihminen on ainakin kokeillut seksiä oman sukupuolensa kanssa, joten en mitenkään jaksa uskoa, että se terapeuttia hetkauttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testannut sitä miten reagoit, että osaatko pitää puoliasi, otit itseesi uteluista mutta et palauttanut keskustelua siihen mistä halusit puhua.
Sanoin, että olen hyväksynyt tämän puolen osaksi itseäni, sillä olen tiennyt asian teini-ikäisestä asti. En mitenkään loukkaantunut tms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jotain seksitraumoja vai miksi sä siitä olet puhunut? Kuulostaa jotenkin siltä, että sä itse olet siitä jotenkin innostunut ja haluat ihmisiltä reaktioita. Aika moni ihminen on ainakin kokeillut seksiä oman sukupuolensa kanssa, joten en mitenkään jaksa uskoa, että se terapeuttia hetkauttaisi.
No älä usko.
Ap
koska suurin ongelmasi on biseksuaalisuuden synti ja se on kaiken pahuuden lähde ja siksi olet sekaisin
tv terapeuttisi
Vierailija kirjoitti:
koska suurin ongelmasi on biseksuaalisuuden synti ja se on kaiken pahuuden lähde ja siksi olet sekaisin
tv terapeuttisi
Terapeutti on itse ns. sateenkaari-ihminen.
Synnit eivät ole psykologian, vaan teologian asioita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä usko.
Ap
En niin. Olet joku huomionhakuinen mt-tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä usko.
ApEn niin. Olet joku huomionhakuinen mt-tapaus.
Itse olet mt-tapaus. Itse olen hyvin elämässä menestynyt, akateeminen ja perheellinen, pitkässä parisuhteessa. Sellainen tapaus.
Ap
Eikös sulla ollut tästä aiheesta pitkä ketju jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Painotus sanalla OLI.
Ap
Mielisairauden oire. Siis psykoterapeutin mielestä. Ei minun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä usko.
ApEn niin. Olet joku huomionhakuinen mt-tapaus.
Itse olet mt-tapaus. Itse olen hyvin elämässä menestynyt, akateeminen ja perheellinen, pitkässä parisuhteessa. Sellainen tapaus.
Ap
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairauden oire. Siis psykoterapeutin mielestä. Ei minun mielestä.
Eli mikä ICD-koodi mielestäsi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painotus sanalla OLI.
Ap
Ilmeisesti tämä oli niin merkittävä tapahtuma elämässäsi, että sitä pitää käsitellä vauvapalstalla uudelleen ja uuudelleen.
Pitäisi. Lopettakaa psykoterapiat. Monen moista hullua sielläkin näköjään töissä. Vaarallista. Yksi mätä omena pilaa useamman maineen.