Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi psykoterapeuttini tuli hyvin uteliaaksi, kun kerroin olevani bi-seksuaali?

Vierailija
01.04.2026 |

Eikö tuo nyt ole hyvin tavallista ja ammatti-ihmisen pitäisi suhtautua asioihin neutraalisti?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, sitä testannut. 

Vierailija
2/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin, koska se on totta. Sivulauseessa tulin maininneeksi. Ei itselleni mikään iso juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin, koska se on totta. Sivulauseessa tulin maininneeksi. Ei itselleni mikään iso juttu.

Testannut sitä miten reagoit, että osaatko pitää puoliasi, otit itseesi uteluista mutta et palauttanut keskustelua siihen mistä halusit puhua. 

Vierailija
4/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain seksitraumoja vai miksi sä siitä olet puhunut? Kuulostaa jotenkin siltä, että sä itse olet siitä jotenkin innostunut ja haluat ihmisiltä reaktioita. Aika moni ihminen on ainakin kokeillut seksiä oman sukupuolensa kanssa, joten en mitenkään jaksa uskoa, että se terapeuttia hetkauttaisi.

Vierailija
5/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testannut sitä miten reagoit, että osaatko pitää puoliasi, otit itseesi uteluista mutta et palauttanut keskustelua siihen mistä halusit puhua. 

Sanoin, että olen hyväksynyt tämän puolen osaksi itseäni, sillä olen tiennyt asian teini-ikäisestä asti. En mitenkään loukkaantunut tms.

Ap

Vierailija
6/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jotain seksitraumoja vai miksi sä siitä olet puhunut? Kuulostaa jotenkin siltä, että sä itse olet siitä jotenkin innostunut ja haluat ihmisiltä reaktioita. Aika moni ihminen on ainakin kokeillut seksiä oman sukupuolensa kanssa, joten en mitenkään jaksa uskoa, että se terapeuttia hetkauttaisi.

No älä usko.

Ap

Vierailija
7/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suurin ongelmasi on biseksuaalisuuden synti ja se on kaiken pahuuden lähde ja siksi olet sekaisin

tv terapeuttisi

Vierailija
8/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Vierailija
9/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska suurin ongelmasi on biseksuaalisuuden synti ja se on kaiken pahuuden lähde ja siksi olet sekaisin

tv terapeuttisi

Terapeutti on itse ns. sateenkaari-ihminen.

Synnit eivät ole psykologian, vaan teologian asioita. 

Ap

Vierailija
10/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu homo v!ttuun.

Vierailija
11/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä usko.

Ap

En niin. Olet joku huomionhakuinen mt-tapaus.

Vierailija
12/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä usko.

Ap

Itse olet mt-tapaus. Itse olen hyvin elämässä menestynyt, akateeminen ja perheellinen, pitkässä parisuhteessa. Sellainen tapaus.

Ap

Vierailija
13/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sulla ollut tästä aiheesta pitkä ketju jo aiemmin?

Vierailija
14/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painotus sanalla OLI.

Ap

Vierailija
15/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairauden oire. Siis psykoterapeutin mielestä. Ei minun mielestä.

Vierailija
16/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä usko.

Ap

Itse olet mt-tapaus. Itse olen hyvin elämässä menestynyt, akateeminen ja perheellinen, pitkässä parisuhteessa. Sellainen tapaus.

Ap

Et ole. 

Vierailija
17/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairauden oire. Siis psykoterapeutin mielestä. Ei minun mielestä.

Eli mikä ICD-koodi mielestäsi?

Ap

Vierailija
18/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painotus sanalla OLI.

Ap

Ilmeisesti tämä oli niin merkittävä tapahtuma elämässäsi, että sitä pitää käsitellä vauvapalstalla uudelleen ja uuudelleen.

Vierailija
19/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Lopettakaa psykoterapiat.  Monen moista hullua sielläkin näköjään töissä. Vaarallista. Yksi mätä omena pilaa useamman maineen.

Vierailija
20/42 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se machiavelli-tyyppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi