Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa minulle yksikin hyvä syy miksi tyytyä yhteen naiseen...

Vierailija
28.08.2016 |

...kun voi nussia vaikka kaikkia maailman naisia? En ymmärrä. M33

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
2/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä vaan nussimaan, mikäpä sinua estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö muka olla jokin syy? Nussi pois, mitä se minua liikuttaa.

Vierailija
4/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nussisit niitä huonojakin panoja, kun multa saisit aina taattua laatua? Sulla taitaa vaan määrä korvata laadun. 

Vierailija
5/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän lyhyys.

Vierailija
6/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei voi nussia kaikkia maailman naisia, ja sellaisiakin, jotka saavat minkäänlaista naista aina halutessaan, on aika vähän. Harva jaksaa notkua baareissa tai Tinderissä etsimässä koko ajan uutta kumppania.

Vierailija
7/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun teet ihan mitä haluat. Jos et ymmärrä pointtia olla yhden ihmisen kanssa niin et ymmärrä.

Tosin kaikkia et silti todellakaan voi nussia.

Vierailija
8/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nussisit niitä huonojakin panoja, kun multa saisit aina taattua laatua? Sulla taitaa vaan määrä korvata laadun. 

ei määrä vaan vaihtelu.

Vierailija
9/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet saanut edes sen yhden niin pidä kiinni siitä hyvä ihminen!

Vierailija
10/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuntuisi tyhjältä ja turhalta ajantuhlaukselta metsästää uusia panoja koko ajan. Ainoa mitä saa on joku sisäinen ohimenevä fiilis että vittu ku oon kova jätkä/muija just nyt. Jos toi sulle on se onnelliseksi tekevä asia niin anna mennä.

Vierailija
11/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minun tarvitse mitään perustella. Itse en huoripukeista pidä, ja siihen minulla on oikeus.

Vierailija
12/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kukin voi olla sinkku ja harrastaa irtosuhteita, jos haluaa. Niinhän moni mies ja nainen tekeekin. Lähinnä jos haluat parisuhteeseen tulee ongelma, että toinen osapuoli ehkä vaatii yksiavioisuutta tai sun pitää hyväksyä se, että hänkin panee samalla vieraita miehiä.

Vierailija
13/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, kaikkeen ei tarvi kysyä äideiltä lupaa.

Vierailija
14/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei se määrä, vaan laatu.

2. Taudit.

3. Lopulta jäät kuitenkin yksin...

Vierailija
15/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en huolis sun sukupuoli tautista kikkeliäs

yök

Vierailija
16/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on että kuvittelet voivasi nussia kaikkia maailam naisia. Parempi että pidät oravas kaukana mun kolosta 😂

Vierailija
17/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos et halua saada arvostusta toisilta ihmisiltä, niin elele vaikka kuin mikäkin sika.

Vierailija
18/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut seksisuhteita, joissa mies ei halua sitoutua. Näen niiden miesten takia aika vähän vaivaa, en esim. osta kivoja seksivaatteita, koska mieskään ei liikaa laita energiaa minuun. Seisoo sillä varmaan kuitenkin ja saan oman orgasmini. Vaihdan panomiehen myös surutta parempaan, enkä välttämättä puhu aina totta vaan sanon ne asiat jotka mies haluaa kuulla ja jotka hyödyttävät minua. Siis peluri vs. peluri.

Parisuhteessa, jossa mies kohtelee hyvin, on ihan eri meno. Olen hyvin pitkälle valmis kuuntelemaan ja miellyttämään miestä, jonka tiedän arvostavan sitä ja joka haluaa myös minun olevan tyytyväinen ja onnellinen.

Vierailija
19/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama toisin päin, miksi pitäisi tyytyä yhteen mieheen, kun voisi panna useampia?

Vierailija
20/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut seksisuhteita, joissa mies ei halua sitoutua. Näen niiden miesten takia aika vähän vaivaa, en esim. osta kivoja seksivaatteita, koska mieskään ei liikaa laita energiaa minuun. Seisoo sillä varmaan kuitenkin ja saan oman orgasmini. Vaihdan panomiehen myös surutta parempaan, enkä välttämättä puhu aina totta vaan sanon ne asiat jotka mies haluaa kuulla ja jotka hyödyttävät minua. Siis peluri vs. peluri.

Parisuhteessa, jossa mies kohtelee hyvin, on ihan eri meno. Olen hyvin pitkälle valmis kuuntelemaan ja miellyttämään miestä, jonka tiedän arvostavan sitä ja joka haluaa myös minun olevan tyytyväinen ja onnellinen.

Mahtava vastaus!