tunnistatko farkkumerkit kadulla?
Kommentit (17)
Enpä kyllä tunnista, vaatemerkit eivät kiinnosta.
Vain silloin aikoinaan tunnistin kun Levikset oli muodissa.
Käyttääkö ihmiset noita Lewis 501 enää?
En, miksi pitäisi? Aikoinaan kyllä erotin James'in, Lee'n, Levi'sin, Beaversin ja Warrickin toisistaan sen perstaskun ompeleen perusteella. Nyttemmin ei kiinnosta.
En todellakaan, jos en sitä merkkiä takaata näe.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö ihmiset noita Lewis 501 enää?
Oletko ollut Prisman mainostoimistossa töissä? Niissä mainoksissa oli tuo sama virhe pitkään. Levi's => Lewis. Samoin oli Saucony => Saycony tms. Ja Global => Clobal, jokin valaisin oli tuo.
Vierailija kirjoitti:
Takaata? Sanotko myös edestätä?
En tunnista, eikä tippaakaan kiinnosta jonkun toisen vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
En, miksi pitäisi? Aikoinaan kyllä erotin James'in, Lee'n, Levi'sin, Beaversin ja Warrickin toisistaan sen perstaskun ompeleen perusteella. Nyttemmin ei kiinnosta.
Ennemminkin se takapuoli siellä farkuissa, kunhan on oikea sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaata? Sanotko myös edestätä?
En, ei kuulu tollasta eksessiiviä mun murteeseen, mutta sanon kyllä ulkoota ja kotona.
No en farkkumerkkejä, mutta Canada Goose on ainoa oikea talvitakki, kaikki muu on junttii. Niin ja siis ei mulla tuollasta takkia oo, oon vaan sitä mieltä. /s
Eräs ystäväni (nainen) sanoin aikoinaan, että ei ole loppupeleissä juurikaan mitään väliä miltä ne farkut (tai vaatteet ylipäänsä) näyttää, vaan sillä, että minkä merkkiset ja mistä ne on ostettu. Luoja että halusin painua maan rakoon, en omien vaatteideni takia, vaan häntä kohtaan tuntemani myötähäpeän takia.
Dieselit joo, oon käyttäny vaan Dieseleitä elämäni
Voitko vielä kertoa mitkä ovat mielestäsi ne kaikkein tunnetuimmat merkit jotka pitäisi tunnistaa?
No en katso muiden vaatteita