Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanokaa minulle yksikin hyvä syy miksi tyytyä yhteen naiseen...

Vierailija
28.08.2016 |

...kun voi nussia vaikka kaikkia maailman naisia? En ymmärrä. M33

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sinä, miksi haluat elää noin? Itse en ymmärrä sinun näkökantasi ihmisiä yhtään ja haluan pysyä kaukana niistä joista huokuu se "haluan vaan huoria ja muijia, mua ei syvälliset suhteet kiinnosta" -asenne.

Vierailija
22/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit.

Joojoo huolehdit ehkäisystä ja muuta diipadaapaa, mutta se ei ole sataprosenttinen ja esim kondylooman eri alatyypit voi tarttua ympäröivästäkin ihosta tai suusta. Nauti sun suusyövästäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on aina paskaa uuden ihmisen kanssa. On ihan tuhlausta koko ajan aloittaa alusta kaikkien uusien ihmisten kanssa. Mä ainakin haluan hyvää seksiä ja oon mieluummin vähän pidempään ilman ja odotan, että vastaan tulee sellainen henkilö, jonka kanssa voi luoda seksisuhteen ja molemmat on tyytyväisiä seksiin. Mä en saa mitään irti yhen illan suhteista, se on useimmiten awkward eikä toista tunne yhtään, ei tiedä mistä toinen tykkää eikä hyödytä yhtä kertaa varten alkaa opettamaan toiselle, miten mut saa laukeen jne. Vain piemimunaiset, tylsät ja sänkytaidottomat harrastavat yhen illan hommia. En siis sano, että kumppaneita ei saisi olla useampi samaan aikaan, mikäs siinä. Mutta kyllä ainakin yksi kunnon vakipano täytyy kaikilla olla!

Vierailija
24/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just ton takia ärsyttää ku ei kukaa kuitenkaan tahdo sitoutua ku miehet on just tollasii

Vierailija
25/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjapaneminen johtaa tosi erilaisiin ihmissuhteisiin kuin yhden henkilön kanssa ns. pitkälle matkalle lähteminen. Toisille sopii ensimmäinen vaihtoehto, toisille jälkimmäinen.

Tämän jälkimmäisen vaihtoehdon onnistuminen hyvin edellyttää kyllä usein pitkäjänteistä panostamista, ja irtosuhteet ovat käytännössä aina pois mahdollisuuksista a) etsiä siihen sopivaa kumppania tai b) kokeilla löytämänsä ihmisen kanssa, miten juttu lähtisi käyntiin, tai c) jos on lähtenyt hyvin käyntiin niin siihen toimintaan panostamisesta. Tästä syystä moni voi tulla väärinkin perustein ajatelleeksi, että pitkä ja syvä parisuhde ei sovi hänelle yhtä hyvin kuin irtosuhteiden sarja - jos siihen pitkään juttuun ei panosta riittävästi niin ei oikein pääse kokemaan, mitä se parhaimmillaan on sitten, kun riittävä määrä palasia loksahtaa kohdalleen.

Mutta siis kaikkihan eivät ole kärsivällisiä ja pitkäjänteisiä kehittelijöitä luonteeltaan, ja sellaisille voi sopiakin paremmin sellainen lyhyempien ja pinnallisten juttujen sarja. Onnellisuuden kannalta pääasia on, että itse tunnet itsesi ja sen, mitä tavoittelet elämässä.

Vierailija
26/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus?  

Vierailija
27/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat sä mitään naisia pääset panemaan edes. In your dreams only!

Vierailija
28/28 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...kun voi nussia vaikka kaikkia maailman naisia? En ymmärrä. M33

Jos saat kaikki maailman naiset antamaan sinulle,sen kuin nussit sydämesi kyllyydestä.Sinkkuna ei tarvitse tyytyä yhteen naiseen,etkö tuolla maailmankatsomuksella varmaan parisuhteesta haaveile,niin että et sinä tarvitse muiden keksimiä syitä tehdä toisin kuin itse tahdot,