Meidän perheessä on pelkkää paskaa.
Me ei enää käydä missään yhdessä, ei edes ruokakaupassa. Miehellä menee välittömästi hermot, jos jompi kumpi lapsista alkaa säätämään ja vinkumaan jotain. Toiminta loppuu siihen paikkaan, porukka autoon ja himaan.
Yleensä ei edes viitsitä lähteä mihinkään, kun tiedetään lopputulos.
Minäkin kuulemma valitan aina kaikesta, kun valitan siitä että telkka pitää laittaa hiljemmalle kun olen paikalla.
Tässä asioita joista en valita: Kengät sikinsokin eteisessä, vaatteet lattialla mytyssä, vessa kusessa, pyyhkeet vaihtamatta, sängyt petaamatta, lakanoiden vaihdosta jo kuukausi, keittiön pöydällä kaksi koneellista likaisia astioita ja kone puolillaan likaisia, kaikki lehdet, laskut ja mainokset hujan hajan ympäriinsä, puolet nuoremman lapsen (10-vuotias!!) leluista keittiön ja olkkarin lattialla, "mä hoidan alkuviikosta" asioita ei ole kolmen kuukauden sisällä hoidettu...
Sitten mies ihmettelee mikä mua vaivaa. Jos kerron noi yllä olevat, niin olen valittava ämmä mikä ei ole mihinkään tyytyväinen. Marttyyrinä sitten vinkumaan kun mikään ei kelpaan ja aina häntä haukutaan, ja sitten se taas paiskoo ovia.
Pitäiskö ton mennä hoitoon? Vai mitä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olette jakaneet kotityöt ja miten ne käytännössä toteutuvat?
Suosittelen listoja seinälle...
Meillä listat on kyllä seinän ja lattian välissä.
Ne on seinällä. Ne ovat seinällä eikä missään seinän ja lattian välissä. Se seinä on seinää vaikka onkin lattian rajassa.
Äly hoi! Älä jätä!
Nyt valoja päälle!
Äly hoi itsellesi ! Jalkalista laitetaan seinän ja lattian väliin.
Ei ole olemassakaan mitään seinän ja lattian väliä. Idiootti!
Tai sitten teidän seinät on tehnyt joku vähän ääliö tunari!
Seinä alkaa siitä lattiasta ja jatkuu laipioon. Sinne väliin ei saa mitään listoja survottua.
Vai millimetrin paksuiset listatko teillä siellä Porvoon Wt kämpässä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ette kohtele lapsia miehesi kanssa kuin paskaa. Minun vanhempani olivat jatkuvasti äkäisiä ja ainoastaan tiuskivat. Lapset vaistoavat ilmapiirin herkemmin kuin aikuiset. Koitappa siinä sitten olla kiltti ja iloinen. Jos tunnelma on jatkuvasti kireä ja muutenkin kämppä paskassa, hanki apua.
Eroa tuollaisesta vätyksestä.Toi on niin vitun vaihtelevaa! Mulla ei enää ole mitään käryä, millä tuulella mies on. Se taas aiheuttaa minussa sen, että mua vituttaa koko ajan, tosin en näytä sitä mitenkään avoimesti. Olen neutraalisti. Tai kylmästi, miten vaan. Mies karjuu ja räyhää ja 10 minuutin päästä tulee aurinkoisella äänellä jotain kommenttia. Mitään karjumisräyhäämisasiaa ei koskaan käsittele loppuun lasten tai mun kanssa, se vaan on niinkun olevinaan ohi, kun mies päättää niin olevan. Mulla se ei ole ohi, ei varmaan lapsillakaan. -ap-
Anna miehelle kasi vaihtoehtoa: lopettaa räyhäämisen ja menee hoitoon tai muuttaa pois. Itse voi valita. Tuollainen riehuminen vaikuttaa lapsiin. Ole edes sinä hyvä vanhempi, ja suojele lapsiasi. Kukaan muu ei sitä tee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ette kohtele lapsia miehesi kanssa kuin paskaa. Minun vanhempani olivat jatkuvasti äkäisiä ja ainoastaan tiuskivat. Lapset vaistoavat ilmapiirin herkemmin kuin aikuiset. Koitappa siinä sitten olla kiltti ja iloinen. Jos tunnelma on jatkuvasti kireä ja muutenkin kämppä paskassa, hanki apua.
Eroa tuollaisesta vätyksestä.Toi on niin vitun vaihtelevaa! Mulla ei enää ole mitään käryä, millä tuulella mies on. Se taas aiheuttaa minussa sen, että mua vituttaa koko ajan, tosin en näytä sitä mitenkään avoimesti. Olen neutraalisti. Tai kylmästi, miten vaan. Mies karjuu ja räyhää ja 10 minuutin päästä tulee aurinkoisella äänellä jotain kommenttia. Mitään karjumisräyhäämisasiaa ei koskaan käsittele loppuun lasten tai mun kanssa, se vaan on niinkun olevinaan ohi, kun mies päättää niin olevan. Mulla se ei ole ohi, ei varmaan lapsillakaan. -ap-
Anna miehelle kasi vaihtoehtoa: lopettaa räyhäämisen ja menee hoitoon tai muuttaa pois. Itse voi valita. Tuollainen riehuminen vaikuttaa lapsiin. Ole edes sinä hyvä vanhempi, ja suojele lapsiasi. Kukaan muu ei sitä tee!
Olis kohtuutonta. Kyllä se mies muistaa aina sen hetken kun minäkin olen korottanut ääntäni, ja valittaa eikö pitäisi toimia tasapuolisesti, kyllä hänkin saa suuttua kun kerta minäkin olen joskus. Toisakseen en mä mitään lapsia saa suojeltua, olen aina töissä. Joten jos mies muuttaisi pois, muuttaisi lapsetkin sen mukana. -ap-
No ei tasan laiteta. Jalkalistat on seinällä, kiinni lattiassa. Eli lattianrajassa. Ja mä saan päättää koska oon tämän ketjun ap.