jos Suomessa saisi valita synnytystavan täysin vapaasti
niin pitääkö miehen mielipidettä kuulla päätöstä tehdessä, onhan lapsi miehenkin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos äiti haluaa synnyttää sektiolla ja mies haluaa ehdottomasti että lapsi tulee alakautta? Eikö muka miehen mielipiteellä ole väliä?
Kukaan mies ei halua että lapsi tulee alakautta.
t. Mies
Kyllä meillä mies vaan toivoo, niin minäkin.
Sektio on sen verran iso leikkaus. Sairaalassa joutuu olemaan pitkään (itse olin 5 päivää, se oli kamalaa) ja toipuminen on hidasta ja kivuliasta.
Miehelläni ei ole katkarapua housuissa, ei häntä normaali synnytys huoleta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos äiti haluaa synnyttää sektiolla ja mies haluaa ehdottomasti että lapsi tulee alakautta? Eikö muka miehen mielipiteellä ole väliä?
t. MiesMihin itse tulit kun ko. lapsi pantiin alulle? Niinpä.
Varmaan tulee mielummin uudestaankin ehjään tavaraan eikä kuuntele naisensa eläimellistä tuskaa altiesynnytyksesä. Sektio on elegantti tapa ja haavakipu hoituu nopeasti ja on hallittavissa.
Juu, eihän siinä avata kuin kaikki vatsanpeitteet, katkotaan vatsalihaksia ja hermoja. Eihän siitä nyt mitään kipua voi seurata?
Paljon vähemmän siitä on kipuja kuin välilihan viiltämisestä ja kokoonkursimisesta.
:D tuu sitten kertomaan mielipide kun jompikumpi on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Paljon vähemmän siitä on kipuja kuin välilihan viiltämisestä ja kokoonkursimisesta.
Viiltäminen ja tikkaus ei sattunut lainkaan. Viikossa olin täysin kivuton ja 2 viikon jälkeen seksikin onnistui. nyt 4 kuukautta synnytyksestä ja ainoa muisto on pieni arpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. MiesMihin itse tulit kun ko. lapsi pantiin alulle? Niinpä.
Varmaan tulee mielummin uudestaankin ehjään tavaraan eikä kuuntele naisensa eläimellistä tuskaa altiesynnytyksesä. Sektio on elegantti tapa ja haavakipu hoituu nopeasti ja on hallittavissa.
Juu, eihän siinä avata kuin kaikki vatsanpeitteet, katkotaan vatsalihaksia ja hermoja. Eihän siitä nyt mitään kipua voi seurata?
Mulla ei väliliha repeillyt eikä mitään jouduttu ompelemaan. Kivut alapäässä kesti max viikon. Alatiesynnytyksestä voi selvitä ilman leikkelyjä ja ompeluja, sektiosta ei.