Maikkari konkurssissa
Maikkari on laskenut luottoluokituksessa c-luokkaan. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ei suoriudu veloistaan. Maikkarilla omistaa kuitenkin bonnier joka varmaan aikansa makselee tyttärensä velkoja ja palkkoja. Luulenpa, että jotain tapahtuu noin vuoden sisällä. Tässä murroksessa on kuitenkin joitakin voittajia. Ei siitä sen enempää.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Maikkari oli aikoinaan paras kanava. Nyt kaukana siitä.
millä vuosisadalla tämä vaihe oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkari oli aikoinaan paras kanava. Nyt kaukana siitä.
millä vuosisadalla tämä vaihe oli?
Niinpä? Oon kohta 50, enkä tällaistä muista. Olisko ollu Dynastian ja Dallasin aikaan hetken?
Pallijalli kirjoitti:
MTV:n taloudellisten ongelmien suurin syy on maksutv:n floppaus. Perusmaikkari, subit yms. pyörii ok, mutta maksutv tekee tappiota joka kuukausi hirvittävästi. Takavuosina ammattitaidoton johto haali hinnalla millä hyvänsä urheiluoikeuksia (formulat, futissarjoja, lätkän mm-kisat yms), mutta he eivät saaneet tilaajia kattamaan kustannuksia.
Etenkin tuon lätkän kevätturnauksen oikeuksien osto oli hölmöintä, sillä lainsäädäntö pakottaa näyttämään Suomen ottelut ilmaispuolella. Jollain Mertarannan (rumalla) naamalla on epätoivoisesti yritetty saada kauppa aikaiseksi, mutta heikolla menestyksellä. Nyt MTV on lupunut suuresta osasta oikeuksia (Valioliiga, Mestaren liiga) mutta he pyytävät edelleen samoja hintoja maksutv:n kanavapaketeista -> entistäkin vähemmän tilaajia -> vähemmän rahaa. Suomessa oikeastaan jokainen toimija tekee persnettoa maksutv:llä kun ovat ammattitaidottomina maksaneet liian kovia hintoja oikeuksista. Saa nähdä miten Viasatin käy.
Suurin syy on paskat ohjelmat (Salkkarit etenkin) ja valehtelu uutisissa.
Uunot ovat ilmaisia maikkarille. Siksi niitä pyöritetään kun ei ole varaa ostaa uusia ohjelmia.
Mette Mannonen. Oon aina vihannu se epävarmaa hapuilevaa esiintymistä ja paskaa kähinä- ääntä säätiedotuksessa. Siksi en katso maikkarin uutisiakaan.
No nythän Maikkari jo mainostaa, että klo 19 - 22.30 alkaa tulla pelkkää kotimaista tuotantoa olevaa ohjelmaa maanantaista sunnuntaihin. Ulkomaisia sarjoja ei hyvään katseluaikaan enää nähdä. Oletteko tyytyväisiä?
Ylenkin vois lopettaa. Tai ainakin muuttaa mainosirahoitteiseksi.
Kaikki muut uusiksi, paitsi Tuubista voivat tehdä uusia jaksoja ihan smalla formaatilla. Oon katsonut jo uusinnatkin moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaikki valeita levittävät mediafirmat kaatuvat Suomessa konkurssiin ja niiden toiminta loppuu! Se on niille ihan oikein kun valehtelevat ja kaunistelevat mamuasioita. Katsojia ja lukijoita ei voi enää huijata.
+ Joutaisivat vielä oikeuteen tekosistaan.
Vierailija kirjoitti:
Pallijalli kirjoitti:
MTV:n taloudellisten ongelmien suurin syy on maksutv:n floppaus. Perusmaikkari, subit yms. pyörii ok, mutta maksutv tekee tappiota joka kuukausi hirvittävästi. Takavuosina ammattitaidoton johto haali hinnalla millä hyvänsä urheiluoikeuksia (formulat, futissarjoja, lätkän mm-kisat yms), mutta he eivät saaneet tilaajia kattamaan kustannuksia.
Etenkin tuon lätkän kevätturnauksen oikeuksien osto oli hölmöintä, sillä lainsäädäntö pakottaa näyttämään Suomen ottelut ilmaispuolella. Jollain Mertarannan (rumalla) naamalla on epätoivoisesti yritetty saada kauppa aikaiseksi, mutta heikolla menestyksellä. Nyt MTV on lupunut suuresta osasta oikeuksia (Valioliiga, Mestaren liiga) mutta he pyytävät edelleen samoja hintoja maksutv:n kanavapaketeista -> entistäkin vähemmän tilaajia -> vähemmän rahaa. Suomessa oikeastaan jokainen toimija tekee persnettoa maksutv:llä kun ovat ammattitaidottomina maksaneet liian kovia hintoja oikeuksista. Saa nähdä miten Viasatin käy.
Suurin syy on paskat ohjelmat (Salkkarit etenkin) ja valehtelu uutisissa.
Tsekkaapa katsojaluvut ja mieti uudestaan.
ei ihme kun on bulimikko-kuunaama-tyyppinen maria veitola juontamassa. Sitä ei voi esteetikko katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Ylenkin vois lopettaa. Tai ainakin muuttaa mainosirahoitteiseksi.
eihän ylen budjetilla tulisi kuin 10 kanavalta pelkkiä mainoksia :D
Katsooko ihmiset yhä telkkaria? Tai siis nuoretkin?
Itse en tällaisena vähän alle 30 vuotiaana ole oikein koskaan oppinut television katsomiseen. Mielenkiintoisia ohjelmia löytyy netinkin kautta ja uutisetkin voi katsoa netistä nopeammin kuin ne tulisivat tv:stä. suomalaisesta televisiotarjonnasta tulee käytettyä lähinnä Yle Areenan palveluita. En edes muista koska olisin avannut telkkarin ihan oikeata tv:tä katsoakseni enkä netflixin tai pelaamisen vuoksi.
Kuvittelisin, että minua nuoremmilla tämä vielä korostuu. Ei siis ihme, että vanhan konseptin tv-kanavat on pulassa.
Kohta ihmetellään kun mistään ei voi katsoa saati lukea suomen kielisiä uutisia tai uutisia Suomesta. Kaikki tulee olemaan amerikkalaista hömppää niin tv:ssä kuin lehdissäkin. Lehdissä vain konekäännettyjä lyhyitä uutisia kun joku on jäänyt jenkkien peräkylässä auton alle tai mitä virheitä tuli tehtyä muna kuorinnassa. Radio nyt jotenkin vielä pärjää.
Opetelkaa nyt edes enkku kunnolla että pystytte jatkossa alkuperäisiä uutisia lukemaan maailman lehdistä.
Nuo maksukanavat meni tosiaan päin puuta. Itse mietin, että kiva tilata joku kuukausipaketti sen takia, että haluaisi katsoa jonkun yhden ohjelman ja sitten se kuukausipaketti pitää vielä perua. (riski, että unohtuu ja sitten maksaa taas turhasta)
Ehkä noi maksuohjelmat olisi voinut mennä ohjelmakohtaisesti. Ainakin näiden Elisa Viihteiden yms. kautta voisi ihan vaan valita, että katson nyt ton Mertarannan selostaman matsin ja maksan siitä vaikka Euron. Ja sitten näkyisi vaan se yksi lähetys. Näin varmaan tulisi jopa enemmän rahaa sisään, kun se Euro on niin pieni heittää kerralla. Megakäyttäjille toki kuukausipaketit edelleen.
Katsomo on susipaska.
Kaikki ulkkis tv-sarjat tulee hirveellä viiveellä telkkarista. Billions alkaa nyt syyskuussa ja oon kattonu sen hbolta jo. Esitysaika 22.35 (!). Ne jotka ei oo kattonut tota jo netistä tuskin jaksaa arkena noin myöhään katsoa..
Ite on kuoppansa kaivanut.
Vierailija kirjoitti:
Katsooko ihmiset yhä telkkaria? Tai siis nuoretkin?
Itse en tällaisena vähän alle 30 vuotiaana ole oikein koskaan oppinut television katsomiseen. Mielenkiintoisia ohjelmia löytyy netinkin kautta ja uutisetkin voi katsoa netistä nopeammin kuin ne tulisivat tv:stä. suomalaisesta televisiotarjonnasta tulee käytettyä lähinnä Yle Areenan palveluita. En edes muista koska olisin avannut telkkarin ihan oikeata tv:tä katsoakseni enkä netflixin tai pelaamisen vuoksi.
Kuvittelisin, että minua nuoremmilla tämä vielä korostuu. Ei siis ihme, että vanhan konseptin tv-kanavat on pulassa.
Sama juttu. En itseasiassa edes omista telkkaria. Joskus tulee telkkaria vilkaistua vanhemmillani käydessäni, mutta joka kerta totean ohjelmatarjonnan niin paskaksi, ettei kyllä oma telkkarittomuus harmita ollenkaan.
t. 23v
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin hyvän tutkijan tekemään matkailuohjelmaa Etelä-Amerikasta! Juha Hiltunen. Oikeasti, tosielämän Indiana Jones. Sana hallussa, osaa intiaanikieliä, tietää vaikka mitä.... Miksei media kaiva näitä oikeasti kiinnoststavia persoonia esiin vaan väkisin yritetään luoda sellaisia? Ihan eri kaliiperin tyyppi kuin nämä joka puolella elvistelevät Madventures-tyypit, jotka on niin olevinaan.
Nykykulttuuri on valitettavasti mennyt sellaiseksi, että vain elvistelyllä pääsee esille.
Mä olen katsonut aina Selviytyjiä, juurikaan muuta en Maikkarilta katso. Viime talvena piti alkaa uusi kausi Selviytyjistä ja yllättäen ei alkanutkaan. Nelosella samaan aikaan alkoi Haluatko miljönääriksi. Maikkarilla iskettiin paniikkinappulaa ja jätettiin Selviytyjät pois kokonaan, ilman infoa, ja tungettiin tähän se hirveä paska, joku Saturday night Live, vai mikä lie oli Riihilahtineen.
Maikkarihan tuon kisan hävisi taas 6-0. Ja tuo paniikki iski siis parissa päivässä ja kiireesti tehtiin muutoksia ohjelmakarttaan. Laitoin palautetta silloin, vastaus oli jokin lakoninen "Selviytyjät alkaa keväällä".
Ei ihme että konkurssin partaalla on.
ai zuvakit kuten haapala?