Maikkari konkurssissa
Maikkari on laskenut luottoluokituksessa c-luokkaan. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ei suoriudu veloistaan. Maikkarilla omistaa kuitenkin bonnier joka varmaan aikansa makselee tyttärensä velkoja ja palkkoja. Luulenpa, että jotain tapahtuu noin vuoden sisällä. Tässä murroksessa on kuitenkin joitakin voittajia. Ei siitä sen enempää.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi kun lopettivat Karpolla on asiaa, Onnenpyörän, Kymppitonnin ja Joka kodin asuntomarkkinat.
Kaikki MTV:ltä tuleva ohjelma on nykyään paskaa jota kukaan täysijärkinen ei viitsi katsoa.
Katsoin lapsena Onnenpyörää ja Kymppitonnia. Lapseni sen sijaan eivät ole koskaan katsoneet, nimenomaan halunneet katsoa, Putousta tai mitään niistä lauantai-illan roskaohjelmista joita kanava on viime vuosina suoltanut. (Katson itse Maikkarilta tai AVA:lta Grand Designs -sarjaa, joten tiedän ohjemamainosten perusteella mitä suunnilleen on menossa). En ole ihan varma onko Salkkaritkaan ollut panostuksen arvoinen ohjelma?
Mutta sääli, yhteiskunta ei saa vajota yhden totuuden Ylen varaan.
Onko kaupallisen median totuus sitten parempi? Mitkä ovat kaupallisen kanavan vaikuttimet, kuinka paljon omistajataho ja sen intressit vaikuttavat kaupallisen kanavan uutisointiin?
Ylen ulosantiin vaikuttaa paljon kulloinenkin hallitus ja sen voimasuhteet.
Täysin riippumatonta kanavaa meillä ei ole.
MV-TV:tä kuumeisesti odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
vorssan zuwaccilehen päätoimittaja on sanni graham laskoksen isä. ullatus. kohta ei oo lukijoita sillä kortilla. paikallisten mukaan se ei ole enää lehti vaan kortti kun niin ohut. siis aivan törkeetä valehtelua siinä vessapaprussa
Ja tietää tekevänsä paskaa, kun vielä poistaa itse juttujaan, kun totuus tulee ilmi - tiedätte missä.
Ai että mä nautin pari pvä sitten kun eräässä tapahtumassa vorsaassa eräs henkilö huusi mtv ja hesarin toimittajille että häipykää! valehtelijat!! (kummallekin erikseen)
Tables are turnin my friends : D kohta on paljon toimittelijoita, ja moderaattoreita !!!?? työttömänä!
Totuus ei pala tulessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa MTV Uutisten slogan: "Parasta uutispalvelua".... Juu juu, parasta on.....
Seitsemän uutiset kestää n. 5-10 minuuttia, viikonloppuisin kympin uutisetkaan ei kestä kuin jotain 10 minuuttia.
Ja kaikki maikkarin svaqqi-uutiset pitää tarkastaa etu- tai jälkikäteen - tiedätte kyllä mistä.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävi kun lopettivat Karpolla on asiaa, Onnenpyörän, Kymppitonnin ja Joka kodin asuntomarkkinat.
Kaikki MTV:ltä tuleva ohjelma on nykyään paskaa jota kukaan täysijärkinen ei viitsi katsoa.
Formulat ja SM-LIIGA loppuivat myös.
Mä oon nyt vaan ihan liian älykäs katsomaan (S)alkkareita ja PisuPossea.
Ja Uunot on katsottu aikanaan leffateattereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin lapsena Onnenpyörää ja Kymppitonnia. Lapseni sen sijaan eivät ole koskaan katsoneet, nimenomaan halunneet katsoa, Putousta tai mitään niistä lauantai-illan roskaohjelmista joita kanava on viime vuosina suoltanut. (Katson itse Maikkarilta tai AVA:lta Grand Designs -sarjaa, joten tiedän ohjemamainosten perusteella mitä suunnilleen on menossa). En ole ihan varma onko Salkkaritkaan ollut panostuksen arvoinen ohjelma?
Mutta sääli, yhteiskunta ei saa vajota yhden totuuden Ylen varaan.
Onko kaupallisen median totuus sitten parempi? Mitkä ovat kaupallisen kanavan vaikuttimet, kuinka paljon omistajataho ja sen intressit vaikuttavat kaupallisen kanavan uutisointiin?
Ylen ulosantiin vaikuttaa paljon kulloinenkin hallitus ja sen voimasuhteet.
Täysin riippumatonta kanavaa meillä ei ole.
Ei se parempi ole, mutta tilanne jossa on vain yksi totuus on hyvin, hyvin vaarallinen.
Ylä Anttila allekirjoitti vetoomuksen luotettavan uutisoinnin puolesta. Tarkoittaa siis siitä, että kaikissa uutisissa tulee ohjelmaa jostakin maahanmuuttajakalasta, joka on matkalla Tampereelta Kreikkaan. Samaan aikaan ihmiset on lukenut tänä aamuna jo yli 100 000 kertaa tietoa nurmijärveltä ja forssasta. Tästä ylä ala Anttila ei voi mainita sanaakaan. Allekirjoittelee vaan muiden konkurssifirmojen kanssa vetoomuksia.
Toivottavasti MV aloittaa pian oman tv-kanavan. Siitä olen valmis maksamaankin.
Kun uutisoi potaskaa ja näyttää pelkkiä ikivanhoja uutisointeja niin ei pitäisi olla yllätys että käy paskasti.
Sanoma oyj, teidänkin vuoronne tulee.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin oli yksi ajankohtaisohjelma eli 45 minuuttia, sekin piti lopettaa sitten...
Varmaan ne formuloiden oikeudet on niin kalliit että kaikki järkevät ohjelmat pitää lopettaa.
Tuntuu, että TV-ohjelmien taso on ollut laskussa siitä asti kun reality-buumi alkoi. Tuntui että muistakin ohjelmista tuli hutaisten tehtyjä... muistatteko sen typerän Huuma-ohjelman? Se tuntui olevan lopun alkua.
Putousta en katsele, mutta se ei minun mielestäni ole siitä ihan kehnoimmasta päästä. Pikemminkin ihmetyttää päättömät Posset ja muut vastaavat; aina on joku uusi typerä keskusteluohjelma tyyliin "Veitola ja Enbuske jututtavat samoja turhia julkkiksia joilla ei ole mitään sanottavaa" tai "Veitola menee yökylään tekemään sisällötöntä haastattelua jostain julkimosta", ja ulkomailta ostetaan jotain luokattoman huonoja komedioita täyteohjelmaksi, jne. Ohjelmapaikoissakaan ei ole paljon järkeä - esimerkiksi Rikoksista pahin on ihan tasokas ohjelma, mutta tulee hirveän myöhään. Mentalistin kanssa oli muistaakseni sama. Se oli ihan hauska ja viihdyttävä, eikä mikään erityisen verinen sarja, mutta laitettiin kovin myöhäiseen ajankohtaan.
Ei koske toki pelkkää Maikkaria, mutta sen tason lasku on ollut todella yllättävää. 45 minuuttia -ohjelman lopettaminen oli selvä merkki siitä, ettei Maikkaria enää kiinnosta kuin mennä siitä mistä aita on matalin. Ja se on kostautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vorssan zuwaccilehen päätoimittaja on sanni graham laskoksen isä. ullatus. kohta ei oo lukijoita sillä kortilla. paikallisten mukaan se ei ole enää lehti vaan kortti kun niin ohut. siis aivan törkeetä valehtelua siinä vessapaprussa
Ja tietää tekevänsä paskaa, kun vielä poistaa itse juttujaan, kun totuus tulee ilmi - tiedätte missä.
se sama uutinen löytyy hämeen sanomista kokonaisena. varaudu nauruun. asiat käännetty taas aivan ylösalaisin. ite näin koko 3 tuntisen youtubevideon tapahtumista, tiän miten asiat on. ja se opettajahäirikkö nolas ittensä aivan täysin..
http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/313436-forssan-mielenoso…
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin pari pvä sitten kun eräässä tapahtumassa vorsaassa eräs henkilö huusi mtv ja hesarin toimittajille että häipykää! valehtelijat!! (kummallekin erikseen)
Tables are turnin my friends : D kohta on paljon toimittelijoita, ja moderaattoreita !!!?? työttömänä!
Sen maikkarin "toimittajan" häpeä oli käsinkosketeltavissa, kun se luikki kirjaimellisesti TAKAVASEMMALLE, kun hollantilainen sanoi sille suorat sanat. Sitä hesarin toimittelijaa en ookaan nähny. Onko siitä video jossain?
Vierailija kirjoitti:
Uskollisimmat vasemmistoänkyrät palkataan YLE:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Jep. Naurattaa kun mammat täällä toivoo toimittajille potkuja ja sitten ne toimittelijat menevätkin Ylelle, saavat 5000 euron kk-palkkaa ja kukapas maksaa? No, mammat tietenkin. :=)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se sama uutinen löytyy hämeen sanomista kokonaisena. varaudu nauruun. asiat käännetty taas aivan ylösalaisin. ite näin koko 3 tuntisen youtubevideon tapahtumista, tiän miten asiat on. ja se opettajahäirikkö nolas ittensä aivan täysin..
http://www.hameensanomat.fi/uutiset/kanta-hame/313436-forssan-mielenoso…
HämeenSanomissa vaihtui päätoimittaja jokin aika sitten. Edellinen Rauno Lahti oli liian tolkullinen ja hyvä vissiin. Ja kyllä on täälläkin naurettu sille pissisopelle mikroshortseissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Jep. Naurattaa kun mammat täällä toivoo toimittajille potkuja ja sitten ne toimittelijat menevätkin Ylelle, saavat 5000 euron kk-palkkaa ja kukapas maksaa? No, mammat tietenkin. :=)))
Ei ne pääse. Ylellä on paikat täys entisiä h*oria ja n*rkkeja. Mitä ironiaa.
Vierailija kirjoitti:
Maikkari on laskenut luottoluokituksessa c-luokkaan. Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että ei suoriudu veloistaan. Maikkarilla omistaa kuitenkin bonnier joka varmaan aikansa makselee tyttärensä velkoja ja palkkoja. Luulenpa, että jotain tapahtuu noin vuoden sisällä. Tässä murroksessa on kuitenkin joitakin voittajia. Ei siitä sen enempää.
Mitä ihmeen herutusta ja vihjailua tuo muka on? Ei siitä sen enempää? Faktat tiskiin tai gtfo.
Ihmisiä kuitenkin kiinnostivat ne erikoiset juontajapersoonat. Kun ohjelmat lopetettiin ja juontajat saivat virsua niin katsojatkin kaikkosivat. Viimeisenä Karhuvaara. Luulisi ettei noiden ohjelmien tuotanto juurikaan maksanut B-luokan ostosarjoja enempää.