Lapsen uusi ticket to heavenin puku ihan kurainen!
Mies laittoi sitten lapselle uuden ticket to heavenin puvun pihalle. Maksoi 119€! Nyt se on ihan kurainen! Meinasin että saisin myytyä sen 60-70€ ja ollaan vielä sovittu että se on ainoastaan kauppareissulla päällä. Tyttö oli halunnut sen ulos päälle ja idiootti mieheni oli tietysti suostunut. Että mua ärsyttää!!
Kommentit (10)
kalliiksi tulee jos kauppareissuja varten pitää olla omat vaatteet.
Miksi ostat lapselle 110e puvun vain kauppareissuja varten? Eikö ticketin haalareita voi pestä? Onneks en oo ostany yhtään sellaista...
Aika kallis kauppahaalari. Ikinä en ole Tickettiä ostanut täydellä hinnalla. Aina -40-50% alella.
1/5 koska joku tähän lähtee kuitenkin mukaan että "miksi olet ostanut lapsellesi niin kalliin puvun??!!". Itse elmukelmutan aina lapseni ennenkuin se lähtee ulos. Joo kyllähän se rapisee ärsyttävästi ja on vaikeampi liikkua eikä ei oikein saa henkeäkään, mutta puvun saa myöhemmin myytyä pois lähes uuden hinnalla.
Eikös se merkki ole jo lopetettu ja myydään nyt alehintaan joka paikassa loppuja?
Eli ajattelit kuitenkin maksaa 30e kauppareissupuvusta? Koska se on hieno? Ok.
Onhan tämä provo, mutta näitä on oikeasti. Mitä pienempi lapsi oli, sitä enemmän itsekin yritin vaatteita varjella. Sitten tajusin, että mitä hittoa, käyttöön ne on.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se merkki ole jo lopetettu ja myydään nyt alehintaan joka paikassa loppuja?
Ei ole lopetettu. Kyllä minä ihan vasta hiljattain tilasin puvun ellokselta. Pari kuukautta sitten, joskus toukokuussa ja ihan normaalihinnalla. Ap
No ihan oikeasti! Voin vaikka näyttää kuvan tilausvahvistuksesta. Laitan sen kohta tonne. Ap
Voi sinua. Surusi on mittaamaton ja mykistymme sen äärellä. Klo 12 pidämme yhdessä hiljaisen hetken. Toivon sinulle voimia koettelemuksessasi. Muista uskoa tulevaan äläkä unohda toivoa.
Lämpimin ajatuksin Ciraffe-pukuisen äiti
Ok