Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin tyttäreni päiväkirjaa ja nyt kaduttaa!

Vierailija
26.08.2016 |

Vein äsken tyttäreni huoneeseen puhtaat pyykit ja näin kirjan tietokonepöydällä, mistä en aluksi tunnistanut, että on henkilökohtainen päiväkirja joten päätin katsoa mikä kirja se on. Luettani ensimmäisen sivun ymmärsin sen päiväkirjaksi, mutta en pystynyt lopettamaan lukemista, uteliaisuus vei voiton. Selasin päiväkirjaa mikä oli jaettu lukuihin, silmiin osui heti luku ''panot'', siellä oli tarkat lukumäärät pojista ja nimistä sekä kuvauksia näistä panoista mikä sai minut voimaan äitinä pahoin, todella pahoin.. En sano mitään tarkkoja lukumääriä, mutta useita kymmeniä eri poikia ja akteja oli kirjattu tuohon päiväkirjaan. Laitoin kirjan takaisin siihen pöydälle ja sen jälkeen purskahdin itkuun, tyttäreni on 17v ja eihän seksi tuon ikäisenä kymmenien eri poikien kanssa ole normaalia, vai onko?

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka olisi ollutkin noin monen kanssa?

Hei haloo, kyse on mun tyttärestä ja aktit oli kuvattu todella tarkoin.

Ap

Joo, sun tytär ja kauheaa, mutta mitä se että onko aktit kuvattu tarkoin vai ei liittyy mitenkään mihinkään? Ne on mennyttä, et voi mitään sille jos tyttö on sellaisia akteja suorittanut. Varmasti on esim. nuoria miehiä joilla on samanlaisia kokemuksia eikä kukaan pidä sitä erityisen pahana.

Kyllä se ihan yhtä noloa.

No ei täällä kukaan niitä kauhistele, ei ole isät kirjoittamassa nettiin että mitä nyt teen mun poika on pannut montaa eri naista.

Koska sellaisia poikia ei ole olemassa ketkä olisivat tuohon ikään mennessä panneet useita kymmeniä tyttöjä, se on utopiaa. Tavallinen tuon ikäinen poika on pannut muutaman ehkä jopa viiden eri naisen kanssa max, useat eivät edes sitäkään vaan ovat neitsyitä ja vetelevät tassuun. Miehen pitää tehdä aina vaikutus jos haluaa saada jotain, naisen ei tarvitse kuin avata koivet.

Vierailija
82/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit vain yhden sivun niinkö? Mutta silti tiedät että kaikki 30 aktia oli kuvailtu todella tarkasti.. Aikas tihkuun on saanut tyttö kirjoittaa..

Herää kysymys mistä on kysymys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en oikein käsitä henk.kohtaisesti miten noihin lukemiin päästään. Itse olen lähes nelikymppinen ja maannut vain kahden eri miehen kanssa. Mutta mitäs sitä säästelemään..

Vierailija
84/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, sun tytär ja kauheaa, mutta mitä se että onko aktit kuvattu tarkoin vai ei liittyy mitenkään mihinkään? Ne on mennyttä, et voi mitään sille jos tyttö on sellaisia akteja suorittanut. Varmasti on esim. nuoria miehiä joilla on samanlaisia kokemuksia eikä kukaan pidä sitä erityisen pahana.

No ei täällä kukaan niitä kauhistele, ei ole isät kirjoittamassa nettiin että mitä nyt teen mun poika on pannut montaa eri naista.

Koska sellaisia poikia ei ole olemassa ketkä olisivat tuohon ikään mennessä panneet useita kymmeniä tyttöjä, se on utopiaa. Tavallinen tuon ikäinen poika on pannut muutaman ehkä jopa viiden eri naisen kanssa max, useat eivät edes sitäkään vaan ovat neitsyitä ja vetelevät tassuun. Miehen pitää tehdä aina vaikutus jos haluaa saada jotain, naisen ei tarvitse kuin avata koivet.

Juu avata koivet kunhan mies on tehnyt vaikutuksen. Kumpi tuli ensin muna vai kana?

Vierailija
85/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu avata koivet kunhan mies on tehnyt vaikutuksen. Kumpi tuli ensin muna vai kana?

Munista ja kanoista en tiedä, mutta sen tiedän, että nainen repäistiin miehen kylkiluusta kylkiäiseksi tähän maailmaan. Jokos sinä siellä makaat koivet auki?

Vierailija
86/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jakarilla on huono itsetunto. Ehkä hän on jäänyt jostain paitsi aiemmin.

Hyvää on se jos sinua kaduttaa, ymmärrät että toisen yksityisyyttä täytyy kunnioittaa.

Vierailija
87/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelleni päiväkirjasta, koska meidän keskenämme ei ole salaisuuksia. Mieheni itki kun kerroin mitä olen lukenut päiväkirjasta, hän valitti häpeää ja sanoi, että on ''paha olla'', kävimme mieheni kanssa rauhoittavalla kävelyllä. Olemme päättäneet olla keskustelematta asiasta tyttäremme kanssa, koska hän on jo sen ikäinen, että on kypsä tekemään omat päätöksensä, kai? Silti tieto hänen teoistaan korventaa sydämmiämme ja tuottaa häpeää..

Ap

Vierailija
88/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä edes, jos ne on ollut nuoria eikä jotain vanhoja limanuljaskoita.

Vierailija
89/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla jonnella on just nyt hauskaa...

Vierailija
90/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukusi Kuusamosta? Täällä päin on tuota sukupuolivietin kontrollihäiriötä aiheuttavaa geenivirhettä paljonkin.

Vierailija
91/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on tullut äitiinsä...

Vierailija
92/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin miehelleni päiväkirjasta, koska meidän keskenämme ei ole salaisuuksia. Mieheni itki kun kerroin mitä olen lukenut päiväkirjasta, hän valitti häpeää ja sanoi, että on ''paha olla'', kävimme mieheni kanssa rauhoittavalla kävelyllä. Olemme päättäneet olla keskustelematta asiasta tyttäremme kanssa, koska hän on jo sen ikäinen, että on kypsä tekemään omat päätöksensä, kai? Silti tieto hänen teoistaan korventaa sydämmiämme ja tuottaa häpeää..

Ap

:-D

Hyvin sä vedät!

Vierailija
93/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tuon ikäisenä neitsyt. Aika hurja luku tyttärelläsi ap, taitaa valitettavasti olla myös saanut jo mainetta.

Ja se "maine" haittaa miten?

On niitä ihmisiä, jotka elävät elämäänsä, ja sitten niitä jotka juoruavat toisten tekemisistä.

Kondomia tyttösi toivottavasti käyttää, niin välttyy taudeilta.

Ainakin parisuhteen muodostamiseen. Harva mies haluaa tyttöystäväkseen h*oraa tai kylän yleistä polkupyörää - panoksi joillekin miehille käy, mutta vaimo otetaan muualta.

Ehkä se mieskin otetaan muualta. Harjoitella voi vaikka niillä oman kylän pojilla...

Vierailija
94/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"luin tyttäreni/lapseni/teinini päiväkirjaa"-genre

http://www.vauva.fi/keskustelu/2461373/apua_tyttareni_paivakirja

http://www.vauva.fi/keskustelu/4411937/ketju/tyttaren_usko

http://www.vauva.fi/keskustelu/560295/ketju/vo_hyvanen_aika_nyt_kylla_m…

minäkin muistan, että  tämä kymmeniä hoitoja tarinakin ollut täällä aiemmin. Ap:n tyyli "mieheni itki" on ihan liian yliampuva ja kuulostaa monelta muultakin selvältä provolta.

Vierailija
95/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tärkeämpää olisi miehellesi nyt miettiä hänen ja tyttären suhdetta. Hakeeko tyttö miehiltä hyväksyntää jota Isältään ei ole saanut?

Sitten pääasiaan eli päiväkirjaan. Todellakin on väärin lukea kenenkään päiväkirjaa! Mun sisko kuoli tapaturmaisesti ollessaan 31v. Vanhempani löysivät hänen kotoaan päiväkirjat, idiootit lukivat ne ja tarjosivat minullekin luettavaksi. En todellakaan lukenut ja annoin heidän kyllä kuulla kunniansa mitä ovat menneet tekemään.

Vierailija
96/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele "kapteeni aika".

On vaikea hyväksyä että lapsi on kasvanut isoksi, voit vain vähitellen päästää irti.

Vierailija
97/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itkikö miehesi pettymystään koska oli luullut olleensa se ainoa?

Vierailija
98/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä maalla asui tuollainen perhe, jossa tämä viettikontrolli oli tavallista hauraampi. Muistan kuinka marjametsässä osuin paikalle kun kolme kylänmiestä hääräsi äidin kanssa ja perheen alaikäiset tyttäret seurasivat vierestä. Samanlaisia niistä tytöistäkin tuli aikanaan. Muuttivat lopulta etelään työn perässä.

Vierailija
99/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä täällä maalla asui tuollainen perhe, jossa tämä viettikontrolli oli tavallista hauraampi. Muistan kuinka marjametsässä osuin paikalle kun kolme kylänmiestä hääräsi äidin kanssa ja perheen alaikäiset tyttäret seurasivat vierestä. Samanlaisia niistä tytöistäkin tuli aikanaan. Muuttivat lopulta etelään työn perässä.

Siis ihanko oikeasti? Ei voi olla totta?

Vierailija
100/133 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan riparilla isosena, kun yksi 14-v tyttö tunnusti, että hänellä oli ollut yli 50 seksikumppania. Että kyllä näitä on.

No kyllä minäkin riparilla tunnustin Bodomin murhat. Että kyllä näitä on.

Isosia on kiva järkyttää, erityisesti seksipuheilla. Ne menee ihan punaisiksi.