Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin tyttäreni päiväkirjaa ja nyt kaduttaa!

Vierailija
26.08.2016 |

Vein äsken tyttäreni huoneeseen puhtaat pyykit ja näin kirjan tietokonepöydällä, mistä en aluksi tunnistanut, että on henkilökohtainen päiväkirja joten päätin katsoa mikä kirja se on. Luettani ensimmäisen sivun ymmärsin sen päiväkirjaksi, mutta en pystynyt lopettamaan lukemista, uteliaisuus vei voiton. Selasin päiväkirjaa mikä oli jaettu lukuihin, silmiin osui heti luku ''panot'', siellä oli tarkat lukumäärät pojista ja nimistä sekä kuvauksia näistä panoista mikä sai minut voimaan äitinä pahoin, todella pahoin.. En sano mitään tarkkoja lukumääriä, mutta useita kymmeniä eri poikia ja akteja oli kirjattu tuohon päiväkirjaan. Laitoin kirjan takaisin siihen pöydälle ja sen jälkeen purskahdin itkuun, tyttäreni on 17v ja eihän seksi tuon ikäisenä kymmenien eri poikien kanssa ole normaalia, vai onko?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On TODELLA väärin lukea kenenkään päiväkirjaa mutta jos tuo siis on totta, ei ole mielestäni normaalia että ala-ikäinen tyttö paneskelee ympäriinsä, tämäkö nyt on sitä nykyaikaa?

Vierailija
122/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki väittää että olen rikollinen koska kyllä minulla on oikeus lukea lapsieni päiväkirjoja ja seksiä pitäisi harrastaa vasta täysi ikäisenä ja vain lisääntymistarkoituksessa

Ap

Ja jotkut vieläkin ottaa ap:n tosissaan ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen että on mahdollista että tyttö tavallaan häpeää ettei vielä harrasta seksiä ja on alkanut kirjoittaa tollasta ja teeskentelee itselleen omaavansa seksi elämän. Olen melkein samanikäinen kuin hän eikä tuollainen olisi ollenkaan outoa.monethan valehtelee esim.olleensa yhdynnässä tai saattaa valehdella poikaystävä stäkin. Tosin jos miespuolisia kamuja on paljon niin on mahdollista että sitä seksiäkin on harrastettu.

Vierailija
124/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki väittää että olen rikollinen koska kyllä minulla on oikeus lukea lapsieni päiväkirjoja ja seksiä pitäisi harrastaa vasta täysi ikäisenä ja vain lisääntymistarkoituksessa

Ap

Ja jotkut vieläkin ottaa ap:n tosissaan ...

Tämä ei ollut minun kirjoittama.

Oikea Ap

Vierailija
125/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksella?

Hätähuuto?

Joku käyttää hyväksi?

Vierailija
126/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tuon ikäisenä neitsyt. Aika hurja luku tyttärelläsi ap, taitaa valitettavasti olla myös saanut jo mainetta.

Ja se "maine" haittaa miten?

On niitä ihmisiä, jotka elävät elämäänsä, ja sitten niitä jotka juoruavat toisten tekemisistä.

Kondomia tyttösi toivottavasti käyttää, niin välttyy taudeilta.

Ainakin parisuhteen muodostamiseen. Harva mies haluaa tyttöystäväkseen h*oraa tai kylän yleistä polkupyörää - panoksi joillekin miehille käy, mutta vaimo otetaan muualta.

Nykypäivänä naisen suurin tavoite ei ole päästä vaimoksi

Vierailija
127/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt surullisena huomiota sellaiseen seikkaan, että palstalla näyttää olevan kovin hyväksyvä, jopa aavistuksen kannustava, asenne tytön käyttäytymiseen. Miksi näin? Elämmekö todella sellaisessa yhteiskunnassa jossa on suotavaa altistaa itsensä vaaroille jo pienestä pitäen? Luulin että olisimme kehittyneet jo yhteisönä sen verran että tulevilla sukupolvilla olisi paremmat lähtökohdat elämään kuin itsellämme. Seksi tuossa iässä ei ole perusteltua, eikä ainakaan tuossa määrin mitä ap:n kirjoituksessa esiintyi. Tyttö vaikuttaa jopa hyväksikäytetyltä ja mahdollisesti hän on rikki sisältä. Tämä on surullinen ajatus.

Ei ei ja ei.

Kommentoijat pääasiassa kritisoivat tätä ap:ta, eivätkä edes ota kantaa "tyttöön". Tyttö lainausmerkeissä siksi, että eihän hän ole kenellekään kommentoijalle todellinen henkilö, vaan ap:n tarinan sivuhenkilö. Hän tarinan "äitinä" rikkoo viestintäsalaisuutta ja pettää lapsensa luottamuksen, twistinä se, että tällä tavoin saa tietoonsa jotain moraalitonta ja kauhistuttavaa.

Ap:n tarinassa on hyvin paljon piirteitä, jotka ovat tyypillisiä trollaamiselle. Siksi kommentoijat suhtautuvat siihen trollaamisena, ja koko ketjuun viihteenä.

Viimeistään siinä vaiheessa kun ap ja hänen pahaa oloaan itkevä miehensä lähtevät yhdessä kävelylle lievittäkseen mielenjärkytystään, ja ap tulee sen jälkeen vielä palstalle avautumaan tästäkin käänteestä, jokainen täysjärkinen tajuaa mistä on kyse.

Vierailija
128/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, minäkin luin tyttäresi päiväkirjan. Minut mainitaan myös panot-osiossa. Olen se hevosen kullilla varustettu viisikymppinen yönmusta herrasmies.

Vierailija
129/133 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarinassa todellisuus muuttuu fiktioksi kahteen kertaan. Ensin silloin, kun tarinan tyttö kirjoittaa päiväkirjaansa, toisen kerran kun kertoja-ap kirjoittaa siitä tänne.

Ap:lla ei ole mitään tytön päiväkirjan lisäksi, joka osoittaisi, että tytön seksikirjoituksissa on kyse todellisista tapahtumista eikä tyttären kaunokirjallisista harjoituksista. Eikä meillä lukijoilla taas ole yhtään mitään muuta kuin Ap:n viestit kertomassa, että mitään on edes tapahtunut.

Ei tämä kertomus ainakaan minua saa kauhistelemaan ap:n tyttären seksuaalista aktiivisuutta tai hänen tapaansa lueskella asioita jotka eivät tänne kuulu. Sehän olisi vastaavaa, kuin kauhistella Aku Ankan huonoja kasvattajantaitoja... tuohtumista fiktiosta.

Vierailija
130/133 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti kaunis tytär. Jos jotain positiivista hakee.

Ei tarvi olla kaunis kunhan on helppo.

Vierailija
131/133 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla jokin vaihe. Kyllä hän siitä iän myötä rauhottuu. Älä myönnä lukeneesi päiväkirjaa.

Kuinka normaalia on vaihe mikä sisältää seksiä yli 30 pojan kanssa? En ajatellutkaan myöntää, itseasiassa toivon, että en olisi edes katsont koko kirjaa.

Ap

Tää on se syy, miksi päiväkirjat ja vastaavat ovat yksityisiä.

Terapeutit puhuvat (ainakin angloamerikkalaisessa alan kirjallisuudessa) "henkisestä insestistä" kun vanhempi tutkii päiväkirjat ja lukee kirjeet, riistää yksityisyyden.

Seksikäyttäytyminen on lapsesi iän ja kehitystason mukaan hänen yksityisasiansa. Se muodostunee arvomaailman ja tunne-elämän pohjalta. Jos jotain on vialla, on luotettava siihen, että tuon ikäinen avautuu asiasta itse.

Kun olet mennyt tutkimaan päiväkirjaa, kannat nyt asian ihan itse.

Vierailija
132/133 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä, loukkasit tyttären yksityisyyttä!

Vierailija
133/133 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yhtään miestä linjoilla joiden vaimo/tyttöystävä on ollut esim yli 50 miehen kanssa ennen nykyistä suhdetta? Itsestä tuntuisi lähes kuvottavalta olla tuollaisen naisen kanssa!

Tiedän yhden tapauksen jossa naisen menneisyys paljastui miehelle. Tosin he vain seurustelivat ja olivat 25v. Kyllähän siitä ero tuli enkä ihmettele. Mies oli tavannut kaksi miestä samana iltana baarissa jotka olivat olleet hänen tyttöystävänsä kanssa.. siitä sitten vyyhti alkoi avautua. Aika karua seurattavaa oli.

Kai olemme vain seksuaalisesti rajoittuneita kun täällä apn tyttären käytöstä puolustellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän