Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin tyttäreni päiväkirjaa ja nyt kaduttaa!

Vierailija
26.08.2016 |

Vein äsken tyttäreni huoneeseen puhtaat pyykit ja näin kirjan tietokonepöydällä, mistä en aluksi tunnistanut, että on henkilökohtainen päiväkirja joten päätin katsoa mikä kirja se on. Luettani ensimmäisen sivun ymmärsin sen päiväkirjaksi, mutta en pystynyt lopettamaan lukemista, uteliaisuus vei voiton. Selasin päiväkirjaa mikä oli jaettu lukuihin, silmiin osui heti luku ''panot'', siellä oli tarkat lukumäärät pojista ja nimistä sekä kuvauksia näistä panoista mikä sai minut voimaan äitinä pahoin, todella pahoin.. En sano mitään tarkkoja lukumääriä, mutta useita kymmeniä eri poikia ja akteja oli kirjattu tuohon päiväkirjaan. Laitoin kirjan takaisin siihen pöydälle ja sen jälkeen purskahdin itkuun, tyttäreni on 17v ja eihän seksi tuon ikäisenä kymmenien eri poikien kanssa ole normaalia, vai onko?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka olisi ollutkin noin monen kanssa?

Hei haloo, kyse on mun tyttärestä ja aktit oli kuvattu todella tarkoin.

Ap

Joo, sun tytär ja kauheaa, mutta mitä se että onko aktit kuvattu tarkoin vai ei liittyy mitenkään mihinkään? Ne on mennyttä, et voi mitään sille jos tyttö on sellaisia akteja suorittanut. Varmasti on esim. nuoria miehiä joilla on samanlaisia kokemuksia eikä kukaan pidä sitä erityisen pahana.

Vierailija
22/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiik, 17-vuotias on seksuaalinen olento. IIIIIIk. Mihin tämä maailma on menossa? /s.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 17v vielä neitsyt ja se hävetti silloin, mutta jälkeenpäin ajateltuna luojan kiitos.. t. Vähän ajettu

Vierailija
24/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iiiiik, 17-vuotias on seksuaalinen olento. IIIIIIk. Mihin tämä maailma on menossa? /s.

Ei ole mielestäni normaalia maata yli 30 pojan kanssa tuohon ikään mennessä.

Ap

Vierailija
25/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikään käytöksestä ei ole viitannut siihen, että tyttö on yleinen patja?

Kyllä minä muistan pari tyttöä, joilla miehiä varmasti vähintään tuon verran oli tuossa iässä ollut. Tosin kyllähän ne tytöt istuikin joka viikonloppu (ja joskus viikollakin) jonku bemarin kyydissä siideriä litkien, piparia annettiin vissiin jokaiselle joka osti vaikka tupakkaa.

Vierailija
26/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmallinen isäsuhde. Oletko yksinhuoltaja? Taitaa hakea miesten hyväksyntää ja huomiota seksillä kun oma isä ei sitä ole antanut (siis hyväksyntää ja huomiota).

Vierailija
27/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on enimmäkseen wt-porukkaa, joka aloittaa seksin aikaisin. Fiksu aloittaa täysi-ikäisenä ja pitkäaikaisen kanssa.

Fiksun perheen tyttö voi toki hairahtua, kuten ap:n tyttö.

Vierailija
28/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini luulee edelleen, että nykyinen mieheni oli ensimmäiseni. Olin 19 kun tavattiin. Siihen mennessä olin ollut 40 miehen kanssa. Nyt avioliitossa ja ihan kunnollinen minusta tuli 😊 Rakastan edelleen seksiä, nyt siihen riittää tuo yksi mies. Älä huoli. Karman laki. Äitini olisi pyörtynyt jos olisi lukenut päiväkirjojani 😂

N26

Vierailija
29/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmallinen isäsuhde. Oletko yksinhuoltaja? Taitaa hakea miesten hyväksyntää ja huomiota seksillä kun oma isä ei sitä ole antanut (siis hyväksyntää ja huomiota).

En ole yksinhuoltaja, mieheni eli tyttäreni isä asuu kanssamme ja meillä on ihan normaali keskiluokan perhe.

Ap

Vierailija
30/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan riparilla isosena, kun yksi 14-v tyttö tunnusti, että hänellä oli ollut yli 50 seksikumppania. Että kyllä näitä on.

Onhan näitä. Ja taustalla jäätävä epävarmuus, joten ap voinee miettiä, missä meni vikaan että tyttären täytyy hakea hyväksyntää olemalla tuhannenmunankakku. Tämä ei ole ilkeyttä vaan totuus. Itse hain myös, koska isäni kohteli minua niin kaltoin.

Vierailija
31/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka olisi ollutkin noin monen kanssa?

Hei haloo, kyse on mun tyttärestä ja aktit oli kuvattu todella tarkoin.

Ap

Minkälainen tyttö jättää vapaasti muun perheen luettavaksi tällaisen päiväkirjan?

Vierailija
32/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sitten tänne tulla kertomaan melkein täysikäisen tyttäresi seksielämästä??? Mitä odotit? Toisten päiväkirjojen, kirjeiden , tekstarien ym. lukeminen on Suomen laissa kielletty.

Sitten toki tulee mieleen, millainen äiti/kasvattaja olet, jos tuo on lopputulos?

Ehkä sinun pitää hankkia joku mukava harrastus, ettet ehtisi lukea tyttäresi päiväkirjoja.

ps. muistelehan omaa nuoruuttasi...

Vierailija
33/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini luulee edelleen, että nykyinen mieheni oli ensimmäiseni. Olin 19 kun tavattiin. Siihen mennessä olin ollut 40 miehen kanssa. Nyt avioliitossa ja ihan kunnollinen minusta tuli 😊 Rakastan edelleen seksiä, nyt siihen riittää tuo yksi mies. Älä huoli. Karman laki. Äitini olisi pyörtynyt jos olisi lukenut päiväkirjojani 😂

N26

Säälin miestäsi, tietääkö miehesi, että olet ollut miestennielijä hupakko?

Vierailija
34/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää. Kuulostaa rikkinäiseltä ihmiseltä.

Vierailija
35/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luit tyttären päiväkirjaa? Haluaisitko itse, että oma äitisi olisi lukenut sinun vastaavaa?

Valitettavaa käytöstä tyttärellä, mutta kasvatuksen hedelmiä tässä poimitaan. Tottakai myös kaveripiiri ja yleinen tilanne vaikuttaa.

Vierailija
36/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten tänne tulla kertomaan melkein täysikäisen tyttäresi seksielämästä??? Mitä odotit? Toisten päiväkirjojen, kirjeiden , tekstarien ym. lukeminen on Suomen laissa kielletty.

Sitten toki tulee mieleen, millainen äiti/kasvattaja olet, jos tuo on lopputulos?

Ehkä sinun pitää hankkia joku mukava harrastus, ettet ehtisi lukea tyttäresi päiväkirjoja.

ps. muistelehan omaa nuoruuttasi...

Olen harrastanut seksiä 3 eri miehen kanssa elämäni aikana, kaksi näistä oli poikaystäviä ja kolmas nykyinen aviomieheni, olen siveellinen kunniallinen nainen. Kiitos huolenpidostasi.

Ap

Vierailija
37/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko yhtä järkyttynyt, jos kyseessä olisi poika?

Vierailija
38/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun järkytyksen, ap, mutta minusta on todella törkeä yksityisyyden loukkauus lukea toisen henkilökohtaista päiväkirjaa, että vähän niin ku oma moka..

Vierailija
39/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap kivaa olla rikollinen?

Vierailija
40/133 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kivaa olla rikollinen?

Minun ja mieheni talo, kiitos huolenpidostasi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän