Kauneinta mitä sulle on tänään sanottu?
ev
Kommentit (59)
Sua tulee kyllä ikävä :) Työpaikkaa vaihtava työkaveri sanoi tänään.
"Olet niin kaunis! Kohta pitää alkaa varmaan potemaan mustasukkaisuutta. Miten ne sun miespuoliset työkaverit töissä?" -sanoi mies kun haki minut töistä. (Olen laihtunut 30 kg ja mies tykkää.) Lapset oli kyydissä, joten mies myös peitellysti kiitti (lasten takia) viime yöstä kun sekstaitiin kiihkeästi illalla, puhui että oli ollut ihanaa.
"X (minun nimeni siis) on hyvä opettaja."
Oppilaan suusta siis, tuli hyvä mieli :)
"Olen umpirakastunut." -miesystävä
ja kyllä mieltä lämmitti myös:
"I miss your cooking." -ulkomaalainen kaveri, joka vieraili ekaa kertaa Suomessa luonani puolisen vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri pyysi aamulla yhden tupakan. Kun annoin, hän halasi ja sanoi love you! Ja vaikka on miespuolinen, ei hän sillä mitään sen kummempia tarkoittanut.
Onko se homo?
"Äiti sä oot ihana!", sanoi 9-vuotias poikani ja halasi.
Mieskin suunnitteli hoitelevansa työnsä niin, et ehdittäis olla huomenna yhdessä koko perheellä. Aina vaan tuntuu hyvältä 😊
Hyvää makkarasoppaa (mies), moi (komea miesmyyjä ruokakaupassa) ja lämmitti mieltä ne hymytkin joita sain lenkillä vastaantulleilta naisilta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri pyysi aamulla yhden tupakan. Kun annoin, hän halasi ja sanoi love you! Ja vaikka on miespuolinen, ei hän sillä mitään sen kummempia tarkoittanut.
Onko se homo?
Haha! Ei ole. Ainakaan mun tietääkseni. :) Hän on naimisissa.
"Onpa sulla todella upeat hiukset!" Random vastaantulija lausahti tämän äsken. Outoa, kun minulla on lyhyt tukka eli av:lla oppimani mukaan olen ruma ja vastenmielinen 😁
"Kiitos ja hyvää viikonloppua" -automarketin kassa. Eivät hekään aina viikonloppuja toivottele, mutta olinkin ennen perjantaitungosta.
Äiti olet kaunis. -lapset 5v ja 3v.