Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoimmat mielitekosi raskaana?

Vierailija
26.08.2016 |

Tilasin justiinsa jauheliha-ananas-herkkusieni-paprika-salami -pizzan kun alkoi tehdä mieli :D mitä omituista itse söitte tai halusitte syödä raskaana?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielin ensimmäisen ja ainoan kerran elämässäni.

Vierailija
2/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollu koskaan raskaana, mutta e-pillerit sai mut himoitsemaan kaikkea makeaa aivan kamalasti. Onneksi lopetin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman mausteiden ruuat ja kiinalainen ruoka erityisesti.

Vierailija
4/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiset pizzayhdistelmät olivat kanssa itselleni tuttuja. Laskiaispullat oli toinen, tein aina itse ja söin vaikka vuodenaika oli täysin väärä

Vierailija
5/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksut, pussi päivässä. Onneksi olin vain kerran raskaana. En edes tiedä, mikä juustonaksujen nimi on oikeasti, en ole syönyt ainakaan 10 vuoteen.

Vierailija
6/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viipaloin juustoa lautaselle ja sulatin mikrossa ja söin. nyt ei tulis mieleenkään :D

Vierailija
7/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaiset maustepippurit sellaisenaan, söin kourakaupalla. Varsiselleri ja erityisesti ihan ne sisimmät varret ja lehdet. Vihreät oliivit. Tuoretta persiljaa meni ihan punttikaupalla.

Varsiselleri ja persilja palaavat edelleen himotuimmat -listalle, jos hemoglobiini laskee ilman raskauttakin.

Vierailija
8/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpalat. Vedessä piti olla niitä paljon ja söin niitä paljaaltaankin.

Vierailija
9/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuavaahto. Kuola oikein valui. En kuitenkaan maistanut, mutta lähellä se oli. :D

Vierailija
10/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5lasta kirjoitti:

Kokonaiset maustepippurit sellaisenaan, söin kourakaupalla. Varsiselleri ja erityisesti ihan ne sisimmät varret ja lehdet. Vihreät oliivit. Tuoretta persiljaa meni ihan punttikaupalla.

Varsiselleri ja persilja palaavat edelleen himotuimmat -listalle, jos hemoglobiini laskee ilman raskauttakin.

Persilja runsaasti käytettynä voi aiheuttaa keskenmenon.

Vierailija
11/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuavaahto. Kuola oikein valui. En kuitenkaan maistanut, mutta lähellä se oli. :D

Oi. Vaahtoava pesusieni. :p

Vierailija
12/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättyjä,pannukakkua ja munakasta...ja paljon!!

Vierailija
13/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinaattilettuja riisikakun päällä ja kananuudelit 😄

N22

Vierailija
14/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini äiti kertoi himonneensa muurauslaastia raskaana ollessaan (heillä oli remppa meneillään). Kuulemma mietti monta kertaa päivässä, että kun se tuoksuu niin hyvältä, sen on pakko olla hyvää.

Raskauden jälkeen moista mielitekoa ei esiintynyt ikinä :D

Vierailija
15/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastikkeet, aina piti olla ruokana joko jotain lihaa ja kastiketta tai salaattia ja salaatinlastiketta, ja sitä soossia ei sitten säästelty, nyt ajatuskin kuvottaa :D tai siis kyllä edelleenkin voin niitä sopivasti syödä, mutta en niin että koko ruoka uisi siinä soossissa xD

Vierailija
16/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt kananmunat, appelsiinit, paahtoleivän päälle ketsuppia, juustoa, pizzamaustetta ja uuniin. Pantterikarkit. Nykyään niitä ei saa raskaana syödä.

Vierailija
17/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalipanoja.

Vierailija
18/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten jauhelihaperunasoselaatikko. Olen syönyt sitä viimeksi ihan pienenä, mutta nyt sitä on saatava melkeinpä päivittäin.

Toinen mitä tekee mieli koko ajan on skonssit. Niitä olen maistanut kerran elämässäni enkä muista enää edes miltä maistuvat. Pakkohan niitä on nyt sitten tehdä viikonloppuna. 

Vierailija
19/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään outoja mielitekoja, jollei outona pidetä sitä, että himoitsin terveellistä ruokaa. Erityisesti muistan himoinneeni näkkileipää, raejuustoa ja hedelmiä. Kun taas esim. alkoholi ja rasvaiset ruuat yököttivät. Voi miksei se moodi jäänyt päälle loppuiäkseni, kyllä oisin eri sutjakka.

Vierailija
20/23 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti hyvin kaikkiruokainen ja syön mitä vain heinäsirkoista sammakonreisiin ja mädätettyyn kalaan. Raskaana en voinut sietää edes mausteiden tuoksua ja halusin syödä vain suomalaisia perinneruokia lihapullista makaroonilaatikkoon, eli todella poiketen normaalista ruokavaliostani.

Suuria himoja ei ollut, mutta kaipasin raikasta ja kirpeää, esim. happamia vihreitä omenoita ja rypäleitä. Söin viinirypäleitä pari rasiaa viikossa ja vasta juuri raskauden jälkeen kuulin, että rypäleissä on kaikista eniten torjunta-ainejäämiä, eli eivät todellakaan ole hyvästä.