Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin tuossa kaverini parisuhdetta

Vierailija
26.08.2016 |

Oltiin lähdössä yhdessä autolle. Kaverini piti tankata, mutta sitten huomasikin, että mies oli tankannut. Kun kaverini käy kaupassa, mies kantaa ostoksista raskaimmat. Mies ei ikinä paukauttaisi ovea kaverini naamalle. Hän jakaa lapsenhoitovastuun tasan. Eikä kaverini todellakaan ole mikään hauras kukkanen, vaan älyttömän hyväkuntoinen, upea uranainen

Oma mies ajaa auton tyhjäksi, ei tasan tee mitään epämukavaa, kuten auta kotina, kaupassa tai lasten kanssa. Ovet tulee silmille.

Tätä seuranneena olen miettinyt, että parempaakin voisi olla. Minullekin voisi jossakin olla tuollainen mies. En silloin teininä paremmasta tiennyt, kun omien vanhempien parisuhde oli mitä oli. Ehkä voisi lähteä eteenpäin...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run Forrest Gump, run, ruuuuunnn!

Vierailija
2/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Tuli surullinen olo puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin :) Olet viisas nainen nyt. Ennen olit tietämätön tyttönen :) Tsemppiä sulle!

Vierailija
4/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osaat muuten upeesti kirjoittaa tuntojasi. Sen huomaa siitäkin, että yläpeukkuja satelee :)

Vierailija
5/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä yleensä kohdellaan niin kuin hän itseään antaa kohdeltavan. Jos haluat parantaa tuollaista huomaavuutta parisuhteessasi, niin aloittaisin itse parantamalla omia tapojani ja vaivihkaa myös itse parempaa kohtelua pyytämään.

Vierailija
6/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran, oma valintasi. Mitähän miehesi mahtaisi kirjoittaa muuten sinusta?

Vierailija
7/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut monessa suhteessa, että mies on monesti semmoinen hiljainen ja alistuva (tekee kaikki raskaimmat jutut jne) ja nainen yliitsevarma päällepäsmäri.

Vierailija
8/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukauttaako oma miehesi oven naamallesi? Minulle on käynyt niin mutta mies yrittää opetella käytöstapoja, seuraavalla kerralla piti minulle ovea auki kun mainitsin asiasta. Auton ovet saan itsekin auki, se on helpompaa ja nopeampaa.

Vierailija
9/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ikävältä kuulostaa sun ja miehesi suhde. Tollastahan se monilla on, toista ei arvosteta eikä huomioida mitenkään :( jos miehesi kanssa et ole onnellinen etkä saa minkäänlaista arvostusta, suosittelen lähtemään. Välttämättä et tuollaista kultakimpaletta löydä kuten kaverillasi, mutta varmasti on turha ainakin odotella että nykyinen ukkosi muuttuu parempaan.

Vierailija
10/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Kiitos mielikuvasta, jossa nainen jo vuosien ajan on antanut oven lämähdellä silmille kun mies ei tajua pitää sitä auki. Aamupalapöydässö mies välillö ihmettelee, että mistä sulla taas on tullut mustelma naamaan ja nainen mököttää:"no mistäköhän olis tullu niin".

Vierailija
11/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että tiettyjä asioita pitää itsestäänselvänä, tai ei oikeastaan edes huomaa ennen kuin joku huomauttaa. Minun ystävä toiselta paikkakunnalta oli käymässä meillä viikonlopun verran, ja ihmetteli just tuollaisia asioita: että mies kantoi aina autosta vauvan turvakaukalon sisälle, toi myös kauppakassit, kuskasi meitä joka paikkaan (minulla ei ole ajokorttia) aukoi meille ovet ym. Siivosi ja järjesteli oma-aloitteisesti, hoiti yhtenä yönä vauvan syötöt ja toisena aamuna sain nukkua niin pitkään kun halusin kun mies nousi vauvan kanssa ylös.

Sanoi että on sulla kyllä harvinaisen hyvä mies; ei läheskään kaikki ole tuollaisia. Olin kyllä ajatellut että kaikki tämä on ihan normaalia. Mutta olen toki samaa mieltä että mieheni on ihana <3

Vierailija
12/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko sinä itse miehellesi oven? Entä tankkaatko auton hänelle?

Vierailija
13/13 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joillekuille ei kehity minkäänlaista perushuomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan. Kuka voi olla niin töykeän välinpitämätön inhoke, että antaa oven lävähtää toisen edestä kiinni? Ja veläpä oman elinkumppanin, jonka kanssa on liikkeellä. Kamalaa.

Koita kerätä voimia ja lähteä ap, itseluottamuksesi ja omanarvontuntosi ovat pian pakkasella miehesi ansiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi