Peppuseksi ja senjälkeinen tyhjennys. Miten teette?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Juuri hävisi 4 uutta ketjua mutta tämä ketju se vaan on ja pysyy. MODEN MORAALI?
Ilmoita sinäkin Sanoma ryhmälle, niin on moni jo tehnyt!
Ulos tuollainen " valvoja"!!
Tyhjennän todella huolellisesti bidee suihkulla ennen seksiä. Seksin jälkeen en mitenkään koska ei ole tarvetta tyhjentää eli spermat saa olla sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri hävisi 4 uutta ketjua mutta tämä ketju se vaan on ja pysyy. MODEN MORAALI?
Mitäpä sitä totuutta kieltämmähän.
Pieru se kiihottaa minnuukin. Ku oikein piukkapyllyinen naine päästää.
Ystävällisin tervehisin Moderaattori
Onhan tämän ketjun (ainakin alkupään) oltava sääntöjen mukainen, kun on saanut vuodesta 2016 olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten helvetissä tää ketju saa olla täällä ja ihan asiallisia poistellaan? 🤦
Täähän on hauska. En ole vähään aikaan hekotellut näin paljon kuin lukiessani tätä ketjua.
Tämä on oksettava, sairas ketju.
Ja en ole tosikko.Ootko ikinä harrastanut seksiä? Siinä haisee pieru ja kuuluukin. Se on eläimellistä ja hikistä. Likaista...
Kiitos kysymästä. Kyllä olen, NORMAALIA AVIOseksiä mieheni kanssa.
T. N 52v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on hauska. En ole vähään aikaan hekotellut näin paljon kuin lukiessani tätä ketjua.
Ja en ole tosikko.Ootko ikinä harrastanut seksiä? Siinä haisee pieru ja kuuluukin. Se on eläimellistä ja hikistä. Likaista...
T. N 52v.
Jännää kuitenkin miten kiinnostuneena ja kiihottuneena selata anaaliseksiä käsittelevää ketjua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N 52v.
Päästeletkö sellaisia vaimeita oih, oih, oih ääniä samalla kun heiluttelet päätäsi teatraalisesti puolelta toiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, nytkin hekotan. Tosin osa näistä on aivan ällöttäviä ulostejuttuja, mutta ohitan ne ja luen vaan hauskat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N 52v.
Päästeletkö sellaisia vaimeita oih, oih, oih ääniä samalla kun heiluttelet päätäsi teatraalisesti puolelta toiselle?
Myös ne nnnnh, nnnnh, nnnnh äänet ovat hyviä. Tulee heti tarve ryskyttää oikein kunnolla!
Vierailija kirjoitti:
Sen perseen tiivisteen on tarkoitus kestää vanhuuteen asti, eikä vuotaa märkää passkaaa jo kaksivitosena äääliöt.
Ei tarvi tulla sit julkiselle korjauttamassa ja niitä ei edes voi korjauttaa.
Valetta saat nännit
Anaalista saan suihkuavia orgasmeja
Oikein ohjaa miehen sykkivän kovan kalun sinne ja vedän palleista itseeni päin, että työntyy syvään. Mutta jatketaan taas huomenna. Pruits 💦
T. Se piukee nais mode
Pieraisen ne kireänä aerosolisuihkuna mieheni kasvoille. Kiihottaa meitä molempia.
Sykkivä kalu peräsuolessa tuntuu ihanalle. Kiva ottaa myös se liukas ja limainen elin suoraan pyllystä suuhun ja antaa miehen purkautua voimalla nieluun 🥰
Tehdään niin että eka mies vetelee mua perseeseen ja sitten vaihetaan ja vedän sitä perseeseen sträppärillä. Sillä on haaroissa kulho mihin laukeaa ja nautislellaan se sitten yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään niin että eka mies vetelee mua perseeseen ja sitten vaihetaan ja vedän sitä perseeseen sträppärillä. Sillä on haaroissa kulho mihin laukeaa ja nautislellaan se sitten yhdessä.
Niin herkkua
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa!
Punnerran sperman lautaselle ja syötän lapsilleni, jotka tykkäävät kovasti suklaapuurosta.
En oo tätä lajia kokeillut. Voisin kuvitella, että pöntöllä kun pieraisee niin se on siin
Näin se vain on! Jaksaa sitten nytkyttää kunnes alkaa maitia tulemaan!