Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Nainen, miten laukeat? (monien mieletä yhdyntä ei riitä..)

Vierailija
26.08.2016 |

Tähän siis ihan asiallisia vastauksia siitä, miten saavutat orgasmin seksin aikana. Aika monta keskustelua on ollut, kuinka itse yhdyntä ei tunnu miltään. Tarvitsetko siis jotain apuja jotta pääset huipulle? Samalla nämä voivat toimia vinkkeinä niille, joilla on vaikea saada orgasmia!
Itse tarvitsen klitoriksen stimulointia käsin. Saan myös ratsastaessa g-piste orgasmin. Ajattelen myös kiihottavia asioita seksin aikana, aivot on se tärkein elin! ;)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä, missä asennossa vaan (eli joskus klitoriksella on osuutensa asiaan ja joskus ei). Esileikkiä en juuri kaipaa, mutta yhdyntää eri asennoissa jaksan vaikka kuinka pitkään. Ennen sain helposti suuseksissä, nykyään en juuri koskaan, vaikka kyllä nautin siitäkin (mies on hyvin taitava, oikea kielinero).

Vierailija
22/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies takaapäin , kun olen lähellä orkkua mies työntää sormensa anukseen. Saan mahtavan orgasmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kylläpäs muut vastaavat saavat orgasmin helposti! En itse jaksa alkaa hankkimaan orgasmia yhdynnän aikana, kyllä sekin onnistuisi jos itse saisin hoitaa klitoriskiihotuksen ja yhdyntä kestäisi tarpeeksi pitkään. Mutta nautin kovasti yhdynnän tunteesta sinänsä, enkä halua "häiritä" sitä tunnetta keskittymällä orgasmin jahtaamiseen. Jos haluan laueta, harrastan keskenäni itsetyydytystä käsin tai vibraattorilla, sitä tulee tehtyä monta kertaa viikossa.

Vierailija
24/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimakas, laadukas vibra klitalle on se nopein ja ihanin tapa tulla. Omin sormin onnistuu myös, mutta hitaammin. Suuseksi tuntuu hyvälle mutta kaipaan todella tietyntyyppistä rytmiä ja voimakkuutta ja suu/kieli ei vain riitä siihen. Nopeiten tulen yhdistelmällä anaaliseksi+vibra. Pelkkä emätinyhdyntä tuntuu ihan hyvälle ja harrastan sitä mielelläni, mutta orgasmia sillä ei tule millään. 

Olet ihan sinut asian kanssa. Nuorempana mielikuvani oli että kaikkien normaalien ja terveiden naisten pitäisi saada järisyttävä orgasmi vain emätinyhdynnästä ilman mitään muuta, se loi todella paljon paineita ensimmäisessä parisuhteessani. Varinkin kun poikaystäväni oli koko ajan "tulitko sä?" "onko mulla riittävän iso?" jne. Onneksi sivistin itseäni ihan tutkimustiedolla, ettei merkittävä osa naisista saa orgasmia ilman klitoriksen stimulointia. 

t. 28-vuotias nainen

Tämä on asiaa. Itselläni oli nuorempana sama ongelma, teenskentelin jopa orgasmit kun kyllästyin "joko tulet, miksi et tullut, mikä vika mussa on"-kyselyihin. Jostain kumman syystä miehet oikeesti luulee että se yhdyntä riittää kaikille naisille! Ja sitten he sanovat että "kaikki muut on aina saaneet". Kannattaispa lukaista tämä ketju miestenkin, niin paljastuisi totuus. Aika moni on joskus teeskennellyt orgasmin. Näin siis minäkin nuorempana, aikuisempana (23+) kun tutustuin kunnolla kehooni aloin hyväksyä sen, että minä saan tietyllä tavalla, ja se on ihan ok. Mullakin siis klitoriksen stimulaatio, ei pelkkä yhdyntä. 

Vierailija
25/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan millä tahansa tavalla kunhan mies on himottava ja taitava. Olen varmaan onnekas , ja vähän säälinkin niitä naisia joiden on vaikea tulla. Mulla siihen ei ole mitään rajaa, voin saada vaikka 10 kertaa ja jatkaa hommia, aina tuntuu hyvälle ja tekee mieli.

Vierailija
26/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää ihan normaali yhdyntä ja perus lähetyssaarnaaja. Saan helposti ja monesti jokaisella yhdynnällä.

Vierailija
27/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti ja useammankin kerran yhden aktin aikana. Kieli, sormi, vibra, yhdynt...kaikki käy (paitsi ei anaali) Tähän on tosin mennyt aikansa, vasta lähempänä 4-kymppiä olen "oppinut" laukeamaan hyvinkin helposti.

Vierailija
29/46 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun klitorista on ihan turha räplätä, vibraattorit ei toimi myöskään. Saan vain emätinorgasmeja, tai g-pisteorgasmiko se oikeammin on, joten se yhtyminen on paras keino ja parhaiten siinä toimii hidas liike ja takaapäin-asento.

Vierailija
30/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa saada yhdynnässä millään. Mukava lukea vastaavia kokemuksia muiltakin, että mieluummin keskittyvät siihen toimintaan ja orgasmit sitten erikseen. Mulla menee myös koko touhusta maku jos pitää alkaa kikkailla orgasmia samalla. Pystyn kyllä siihen, mutta koska tarvitsen ne omat tietyt fantasiat laukeamiseen asti päästäkseni, niin tuntuu tyhmälle vaan laittaa silmät kiinni ja laittaa toinen vähän kuin odotustilaan siksi aikaa kun menen mielessäni ihan muihin asioihin kuin hänen kanssaan olemiseen.

Pääsääntöisesti olen saanut elämässäni melko huonoa seksiä, joten oma mielikuva on että aika turhaa touhua. Omin käsin nautin melkein enemmän, mutta pitäähän sitä näön vuoksi aina alkaa sänkypuuhiinkin välillä.

Vierailija
31/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshenkilö kirjoitti:

Tykkääkö muut naiset siitä että alkulämmön jälkeen kun kaikki paikat valmiina ja märkänä, työntää kalun hitaasti sisään , ja vetää äärimmäisen nopeasti ulos. Toistaa tätä rauhallisesti useita kertoja. Oma naiseni tulee kovasti yleensä jo kymmenen seuduilla.

Mulla oli yks juristi tommonen, tuli lähinnä miellen joku hyönteinen tai pistiäinen...ehkä sen muutkin eleet oli liikaa kuin hyönteisellä. Vaatii varmaan hyvää kokonaistatsia hommaan että homma on uskottavaa

Vierailija
32/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut nautintoa seksissä. Pelkkää jyystöä. Orgasmi on itselleni tuntematon käsite. Ihmettelen seksin hehkutusta. T. 40 nainen.

Vierailija
33/46 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen orgasmini sain masturboimalla käsin, siis ihan hellästi sormella lähinnä klitoriksen päähän keskittymällä.

Sen verran seksihistoriastani, että seksi ei aluksi multa kovin hyvin sujunut sillä kärsin vaginismista eli lihasten kramppaamisesta, joten yhdyntä ei onnistunut, en saanut edes tamponia sisään (vaikka olin väkivalloin venyttänyt immenkalvon reunojen läpi, kriiseilin asian kanssa ja ajauduin epätoivoisiin tekoihin...)

Lihasten rentoutusta harjoiteltuani lopulta yhdyntäkin onnistui. En saanut orgasmeja yhdynnässä, mutta käsi- ja suuseksissä. En yhdynnän aikana sillä en pystynyt keskittymään riittävän hyvin. Joskus tosin tuntui, että yhdyntäorgasmi olisi ollut todella lähellä "alkaa", mutta jostain syystä en päässyt sen kynnyksen yli.

Toisen lapsen saamisen jälkeen sain vahingossa yhdyntäorgasmin, siis ihan pelkässä yhdynnässä ja se tuntui voimakkaimmin lähtevän sisältä. Asia, jota naiset eivät kehtaa mainostaa koska kukaan ei uskoisi, monesti synnytys parantaa emättimen verenkiertoa ja seksielämästä voi tulla parempaa. No oma nautintoni on ainakin parempaa ja se on vaikuttanut positiivisesti seksielämään ja parisuhteeseeen.

Psykologisetkin osa-alueet siihen varmaan vaikuttaa ja hormonit, ehkä.

Vierailija
34/46 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshenkilö kirjoitti:

Tykkääkö muut naiset siitä että alkulämmön jälkeen kun kaikki paikat valmiina ja märkänä, työntää kalun hitaasti sisään , ja vetää äärimmäisen nopeasti ulos. Toistaa tätä rauhallisesti useita kertoja. Oma naiseni tulee kovasti yleensä jo kymmenen seuduilla.

Mulla oli yks juristi tommonen, tuli lähinnä miellen joku hyönteinen tai pistiäinen...ehkä sen muutkin eleet oli liikaa kuin hyönteisellä. Vaatii varmaan hyvää kokonaistatsia hommaan että homma on uskottavaa

Tälle kyllä repesin :D  Onneksi ei ole sattunut tuollaista pistiäistä, kuulostaa melkoisen karsealta. Olisin varmaan kysynyt jo alkuun, että mitä ihmettä oikein teet

Vierailija
35/46 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut nautintoa seksissä. Pelkkää jyystöä. Orgasmi on itselleni tuntematon käsite. Ihmettelen seksin hehkutusta. T. 40 nainen.

Olet jäänyt paljosta paitsi. Kannattaisi koettaa, miltä tuntuu saada orgasmi omin käsin ensin ja sitten opettaa joku muukin antamaan se sinulle. Seksi on niin paljon muutakin kuin munaa pilluun -jyystöä.

M41

Vierailija
36/46 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikeaa orkkua yhdynnässä saanut. Mieheni on muutaman orkun sormettanut ihan noin reilun vuoden sisällä. Onnistunut tarpeeksi pitkään ja oikein hieromaan klittaa, että on mennyt yli. En varmaankaan voi yhdynnästä saada mitenkään. Olen onnellinen näistä muutamasta yhteisestä koetusta hänen tekemästään minun saamastani orkusta. Hänellehän olen saanut tehtyä tuhansia, todellakin olen tehnyt ilolla ja nauttinut siitä.

Olen kyllä ollut kiihottunut ja nauttinut seksistä yhdessä, olen hyvä libidoinen ollut. Orkkulaukeaminen on syväksi surukseni ollut omalta kohdaltani nämä vuosikymmenet oma asiani. Mut ihana on uskaltaa saada edes sormettamalla saman rakkaan kanssa, näin yli 40 kymppisenä. Edes vihdoin nyt, edes joskus.

Laukeaminen on kyllä ihanaa. Voi itku kun tää ei voi olla kuin hengittäminen, yhtä helppoa kaikille. Ahdistaa ihan helvetisti!

Vierailija
37/46 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikeaa orkkua yhdynnässä saanut. Mieheni on muutaman orkun sormettanut ihan noin reilun vuoden sisällä. Onnistunut tarpeeksi pitkään ja oikein hieromaan klittaa, että on mennyt yli. En varmaankaan voi yhdynnästä saada mitenkään. Olen onnellinen näistä muutamasta yhteisestä koetusta hänen tekemästään minun saamastani orkusta. Hänellehän olen saanut tehtyä tuhansia, todellakin olen tehnyt ilolla ja nauttinut siitä.

Olen kyllä ollut kiihottunut ja nauttinut seksistä yhdessä, olen hyvä libidoinen ollut. Orkkulaukeaminen on syväksi surukseni ollut omalta kohdaltani nämä vuosikymmenet oma asiani. Mut ihana on uskaltaa saada edes sormettamalla saman rakkaan kanssa, näin yli 40 kymppisenä. Edes vihdoin nyt, edes joskus.

Laukeaminen on kyllä ihanaa. Voi itku kun tää ei voi olla kuin hengittäminen, yhtä helppoa kaikille. Ahdistaa ihan helvetisti!

Saat siis itsetyydyttämällä orgasmin? Eroaako miehesi tapa koskettaa sinua omastasi? Vaikuttaako miehesi pitkästyneeltä/tylsistyneeltä/onko sinun nautintosi vain pakollinen osuus miehelle? Rakastatko miestäsi? Antaako miehesi sinulle suuseksiä? Onko yhdyntäkeskeinen?

Millaisesta kosketuksesta siinä nautit? Onhan limakalvot kosteat kun sormetus aloitetaan? Se, millä sormella koskettaa ja mistä suunnasta sormetuksen tekee, vaikuttaa tuntemukseen. Sormen päällä, yhdellä vai kahdella sormella? Leveällä sormella (tarkoitan koko sormen pituutta..)? Käytättekö leluja? Uskallatko ohjeistaa miestäsi koskettamisen kanssa? Pystytkö rentoutua ja keskittyä tilanteeseen?

Vierailija
38/46 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä, erityisen helposti takaapäin tai lähetyssaarnaajassa. Tulen myös nuolemalla ja/tai sormin jos mies osaa hommansa. Mutta mulle se naiminen on ykkösjuttu.

Vierailija
39/46 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa yhdynnässä enkä yhdynnän aikana, joten mies joko suulla tai käsin tuottaa ensin minulle orgasmin ja sen jälkeen on hänen vuoronsa.

En ymmärrä tällasta ajatusmaailmaa. Eli miehen on ensin pakko tuottaa sinulle orgasmi, jotta on hänen "vuoronsa", eli todennäköisesti tarkottaa sitä, että se panee sua ja sä makaat sängyllä. Eli miehen vastuulla on sekä sun että hänen oma orgasmi? Ja hänen pitää ensin hoitaa se tärkeämpi eli sun orgasmi jolloin saa palkinnoksi myös omansa, jonka senkin joutuu hoitelemaan täysin itse, sinä vaan olet reikänä?

Vierailija
40/46 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa yhdynnässä enkä yhdynnän aikana, joten mies joko suulla tai käsin tuottaa ensin minulle orgasmin ja sen jälkeen on hänen vuoronsa.

En ymmärrä tällasta ajatusmaailmaa. Eli miehen on ensin pakko tuottaa sinulle orgasmi, jotta on hänen "vuoronsa", eli todennäköisesti tarkottaa sitä, että se panee sua ja sä makaat sängyllä. Eli miehen vastuulla on sekä sun että hänen oma orgasmi? Ja hänen pitää ensin hoitaa se tärkeämpi eli sun orgasmi jolloin saa palkinnoksi myös omansa, jonka senkin joutuu hoitelemaan täysin itse, sinä vaan olet reikänä?

No, jos yhdynnän aikana ei saa, se orgasmi pitää sitten hoitaa joko ennen tai jälkeen, joko yhdessä tai yksin? Kun seksistä on kyse, niin mieluummin yhdessä. Ja laukeamisen jälkeen voi olla märempi, jolloin se itse yhdyntäosuus tuntuu mukavammalle.