Keittiöelämää MTV3:lla
Kommentit (217)
Sen ponnaritukkaisen mustapartaisen isän vaimo on omituinen, ei ole sanonut sanaakaan, tämänkin viikon jaksossa söi kuin robotti pöydässä, jossa pojat pelleilivät ja isä yritti komentaa, onkohan se kuuromykkä vai mikä?
on se Anne joka jaksossa puhunut niin ei voi olla kuuromykkä. jotku on vain hiljaisempia.
Oliko jossain laihdutusohjelmassa, missä vertailtiineri laihdutusmetodeja??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen lasagnea tekevän miehen esittäminen oli niin uskomaton show :D
En pystynyt kyllä katsomaan enää kun syöminen alkoi. Se mässytys ja muut syömisen äänet *puistatus*
Samaa ajattelin. Ukko yritti esittää niin rempseää.
Oli tosi tutun näköinen. Mietin, onko joskus ollut jossain hesarin koti- ja asuminen osion jutussa tai jossain muussa lehdessä. Tai jossain toisessa tv-ohjelmassa.
Mä en kestä tota yhtä perhettä.. missä huumorintaju missä pöllöily missä rentous ...
Aarghh!
(Anteeksi, varmasti ihan kivoja ihmisiä mutta mietin ohjelmaa katsoessani kaikenlaista)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tota yhtä perhettä.. missä huumorintaju missä pöllöily missä rentous ...
Aarghh!
(Anteeksi, varmasti ihan kivoja ihmisiä mutta mietin ohjelmaa katsoessani kaikenlaista)
Mikä perhe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarghh!
Mikä perhe
No se missä pitkätukkainen lettivaimo essu päällä hyörii keittiössä, tenavia liuta ja ukko kuin puusta veistetty.
Ja tuo Mikko noiden elämänviisauksiensa kanssa.aaasrghhhhhhg!!!!
Myötähäpeää katsoa sitä kuivaa 40 + pariskuntaa. Voi apua!
Ne hipit.. ei kestä. Hyh hyh
Carpelaanit. Hyi hitto miten ärsyttäviä tyyppejä. Ainut normaalin oloinen oli se poika. Sitäkin selkeesti ärsytti niiden punapäitten touhu.
Vanhempi pariskunta on loistava!
Se suurperhekin on ihana.
Se suhosperhe muuten hyvä, mutta siivoisi sen krääsän. Eikö tuommonen ahdista.. Olisi mukavampi kokatakin.
Se etiopialaissuomalainen perhe on ihana. Aitoa rakastavaa arkea. Sweatheart...
Mikkoset vähä outoja mutta hieno sisustus. Tykkään. Lämpimät värit. Miehellä ADHD ja puhuu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi tytöt edustavat siinä kimppakämpässä? Ovatko bi?
En tiedä, mutta eilisessä jaksossa 2/3 oli ilmeisesti pessyt hiuksensa. Yksi heistä oli edelleen hiukset rasvaisina ja sekaisin kuten joka jaksossa. Yök! Ja olen täysin varma, että he lukevat nettikeskusteluja. Missä on henkilökohtainen hygienia??
Tuollaista kun kirjoitat että luulet heidän lukevan näitä niin taidatpa olla yksi noista naisista, vai mitä lie ovatkaan/olettekaan... ;D hyvää jatkoa rasvalinnakkeeseenne!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Kalliolan isä on luonnossakin aikamoinen pyörremyrsky. Luova yrittäjä-tyyppiä.
Luova yrittäjä eli rasittava.
Kiva, äiti naureskelee, kuinka perhe on häädetty kirkosta jostain konsertista. "Ei ne mun mielestä mitenkään isosti metelöineet, mutta varmaan muita sitten häiritsi. Tai sitten niitä häiritsi se, että lapset tanssivat käytävällä. Kyllä minun mielestä lapset saa tanssia." Jep.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, äiti naureskelee, kuinka perhe on häädetty kirkosta jostain konsertista. "Ei ne mun mielestä mitenkään isosti metelöineet, mutta varmaan muita sitten häiritsi. Tai sitten niitä häiritsi se, että lapset tanssivat käytävällä. Kyllä minun mielestä lapset saa tanssia." Jep.
Minäkin olen sitä mieltä että saa tanssia. Ei saa metelöidä eikä riehua, mutta tanssimisessa en näe mitään väärää. Eikö kirkossa saa iloita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sitä mieltä että saa tanssia. Ei saa metelöidä eikä riehua, mutta tanssimisessa en näe mitään väärää. Eikö kirkossa saa iloita?
Ei saa käytävillä tanssia (eikä kyllä paikallankaan) jos joku on pitämässä konserttia. Ei ole kyllä yhtään kunnioittavaa käytöstä esiintyjää kohtaan.
Otti aiva ittiäkin selkään, kun tuo yksi äiti paloitteli sipulia keittiön pöydän ääressä selkä kyyryssä. Kun ei työtasoilla mahdu, käsittämätöntä tauhkaa ja tilpehööriä joka paikassa. Tulisin hulluksi tuolla.
Toi blondi nainen perheensä kanssa on lähinnä mun elämää :) noi muut liian jäykkiä ja outoja :D
Siellä sitä huuhdeltiin jauhenlihaa siivilässä hanan alla. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka huuhteli?
Italiassa on muutenkin kaikki paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka huuhteli?
Etiopia
Kyllä se Kalliolan isä on luonnossakin aikamoinen pyörremyrsky. Luova yrittäjä-tyyppiä.