Keittiöelämää MTV3:lla
Kommentit (217)
Tammisaaren maalarimies muistuttaa hieman Philip Seymour Hoffmannia (jos olisi saanut elää vanhemmaksi), tosin ei niin karismaattinen.
Miksi suurperheen jääkaappi on olohuoneessa?
Joissakin perheissä näkee olevan pakotettu pöytään ja keskustelu väkinäistä. Harva perhe omasta kokemuksesta syö yhtä aikaa kaikki paitsi viikonloppuisin.
Siis tekikö Suhosen ukko oikeesti MAJAVAA uunissa?? Vai kuulinko väärin.
Nehän on kuin Simpsoneissa ne redneckit.
Toivon että vanha pariskunta pääsee Italiaan. Siellä kun kaikki on parempaa ; keittiöt isompia, kaulimet pidempiä, ruoka maistuvampaa, ihmiset mukavampia ja paskakin näyttää sateenkaarelle.
Vaalea eronnut nainen vaikuttaa niin onnelliselta ja tasapainoiselta. Kateeksi käy.
Eikä, oliko se viimeinen jakso? Harmi, oli ainut ohjelma mikä tuli katsottua joka viikko, joskus uusintanakin.
Ollaanpas sitä taas niin negatiivisia. Oikein perus av-mamma -kommentteja. Olisi mielenkiintoista nähdä kärkkäästi kommentoivien ihmisten koteja. Onkohan siellä kaikki täysin järjestyksessä, roskat vietyinä ja tiskit tiskattuina?? Ja tuskin ruokakaan on joka päivä gurmeeta...
Mielestäni on mukavaa katsella erilaisten ihmisten arkielämää, vaikka siinä nyt käsikirjoitusta onkin mukana.
Minäkin ihmettelin, kun sarjassa olevat perheet oli niin normaalin oloisia suomalaisia perheitä. Vähän eri tyyli oli joka perheessä, mutta niin yleensäkin on. Tietenkin joka perhe/pari oli vähän käsikirjoitusta saanut, mutta mikä oli muka vikana? Hyvää viihdettä, vaihtelua kaiken maailman bb exiä rannalla tarjontaan. En pitänyt siitä nelikymppisen pariskunnan naisesta, tai kommuunilaisista, mutta kuka kaikista tykkäisi? Ei kaikki minuakaan fanita, ja ihan hyvin tähän maailmaan mahdutaan.
Voi harmi, tätä ohjelmaa tuli aivan liian vähän! Oli mun lemppari. Kerrankin positiivinen ohjelma jota oli kiva katsoa ja ihania ihmisiä ja perheitä joita oli myös kiva kuunnella. Muutamia kommentteja joita luin tästä ketjusta; olen todella järkyttynyt miten ihmiset haukkuu ja arvostelee heti kaikkea :( itse tykästyin eniteen siihen mikkoon, ihana mies joka PUHUU(suomalaiset miehet kun yleensä on tuppisuita), mielestäni hän oli tosi aito eikä mikään esittäjä. Ja se suurperheen äiti oli kans aivan mahtava, ihanaa että maailmassa on vielä kotiäitejä :) Vanhempi pariskunta hurmasi minut myös. Kaiken kaikkiaan pidin kaikista, Kukin omalla tyylillään olivat ihania ja aitoja <3 ja siitä vielä millainen koti kenelläkin oli, mielestäni jokaisen koti on asujansa näköinen ja se missä itse viihtyy niin se on hyvä koti/sisustus , olipa sotkuinen tai ei. Kaikkea hyvää kaikille heille ja toivon että saamme toisen kauden ja näemme heidät jälleen!!
Vierailija kirjoitti:
Siis tekikö Suhosen ukko oikeesti MAJAVAA uunissa?? Vai kuulinko väärin.
Nehän on kuin Simpsoneissa ne redneckit.
Varmaan ihan hyvää, jos riistan mausta tykkää (itse en tykkää, mitä vähemmän liha maistuu lihalta, sen parempi) ja on sitä mieltä, että on ok ampua majavia. Itse tykkään kyllä enemmän seurailla niitä elävinä, kun puuhailevat touhukkaina.
"Jääkauden jälkeen majavan arvellaan olleen Suomen alueen tärkeimpiä saalislajeja. Vielä keskiajalla niitä pyydettiin paljon, mutta tehopyynnin seurauksena kanta hävisi sukupuuttoon."
"Majavaa metsästetään kiväärillä, haulikolla ja metsästysjousella. Majava kannattaa aina ampua tuliaseella maalle kimmokevaaran ja saaliin menettämisriskin vuoksi. Haavoittunut majava pakenee sukeltamalla, ja jo lyhyt sukellus voi viedä sen tavoittamattomiin. Toisinaan rannallakin ruokaillut majava voi pudota laukauksesta veteen, joten naaraamisvälineet ovat tarpeen.
Jousella on majavan kohdalla kiistaton etu. Majavanpyynnissä nuoleen kiinnitetään kevyt naru, joka helpottaa sukeltavan saaliin löytymistä. Majavaa voidaan pyytää myös heti tappavilla raudoilla."
Keittiöelämää-sarjan uusinnat ovat taas menossa.
Mä olen sen vanhemman pojan paras kaveri, niin sanoisin että aluksi he vaikuttavat oudoilta, mutta sitten kun heihin tutustuu he ovatkin mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Palmikkonainen lapsille: kenen vuoro tänään tyhjätä tiskikone? Poika sanoo, että isä ei ole tyhjännyt kuuteen viikkoon, johon äiti, että isää ei lasketa. Että sellaista miehen mallia lapsille; isän ei tarvi ja äiti tuo isille kahvinkin pöytään. Ja sitten äiskä valittaa, kun on niin paljon hommaa yhy-yhy.
Ehheh, miten miusta tuntuu että tuo "Isää ei lasketa" oli tarkoitettu ns. vitsillä :D
Vierailija kirjoitti:
itse en kestä sen yh-äidin tyttöjä, kamala esitys päällä samoin sinkkuparin nainen ärsyttää
Samaa mieltä! Ne Carpelanit on raivostuttavia - niin äiti kuin tytötkin.
Katselin tässä just uusintoja.
Onhan se omituista nykypäivänä, että joku haluaa omistautua perheelleen..
Syöpä 🙁