ILJAN KAAPPAUS
Kuka kaappasi salkkareissa Ilja Pohjosen?
Kommentit (20)
Mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaappaaja on Letti. Ei olekaan parantunut täysin, vaan elää vielä harhoissaan. Näyttelee olevansa kunnossa koska haluaa kostaa Sannille tämän aiheuttaman keskenmenon. Ei välttämättä edes usko, että Sanni on oikeasti tämän tytär. Kaappasi Iljan kostoksi, koska kokee että Sanni tappoi hänen lapsensa.
Todisteet: jätti Akin autoon samanlaiset hanskat kuin mitä kaappaaja käyttää. Autoon jätettyjä hanskoja oikein zoomattiin. Iljan sängyssä on sama norsu, kuin mitä Ismo halaili kun Letti sai keskenmenon. Lettiä ei ole juurikaan näytetty enää muualla kuin työpaikallaan, ilmeisesti siis viettää aikaa Iljan kanssa jossain. Tämä kaikki selittää myös sen, miksei Letti tunnu surevan samalla tavalla Iljaa kuin kaikki muut. Ismokin on asiasta Letille huomautellut useaan otteeseen.
Itseasiassa todella toivon että Lissu on kaappaaja, koska se takais sen että tyyppi katoais sarjasta ainakin joksikin aikaa sen jälkeen kun jää kiinni.
Toivon, että Larin isä Ilkka. Olin tästä jossakin vaiheessa ihan varma.Samoin olin varma Moilasen paljastumisesta Larin äidiksi. Keksin vain Ilkalle motiivin kaappaukseen. Jos kaappaja ei ole Ilkka niin ihan sama kuka on.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Larin isä Ilkka. Olin tästä jossakin vaiheessa ihan varma.Samoin olin varma Moilasen paljastumisesta Larin äidiksi. Keksin vain Ilkalle motiivin kaappaukseen. Jos kaappaja ei ole Ilkka niin ihan sama kuka on.
Larin äitihän on kuollut, mutta Ilkka voisi hyvin olla. Tai Camillan äiti, paljastuksissahan luki että Camilla soittaa äidilleen, mutta siinä ei lukenut miksi. Tosin en kyllä tiedä mikä sen motiivi olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaappaaja on Letti. Ei olekaan parantunut täysin, vaan elää vielä harhoissaan. Näyttelee olevansa kunnossa koska haluaa kostaa Sannille tämän aiheuttaman keskenmenon. Ei välttämättä edes usko, että Sanni on oikeasti tämän tytär. Kaappasi Iljan kostoksi, koska kokee että Sanni tappoi hänen lapsensa.
Todisteet: jätti Akin autoon samanlaiset hanskat kuin mitä kaappaaja käyttää. Autoon jätettyjä hanskoja oikein zoomattiin. Iljan sängyssä on sama norsu, kuin mitä Ismo halaili kun Letti sai keskenmenon. Lettiä ei ole juurikaan näytetty enää muualla kuin työpaikallaan, ilmeisesti siis viettää aikaa Iljan kanssa jossain. Tämä kaikki selittää myös sen, miksei Letti tunnu surevan samalla tavalla Iljaa kuin kaikki muut. Ismokin on asiasta Letille huomautellut useaan otteeseen.
Itseasiassa todella toivon että Lissu on kaappaaja, koska se takais sen että tyyppi katoais sarjasta ainakin joksikin aikaa sen jälkeen kun jää kiinni.
tää oli oikeasti hyvä! En oo ees aiemmin ajatellut, mietin ismoo sen norsun takia mutta nyt näky että se olis nainen.. Ja Kristiinahan ihan yhtäkkiä muka muisti sannin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Larin äitihän on kuollut, mutta Ilkka voisi hyvin olla. Tai Camillan äiti, paljastuksissahan luki että Camilla soittaa äidilleen, mutta siinä ei lukenut miksi. Tosin en kyllä tiedä mikä sen motiivi olisi.
Larin äitihän olisi voinut paeta Larin isän tyranniaa ja halunnut erota, mutta ei olisi onnistunut ottamaan Laria mukaansa ja Larin isä olisi estänyt Larin ja äidin tapaamiset ja väittänyt Larille äidin kuolleen tai sitten hylkäyksen myötä äiti olisi vain ollut Larin mielessä kuollut. Sitten Lari olisi vain kertonut äitinsä kuolleen kun totuus on niin julma.
Näytti hoikemmalta se nainen siinä lopussa kuin Kristiina. Olisiko sitten se sossuntäti halunnut antaa opetuksen?
Vierailija kirjoitti:
ilkan motiivi voisi olla kasvatta uuden "miehen" (ei "homoa" )josta tulee nhl-tähti
kaappaja voisi olla joku poistunut hahmo siis se joka tulee takaisin
Vierailija kirjoitti:
Näytti hoikemmalta se nainen siinä lopussa kuin Kristiina. Olisiko sitten se sossuntäti halunnut antaa opetuksen?
Niin ja hoksasin just, että Kristiinahan oli siinä jaksossa muistotilaisuudessa. Olisko se sittenkää ehtinyt iljan kanssa siihen paikalle heti sen tapahtuman jälkeen?
Salsufani kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja hoksasin just, että Kristiinahan oli siinä jaksossa muistotilaisuudessa. Olisko se sittenkää ehtinyt iljan kanssa siihen paikalle heti sen tapahtuman jälkeen?
No miksei olis, jos kerran lempiväisetkin ehtivät jo tositoimiin tilaisuuden jälkeen.. Hyvin ehtii.
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Niin tämä.
Tuohan on jo kauan tiedetty, Larin isä kaappasi, koska aikoo kasvattaa pojasta oikein kunnon heteroalfamiehen, koska oma poikansa on perätuuppari
Jenni-Kalle kirjoitti:
Jenni/Kalle
Ja Jenni takasin
Jenni on kuollut ja kuopattu.
se joka aikoi lähteä lontooseen vaan ei lähtenytkään, se bisnesmies junnu
Entäpä jos kaappari onkin Linda. Kiristää sitten rahaa Gunnarilta. Lindahan on ennenkin ottanut lahjuksia.
Letti. Uusimmassa jaksossa nimi oli lopputeksteissä, mutta hahmoa ei näkynyt muissa kohtauksissa. Ja Ullan näyssä (lol) oli tunnistettavissa kyllä.
Sossutantta tai Mariannan äiti. Mariannan serkkuhan on Lari :DDDD