Nuorena kuuluu hyppiä sängystä sänkyyn.
Ei seurustella vakavasta tai sitoutua. Kaikki jotka eivät ole seikkailleet ja kokeilleet ennen aloilleen asettumista, katuvat.
Kommentit (16)
Mä tein tota sängystä sänkyyn lapsena, kun hotellissa oli sängyt vierekkäin.
No ei kuulu hyppiä tai olla hyppimättä, ihan saa itse valita, miten tahtoo nuoruutensa vietää. Sama kaava ei sovi kaikille, joten älä pliis viitsi ladata turhia paineita niille, jotka eivät koe tuollaista holtittomuutta omakseen.
Mutta kuinkas sitten suu pannaan, jos se nuori nainen hyppääkin Ikiksen eksän sänkyyn? :)
Ei kuulu. Tuommosesta touhusta saa vain sukupuolitauteja. Mulla ei ole ollut kun en hyppinyt mutta kaikilla hyppineillä kavereillani on ollut.
Eikä kuulu, saa sitä toki niinkin tehdä jos haluaa. Mä en halunnut, eikä mun mieskään. Ei kaduta.
Johan sitä jo lapsille opetetaan ettei sängyssä hypitä. Menee sänky rikki.
Eipä ole kaduttanut. Eikä ole ollut tauteja tai mielen sairauksia särkyneiden sydämien vuoksi. Mutta suurin osa on tosiaan mielisairaita, eli sallittakoot nämä halvat huvit heille.
No vituilleen on sitten mullakin mennyt, kun nuoruus meni yhdessä pitkässä vakisuhteessa, eikä vielä nyt sen suhteen päätyttyäkään kaduta eikä tee mieli harrastaa minkään sorttista hyppimistä.
Joillain ihmisillä on huono itsetunto ja vääristynyt minä-kuva. Niitä sitten pönkitetään näillä kun haetaan hyväksyntää.
Lol, aika helvetin alhaalla sais rima olla, jos kovin useasti pitäisi eri miehiä nussia.
No, ehkä joillain ei ole mitään "tasoa" (omastakaan takaa).
Tuli mieleen eräs kauhu hetki nuoruudesta
En halunut hyppiä sängystä sänkyyn.
Lukion toisella eräs luokallani ollut cheerleader halusi välttämättä antaa minulle oraali nautintoa. En rohkaissut, mutta en estellyt, en ainakaan sen jälkeen kun sanoi huutavansa minun lääpivän häntä.
Hänen poikaystävänsä oli viereisessä huoneessa, 3 vuotta ja 50kg minua isompi jenkkifutari.
Eli minut raiskattiin?
M43
Huonojen kokemuksien kerääminen ei lisää ihmisen onnellisuutta, joskus niitä huonoja kokemuksia on parempi olla keräämättä, säästyy psyyke, terveys ja jopa henki. Fiksut ihmiset ymmärtävät asioiden syy-seuraussuhteen ja sen tosiasian että omilla valinnoilla voi olla jopa todella kauaskantoiset seuraukset. En näe mitään tähdellistä syytä sille että miksi minun tulisi harrastaa päättömästi seksiä lukuisten eri miesten kanssa, mieluummin odotan sitä sopivaa yhtä ihmistä, jonka kanssa olla intiimisti ja jakaa elämän ilot ja surut. Mikään sekopäinen juhliminen ja ympäriinsä naiskentelu ei kiinnosta pätkän vertaa, päinvastoin. Ajatuskin moisesta toiminnasta ihan puistattaa ja saa vilunväreet aikaan. Kiitos mutta ei kiitos.
Ensimmäinen suhde onnnistui ja nyt yhdessä 23 vuotta. Ei ole vielä kaduttanut.
M41