Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen heräisikö alkukantaiset himosi jos tämä mies istuisi bussipysäkillä viereenne ja aloittaisi keskustelun?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, ei. Karsee.

Vierailija
2/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä ei sinänsä mitään vikaa, mutta ei mulle pelkkä näkeminen riittäisi. Tarvitsee tutustua kaverin henkiseen puoleen ensin, ja jos sieltä paljastuu jotain ihastuttavaa, niin vasta sitten. (Tiedän, etteivät palstan nihilistit tätä usko, mutta niin se vain on.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ulkonäkö paljastaisi välittömästi, että hän viettää suuren osan vapaa-ajastaan kuntosalilla. Luultavasti noudattaa jotain helvetillisesti lihaa sisältävää ruokavaliota. Ei oikein tällaiseen luonnossa viihtyvään vegaaniin iskisi. Ja jos olisi tuolla tavalla pukeutunut niin pelkkä tyyli tekisi vastenmieliseksi.

Aika spesiaali pitäisi olla puhelahjoiltaan, älykkyydeltään ja sivistykseltään, että tekisi positiivisen vaikutuksen.

Vierailija
4/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mieshän tuo on, mutta ei mun himojani pelkkä ulkonäkö herätä. Seksuaalisuus on aina pintaa syvemmällä mulle.

Vierailija
5/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihan nou nou ulkoisesti. Ei ole minun makuun.

Vierailija
6/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten komea , mutta aavistuksen liikaa muskelia. Tässäkin less is more.

Vierailija
7/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palstan mammat tunnista kyseistä miestä? Kyseessä Vin Diesel, tämä leffojen saralla menestystä tekevä Fast and furious sarjassa.

Vierailija
8/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vin Dieselhän on roolipelinörtti :D

Vierailija
9/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tänään taas joku herra alkukantainen paikalla :D Olisi kiva jos kaikille tehtäisiin selväksi mitä se meinaa? Voisi jopa vastatakin. n28

Vierailija
10/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin voin myöntää. Olenko ainoa? :D

Vierailija
11/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkää vahvaa miestä ja sen takia mieltyvät enemmän nöyriin kuleihin.

Vierailija
12/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana<3 

Vierailija
13/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin voin myöntää. Olenko ainoa? :D

Et ole. Eivät vain myönnä.

Vierailija
14/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitten yhtään minun makuuni. Joku semmonen risuparta-villapaitamies sytyttää, semmonen aidosti miehekäs, josta voi kuvitella miten se hakkaa halkoja, lämmittää pihasaunaa, soutaa järvelle ja laittaa verkkoja veteen, vasaroi, sahaa..yms. Tuosta miehestä tulee mieleen pelle, joka nostaa rautaa salilla ja peilailee päivät pitkät muskeleitaan.

Vierailija
15/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sitten yhtään minun makuuni. Joku semmonen risuparta-villapaitamies sytyttää, semmonen aidosti miehekäs, josta voi kuvitella miten se hakkaa halkoja, lämmittää pihasaunaa, soutaa järvelle ja laittaa verkkoja veteen, vasaroi, sahaa..yms. Tuosta miehestä tulee mieleen pelle, joka nostaa rautaa salilla ja peilailee päivät pitkät muskeleitaan.

Pitäiskö vielä olla vegaani ja vihreä. Onneksi oikeassa elämässä olet harvinaisuus.

Vierailija
16/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö vielä olla vegaani ja vihreä. Onneksi oikeassa elämässä olet harvinaisuus.

Kyllä tuo ihanne enemmän kepulaiselta kalskahtaa. Musiikkimaun kun olisi vielä kertonut, niin voisi satavarmasti sanoa lokeron...

Vierailija
18/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten tämä mies

Vierailija
19/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä voin ainakin kuvitella Vin Dieselin hakkaamassa halkoja ja soutamassa. Ehkä sinulla on huono mielikuvitus.

Vierailija
20/37 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä.olisko vähemmän lihaksikas

https://www.google.fi/search?q=robert+redford+ord&rlz=1C1GGGE_fiFI602FI…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme